Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tunit er det verste eg har hatt, 2 veke så var dei øydelagte

og eg vil ikkje ha nye av dei heller, gikk tilbake til Nike sine T90 og Vapor

 

Mange som har mistet knotter til Tunit? Kjenner flere som har problemer med at de faller av..

6710543[/snapback]

 

Eg miste minst 3 knotter kvar kamp

 

Inne: Adidas Clima Cool wtf?

Grus: Nike T90

Kunst: Nike T90 3 elle Vapor

Grass Nike Air Legend <3

Endret av wilai
Lenke til kommentar
Inne: Adidas ett-eller-annet

Grus: Adidas Mundial Team

Kunstgress: Predator Absolute X 3, Predator X 3, Nike Mercurial Vapor m.m

Gress: 2 par tunit, ett par svarte og ett par hvite clima cool.

6761056[/snapback]

Imponerende mange sko du har :dribble:

6810052[/snapback]

 

Du kan si det slik.. Noen har fetish for klær, noen for vanlige fritidssko.. Jeg har en slags fetish for fotballsko. :love:

Lenke til kommentar
Tunit er det verste eg har hatt, 2 veke så var dei øydelagte

og eg vil ikkje ha nye av dei heller, gikk tilbake til Nike sine T90 og Vapor

 

Mange som har mistet knotter til Tunit? Kjenner flere som har problemer med at de faller av..

6710543[/snapback]

 

Eg miste minst 3 knotter kvar kamp

 

6810139[/snapback]

 

3 knotter hver kamp er ufattelig mye. Du kan umulig bruke nok tid på å skru de ordentlig på. Har brukt mine hvite i rundt 3 måneder. 4 treninger og 2 kamper hver uke. Har tilsammen mista 3 knotter. Selv er jeg meget godt fornøyd med mine Tunit sko. De er veldig gode å spille i. Anbefaler de til folk som gidder å ta seg de ekstra 5 minutta det tar å forsikre seg om at knotta sitter bra.

Lenke til kommentar
Tunit er det verste eg har hatt, 2 veke så var dei øydelagte

og eg vil ikkje ha nye av dei heller, gikk tilbake til Nike sine T90 og Vapor

 

Mange som har mistet knotter til Tunit? Kjenner flere som har problemer med at de faller av..

6710543[/snapback]

 

Eg miste minst 3 knotter kvar kamp

 

 

6810139[/snapback]

 

Nekter å tro at du mister 3 knotter hver kamp, hvis du gjør det som skal gjøres. Er du sløv med stramminga, er det ikke rart du mister dem. Gjøres det ordentlig derimot, så skal du se at det er annerledes.

Lenke til kommentar
Tunit er det verste eg har hatt, 2 veke så var dei øydelagte

og eg vil ikkje ha nye av dei heller, gikk tilbake til Nike sine T90 og Vapor

 

Mange som har mistet knotter til Tunit? Kjenner flere som har problemer med at de faller av..

6710543[/snapback]

 

Eg miste minst 3 knotter kvar kamp

 

 

6810139[/snapback]

 

Nekter å tro at du mister 3 knotter hver kamp, hvis du gjør det som skal gjøres. Er du sløv med stramminga, er det ikke rart du mister dem. Gjøres det ordentlig derimot, så skal du se at det er annerledes.

6827436[/snapback]

 

Han kan faktisk snakke sant. Jeg har flere lagkamerater som klager på at de mister knotter hver eneste gang de spiller fotball. For sko som koster over 1k, så er de ikke mye å skryte av. Heller dårlig kvalitet vil jeg si.

Lenke til kommentar
Han kan faktisk snakke sant. Jeg har flere lagkamerater som klager på at de mister knotter hver eneste gang de spiller fotball. For sko som koster over 1k, så er de ikke mye å skryte av. Heller dårlig kvalitet vil jeg si.

 

Selv har jeg Tunit v.1, og har ikke mista noen knotter enda.. Skal sies at jeg ikke bruker dem hele tiden, men jeg brukte de flere treninger på rad uten å skru fast knottene, og jeg mista ingen.. Men, såklart.. Dette med at knottene datt av var jo en av grunnene til at de oppgraderte skoene, så jeg ser ikke bort fra at mange har problemer med det med den gamle versjonen. Men synes 3 knotter hver kamp var litt vel drøyt..

Lenke til kommentar

Fin tråd!

 

Jeg vil anbefale alle UniSport.dk som har litt billigere fotballsko enn Torshov.no, og har stort utvalg. Det jeg bruker:

 

Ute, kunstgress: Nike Tiempo, rød og hvit (eller som dere sier, Air Legend).

Inne: Nike Total 90, rød.

Ute, grus: Har ikke enda.

 

Tiempo er gode sko med myk kengeruskin. Følelsen med de skoene er enorm!

 

PS: UniSport er lokalisert i Danmark.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Tunit er det verste eg har hatt, 2 veke så var dei øydelagte

og eg vil ikkje ha nye av dei heller, gikk tilbake til Nike sine T90 og Vapor

 

Mange som har mistet knotter til Tunit? Kjenner flere som har problemer med at de faller av..

6710543[/snapback]

 

Eg miste minst 3 knotter kvar kamp

 

6810139[/snapback]

 

3 knotter hver kamp er ufattelig mye. Du kan umulig bruke nok tid på å skru de ordentlig på. Har brukt mine hvite i rundt 3 måneder. 4 treninger og 2 kamper hver uke. Har tilsammen mista 3 knotter. Selv er jeg meget godt fornøyd med mine Tunit sko. De er veldig gode å spille i. Anbefaler de til folk som gidder å ta seg de ekstra 5 minutta det tar å forsikre seg om at knotta sitter bra.

6827215[/snapback]

 

Regne har herja her i 3 veke nå nesten, og da blir banen glatt og eg får gras inn i sålen og eg får ikkje skru dei skikkelig, fordi eg kan ikkje bytte knotte midt i en kamp

eg har brukte mykje tid på det, einaste som var galt etter var at knottane var skeive

Endret av wilai
Lenke til kommentar
Fin tråd!

 

Jeg vil anbefale alle UniSport.dk som har litt billigere fotballsko enn Torshov.no, og har stort utvalg. Det jeg bruker:

 

Ute, kunstgress: Nike Tiempo, rød og hvit (eller som dere sier, Air Legend).

Inne: Nike Total 90, rød.

Ute, grus: Har ikke enda.

 

Tiempo er gode sko med myk kengeruskin. Følelsen med de skoene er enorm!

 

PS: UniSport er lokalisert i Danmark.

6831976[/snapback]

 

Blir det billigere selv med porto og mva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...