Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe nye kunstgressko på Torshov Sport i løpet av de nærmeste dagene, og jeg tenkte jeg skulle få meg noen fete sko. Jeg liker best å spille med gressko, jeg føler jeg har mye mer feeling med den type sko, men jeg må nå kjøpe kunstgressko. Noen forslag? Skal ikke ha noen svarte, kjipe.

6715738[/snapback]

Tunit seff. Samme sak som med meg, og selfølgelig Torshov sport som er butikken. +F50 Tunit har en helt annen følelse enn sko laget i skinn da, du må prøve. Kom dit med samme problemstilling som deg, gressko for kunstgress. Sto mellom Predator-skoen med HG-knotter og +F50, valgte sistnevnte pga at den sitter bedre på foten og kan brukes effektivt på kunstgress og gress.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ikke ha noen svarte, kjipe.

 

Jeg endte opp med Puma King Exec TT. De var lette (som gresskoene mine) og svært behagelige. Kommer tilbake med inntrykk i kveld.

6717228[/snapback]

 

Jaja. Hvis dem er behagelige, så skal ikke jeg si noe :p Selv ville jeg gått for Predator Absolute. :)

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Hvilke(n) sko vil dere anbefale for bruk på kunstgress?

Har fått beskjed om å kjøpe kunstgressko med demping, men trenger noen anbefalinger... :)

6749956[/snapback]

Jeg personlig bruker Predator Absolute, og kan mer enn gjerne anbefale dem. Det er ikke sikkert at de passer din fot, så det må du selv finne ut, men det er en veldig god sko. :)

Lenke til kommentar

Bare for og sosialisere meg, hva slags fotballsko har dere? Jeg har,

Inne: Nike tiempo pro

Grus: Adidas Mundial Team

Gress: Nike air zoom total 90-3 og Nike Air zoom 90 med skruknotter.

 

Jeg er veldig fornøyd med air zoom ene men av og til begynner det og gnage litt på hælen, tror det er fordi de er litt lave der med hælen.

 

Håper andre vil forsette og skrive :p

Lenke til kommentar

heisann! er det noe som vet hvor jeg kan få kjøpt skruknotter til disse skoene (jeg har de svarte), siden to av mine knotter datt av når jeg spilte... er det forresten mulig å kjøpe plast\gummi knotter i stedenfor jern.. Altså er det noe som vet hvor de selger noen slags kontter til disse skoene.

Endret av eaXoN
Lenke til kommentar
heisann! er det noe som vet hvor jeg kan få kjøpt skruknotter til disse skoene (jeg har de svarte), siden to av mine knotter datt av når jeg spilte... er det forresten mulig å kjøpe plast\gummi knotter i stedenfor jern.. Altså er det noe som vet hvor de selger noen slags kontter til disse skoene.

6764703[/snapback]

 

Jeg kjøpte mine knotter hos Torshovsport eller noe.. Akkurat samme sko som du linker til. Prøv der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...