Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer nye sko.. Hvilke er lekrest?

 

PDS002001625.jpg

 

PDS002001627.jpg

7402654[/snapback]

 

De røde er fete da, hørte rykter om at loddet i sålen var 60gram tyngre. Altså du får hardere skudd, viss det funker sånn da.

De hvite er vel Beckham sine nye. De er fete men hvitt er ikke så praktisk liksom.

Jeg hadde nok godt får de røde! :dribble: vis du bestiller fra prodirectshop, kan du poste den totale prisen her. Jeg hadde likt og sett den totale prisen :thumbup:

Lenke til kommentar

Da var de røde kjøpt. Sant som du sier BendikakaQuerck, at det er lagt til 60 gram ekstra. Dette skal hjelpe på skuddet ja, og jeg håper det funker. De hvite er lekre, og satt inn med ekstra stort "skru" område, noe som skulle passe beckham perfekt, men jeg føler at det er nok skruområde på predatorene slik de er til vanlig, så derfor gikk jeg for de røde.

 

Prisen kom totalt på 225£, men dette var inkludert et par Absolute gull/hvit.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som vet om disse http://www.torshovklubb.no/Design02/detail...farge=&start=11[/url] er gode å bruke? Er de gode til å skyte med og er komfortable? Gode til å bruke på kunstgress?

7571983[/snapback]

 

Får ikke opp noe bilde men går ut i fra at det er den nyeste typen fra nike, de er vedig gode til å skyte med pga sideknyttingen, men ville ikke anbefalt disse på kunstgress pga

veldig lange knotter :ermm:

Lenke til kommentar
Hvilke fotballsko hadde dere valgt hvis dere kunne valgt hva slags sko du ville og skulle bruke dem på kunstgress, men de måtte være gode å skyte med?

7580702[/snapback]

 

Helt klart predator abselut, lodd sålen gjør at de blir sinnsykt gode å skyte med!

7581882[/snapback]

 

 

helt korekt har de selv og er en drøm og spille med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...