Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vurderer nye sko.. Hvilke er lekrest?

PDS002001625.jpg

PDS002001627.jpg

7402654[/snapback]

De røde er fete da, hørte rykter om at loddet i sålen var 60gram tyngre. Altså du får hardere skudd, viss det funker sånn da.

De hvite er vel Beckham sine nye. De er fete men hvitt er ikke så praktisk liksom.

Jeg hadde nok godt får de røde! :dribble: vis du bestiller fra prodirectshop, kan du poste den totale prisen her. Jeg hadde likt og sett den totale prisen :thumbup:

Skrevet

Da var de røde kjøpt. Sant som du sier BendikakaQuerck, at det er lagt til 60 gram ekstra. Dette skal hjelpe på skuddet ja, og jeg håper det funker. De hvite er lekre, og satt inn med ekstra stort "skru" område, noe som skulle passe beckham perfekt, men jeg føler at det er nok skruområde på predatorene slik de er til vanlig, så derfor gikk jeg for de røde.

Prisen kom totalt på 225£, men dette var inkludert et par Absolute gull/hvit.

Skrevet

sukk... ingen som vil svare på mine innlegg?

Fins det noe keeper-tråd?

det jeg lurer på er om det fins keeper hansker som er egnet til innefotball? jeg bruker gress-hansker og de går snart i oppløsning.

Skrevet

Vet noen om det går ann å kjøpe de adidas skoene med gummi "tagger" på sidene av skoen?

De finnes i vanlig svart og rødt, og i hvitt. Del Piero brukte de.. Del Piero skoene...

Bilde, noen?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvilke fotballsko hadde dere valgt hvis dere kunne valgt hva slags sko du ville og skulle bruke dem på kunstgress, men de måtte være gode å skyte med?

Skrevet
Hvilke fotballsko hadde dere valgt hvis dere kunne valgt hva slags sko du ville og skulle bruke dem på kunstgress, men de måtte være gode å skyte med?

7580702[/snapback]

adidas absolute predator?`?

jeg har de og de er bra :thumbup: har også vapor da!

Skrevet

7580702[/snapback]

Helt klart Adidas Predator Absolute. Ikke den minste tvil engang.

Skrevet

7580702[/snapback]

Helt klart predator abselut, lodd sålen gjør at de blir sinnsykt gode å skyte med!

Skrevet

7580702[/snapback]

Helt klart predator abselut, lodd sålen gjør at de blir sinnsykt gode å skyte med!

7581882[/snapback]

helt korekt har de selv og er en drøm og spille med!

Skrevet (endret)

De øverste, uten tvil.

De andre er nesten like, men stoffet er noe DRITT synes jeg i forhold til de andre, det er stivere ;)

Men for all del det er min mening :!:

Endret av Catta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...