Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin tråd!

 

Jeg vil anbefale alle UniSport.dk som har litt billigere fotballsko enn Torshov.no, og har stort utvalg. Det jeg bruker:

 

Ute, kunstgress: Nike Tiempo, rød og hvit (eller som dere sier, Air Legend).

Inne: Nike Total 90, rød.

Ute, grus: Har ikke enda.

 

Tiempo er gode sko med myk kengeruskin. Følelsen med de skoene er enorm!

 

PS: UniSport er lokalisert i Danmark.

 

Blir det billigere selv med porto og mva?

Ja, det vil jeg tro. Vapor 3 koster 1400,- hos UniSport med mva. Hvor mye koster de i Norge, er det ikke 2000,-? Det er penger å spare i alle fall.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Vapor koster 2300 her i bodø og.. Predator absolute koster vel 1800, og jeg betalte 1400.. Så det lønner seg, hvis du vet hvordan str. du har i sko.

6843586[/snapback]

 

hvis man skal finne str sin er det bare å gå i en sportsbutikk og prøve skoa. så bestiller man dem.

 

eller kjøper i utlandet. jeg betalte 1000 for mine vapor med skruknotter i London

Lenke til kommentar
Vapor koster 2300 her i bodø og.. Predator absolute koster vel 1800, og jeg betalte 1400.. Så det lønner seg, hvis du vet hvordan str. du har i sko.

6843586[/snapback]

 

hvis man skal finne str sin er det bare å gå i en sportsbutikk og prøve skoa. så bestiller man dem.

 

eller kjøper i utlandet. jeg betalte 1000 for mine vapor med skruknotter i London

6843693[/snapback]

Jada. Det er jo så enkelt som å gå i en butikk å teste dem, og finne sin str. det er sant det. :) Råder de fleste som skal kjøpe sko til å kjøpe via internett, eller kjøpe når du er på ferie i utlandet.

Jeg kjøpte ett par originale Predator Pulse Dragon-sko til 1200,- i Roma. Da var jeg fornøyd da. :D

Lenke til kommentar
Jeg tror fotballsko i Norge er overpriset. I Danmark er de langt billiger. For all del, utnytt UniSport til den slags kjøp. :)

6843990[/snapback]

 

Fotballsko i Norge, er som alt annet i Norge. Overpriset. Jeg kjøper sko fra england, og jeg sparer penger på det, selv etter frakt, moms osv..

Hail www.prodirectsoccer.com :love:

Lenke til kommentar
Fotballsko i Norge, er som alt annet i Norge. Overpriset. Jeg kjøper sko fra england, og jeg sparer penger på det, selv etter frakt, moms osv..

Hail www.prodirectsoccer.com  :love:

Litt off-topic:

 

Det er pga. velferden her i landet. Vi har en høy standard i Norge. Jeg har funnet flere ting i Norge som koster likt andre steder i Europa, men nok en gang vipper Norge litt høyere. Oslo er jo en av Europas dyreste by, om ikke den dyreste? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...