Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Høres ut som om det er mange som har peiling på fotballsko her :)

 

Kan noen anbefale meg et par sko til grus/kunstgress?

 

Spiller kun på hobby-nivå, 1-2 ganger i uken, så jeg trenger ikke det beste (eller det dyreste) som finnes...

 

Har et par billig-sko nå, men får som oftest ganske vondt under den ene foten, mer spesifikt i hælen... Virker nesten som om sålen er for hard eller noe...

 

Det finnes vel sko som har demping?

 

Anbefalinger mottas gjerne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På Dana Cup dette året, kostet både Tunit og Vapor 999,- DKK.. Det var digg da! ;) Halve laget kjøpte nye sko liksom! :)

 

Bruk Unisport.dk om du vet str. din..

6845041[/snapback]

Er ikke noe tøft når hele laget har tunit/vapor, da.

Selv har jeg de svarte Tunit +F50, kjøpte dem for 1899 ,- på Aabel Sport i Lillestrøm. Er kjempefornøyd med skoene. Men noe jeg ikke er heelt fornøyd med, er den "skrutrekkeren" til knottene. Den er noe skikkelig dritt. :hrm:

Lenke til kommentar
Høres ut som om det er mange som har peiling på fotballsko her  :)

 

Kan noen anbefale meg et par sko til grus/kunstgress?

 

Spiller kun på hobby-nivå, 1-2 ganger i uken, så jeg trenger ikke det beste (eller det dyreste) som finnes...

 

Har et par billig-sko nå, men får som oftest ganske vondt under den ene foten, mer spesifikt i hælen... Virker nesten som om sålen er for hard eller noe...

 

Det finnes vel sko som har demping?

 

Anbefalinger mottas gjerne!

6898864[/snapback]

Tør påstå det du trenger er en ekstra skumgummihæl, så du bare kan legge inn i skoen, så den blir mykere. Er ganske sikkert ikke nødvendig med nye sko, slik jeg ser det. Hør i en skobutikk eller lignende, de har nok sikkert det du trenger.

 

Hvis du absolutt skal ha nye kan jeg anbefale Predator serien. Gode sko, og de billigste er vel på 600 eller noe. :)

Lenke til kommentar
Høres ut som om det er mange som har peiling på fotballsko her  :)

 

Kan noen anbefale meg et par sko til grus/kunstgress?

 

Spiller kun på hobby-nivå, 1-2 ganger i uken, så jeg trenger ikke det beste (eller det dyreste) som finnes...

 

Har et par billig-sko nå, men får som oftest ganske vondt under den ene foten, mer spesifikt i hælen... Virker nesten som om sålen er for hard eller noe...

 

Det finnes vel sko som har demping?

 

Anbefalinger mottas gjerne!

6898864[/snapback]

Tør påstå det du trenger er en ekstra skumgummihæl, så du bare kan legge inn i skoen, så den blir mykere. Er ganske sikkert ikke nødvendig med nye sko, slik jeg ser det. Hør i en skobutikk eller lignende, de har nok sikkert det du trenger.

 

Hvis du absolutt skal ha nye kan jeg anbefale Predator serien. Gode sko, og de billigste er vel på 600 eller noe. :)

6900522[/snapback]

 

Billigste predator skoene er på 450,- på fotballsko.no

 

Til de av dere som har handlet på prodirectsoccer. Er det mulig å be dem om å markere pakken som gave? Eller sier de nei til det?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
beste skoen på markedet er diadora maximus n rtx 14. Her er en link for de som ikke har bilde i huet :D 

Beste skoa jeg har hatt, og jeg har hatt de nyeste adidas predator skoa hver sessong i 3 år, og nike total 90 2. You name it

7113704[/snapback]

De nyeste Predator har du vel neppe hatt i 3 år, ettersom de kom i sommer. :)

 

Så ut som en bra sko det der, ikke tvil om det. Men tror jeg holder meg til Absolute.

Lenke til kommentar
beste skoen på markedet er diadora maximus n rtx 14. Her er en link for de som ikke har bilde i huet :D 

Beste skoa jeg har hatt, og jeg har hatt de nyeste adidas predator skoa hver sessong i 3 år, og nike total 90 2. You name it

7113704[/snapback]

De nyeste Predator har du vel neppe hatt i 3 år, ettersom de kom i sommer. :)

 

Så ut som en bra sko det der, ikke tvil om det. Men tror jeg holder meg til Absolute.

7117824[/snapback]

 

Han mente vel at han har kjøpt alle de nye modellene som har kommet av Predator de siste 3 årene :cool:

Lenke til kommentar
Han mente vel at han har kjøpt alle de nye modellene som har kommet av Predator de siste 3 årene  :cool:

7117999[/snapback]

Ja, vi får tro det..

 

En stor del av meg tviler faktisk på at diadoraskoene er bedre enn Adidas Predator.

Dette fordi jeg selv har hatt et par diadora, og de var bare klumpete og hard, iforhold til Absolute og Pulse, som faktisk er komfortabel på foten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...