Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Helt klart predator abselut, lodd sålen gjør at de blir sinnsykt gode å skyte med!

7581882[/snapback]

 

 

helt korekt har de selv og er en drøm og spille med!

7582234[/snapback]

Har du fått de allerede? Djises. Bestilte de for nesten en måned siden, men fordi PDS er så sen med å sende, har jeg ikke fått dem enda. :dontgetit:

Gleder meg dog veldig til å ta dem i bruk.

 

Enig med catta. De øverste er å foretrekke fordi de føles som ordentlig skinn. Nederste kjennes mer ut som plastikk, og føles ubehagelige på foten, og det er langt fra den følelsen jeg er ute etter når jeg spiller fotball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt klart predator abselut, lodd sålen gjør at de blir sinnsykt gode å skyte med!

7581882[/snapback]

 

 

helt korekt har de selv og er en drøm og spille med!

7582234[/snapback]

Har du fått de allerede? Djises. Bestilte de for nesten en måned siden, men fordi PDS er så sen med å sende, har jeg ikke fått dem enda. :dontgetit:

Gleder meg dog veldig til å ta dem i bruk.

 

Enig med catta. De øverste er å foretrekke fordi de føles som ordentlig skinn. Nederste kjennes mer ut som plastikk, og føles ubehagelige på foten, og det er langt fra den følelsen jeg er ute etter når jeg spiller fotball.

7584151[/snapback]

 

 

de øverste ejg ahr de i røde og er sykt deilige!

Lenke til kommentar
Gamle modellen av Adidas Predator. Har de i både rød/svart og sølv. :love:

post-38745-1167215409_thumb.jpg7585155[/snapback][/right]

De er fantastisk! Jeg har et par, men sendte mail til ganske mange nettbutikker for å høre om det var mulig å få tak i et par ala Zidanes i 02 eller 98 tror jeg det var. De var rød og gull, og var enormt lekker! Etter å ha sendt mail til rundt 5-6 forskjellige butikker fikk jeg svar hos samtlige at de ikke produseres lengre, og at den skoen var spesialdesignet til Zidane, og ingen andre hadde disse skoene. :(

Ellers prøvde jeg å få tak i predator skoene zidane brukte i årets vm. Sendte mail til 4 nettbutikker, i tilleg til Zidanes offisielle hjemmeside i håp om å få et positivt svar. Men ingen svarte meg. :(

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Hmm, en litt kraftig påstand å bare komme busende inn i tråden med uten noen begrunnelse, synes du ikke? :hmm:

7636519[/snapback]

 

Det syns jeg også, smak og behag mener jeg ass

 

jeg selv bruker Umbro zhero, og jeg syns den er bra nok den, kanskje ikke den beste lissom. men har ikke noe i mot Umbro

Lenke til kommentar
Hmm, en litt kraftig påstand å bare komme busende inn i tråden med uten noen begrunnelse, synes du ikke? :hmm:

7636519[/snapback]

 

Det syns ikke jeg. UMBRO suger! Man trenger ikke begrunne det...

 

Men hvis du insisterer: Alle Start spillerne er obligert til å bruke Umbro sko. Bård Borgersen måtte operere beinet pga av skone. Han fikk dispansjasjon og brukte adidias. Ingen har klagd på f.eks adidas. Ingen har noen gang gått over til Umbro frivillig. (Owen maybe:P?)

 

UMBRO er pisse sko!! Hadde da jeg gikk på juniorlaget. Jeg hadde aldri trodd at fotballsko hadde så mye å si. De ødela alt! Frispark/dødballer er min spesialitet, dette fikk jeg aldri til med UMBRO sko.

 

Sorry, men umbro er kanskje greit å ha når... nei fuck det...

Lenke til kommentar
Det syns ikke jeg. UMBRO suger! Man trenger ikke begrunne det...

 

Men hvis du insisterer: Alle Start spillerne er obligert til å bruke Umbro sko. Bård Borgersen måtte operere beinet pga av skone. Han fikk dispansjasjon og brukte adidias. Ingen har klagd på f.eks adidas. Ingen har noen gang gått over til Umbro frivillig. (Owen maybe:P?)

 

UMBRO er pisse sko!! Hadde da jeg gikk på juniorlaget. Jeg hadde aldri trodd at fotballsko hadde så mye å si. De ødela alt! Frispark/dødballer er min spesialitet, dette fikk jeg aldri til med UMBRO sko.

 

Sorry, men umbro er kanskje greit å ha når... nei fuck det...

7638172[/snapback]

De 2 dummeste utsagnene jeg har hørt hele uken. :!:

Lenke til kommentar
Umbro er for forsvarere som ikke han mange andre oppgaver en å kline ballen opp, eller takle. De må ha sko som holder lenge.

 

Fin spillere på midt og topp trenger litt mer presisjon og følsomhet. Det får man med adidas eller nike. Sånn er det og har alltid vært :)

7642321[/snapback]

Martin Andresen? Bruker ikke han Umbro?

En kan uansett ikke si at det kun er forsvarsspillere som bruker Umbro, for det er avhengig av formen på foten og ikke hvor du spiller. Har selv en kompis som ikke kan bruke annet enn Umbro fordi alt annet er for smalt. Så å si at Umbro suger er meget meget drøyt, bare fordi de ikke passer til din fot, eller at du mener at ingen bruker dem.

Lenke til kommentar

Kvifor snakke vi om kor gode fotball sko er?

Du kan like godt spille uten sko og si føttene mine suge eg må bytte.

 

Nike sine modeller prøve å tilpasse alle spillere f.eks

T90 - Forsvar sko fordi den har tykk skinn som kan hjelpe vist du skjønne

Mercurial Vapor - er for raske spiller som må bevege seg veldig mye.

 

Nå velge eg nike som f.eks men Umbro og er veldig gode det er formen på foten din som Teggy seier

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...