Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feeenn... nå er jeg så sinna og lei meg, bestilte sko fra Nike.com, sånn man velger farger selv og navn på etc.

 

Jeg testa de Nike skoa først i butikken, og da var str 42 perfekt passe, så jeg bestilte da i str 42. Da jeg prøvde disse her, var de for store? :ohmy:

 

går det ann å kjøpe såler eller slik for å tilpasse foten min? tror neppe jeg kan sende tilbake lissom...

Lenke til kommentar
på ebay?

 

du kan sjekke med unisport, prodirectsoccer, soccer, newitts, worldsoccershop etc.

7729885[/snapback]

Burde vell skrevet, ANDRE plasser enn på ebay :blush:

lurer også på om det er noen som har/har hatt de skoene dær?

Jeg trenger hjelp til valg av nye sko så, står mellom Puma V-konstruct, Vapor eller predator. har hatt Puma King Exec hele sesongen og var kjempefornøyd med dem, veldig lette og komfotabel.

 

Men jeg er litt usikker på om vapor er noe for meg, har veldig bred fot så, men har hatt en eller annen nike sko før.

 

Predator har jeg prøvd, syntes den var ganske behagelig, men er litt skeptisk til at den er såpass tung, går fra King Exec, som er ganske så lett, og styrkene mine på fotballbanen ligger for det meste i farten og kjappe vendinger etc, så kunne vell tenke meg en lett sko.

 

Men skoene har vell ikke så ***** stor betydning? :p

Lenke til kommentar

Skoene kan bety altfor mye. Har du sko som ikke passer spillestilen din, kan du miste verdifull tid og utnytting. Hvis du allerede har funnet din type sko, synes jeg du bør holde deg til den, for det er det smarteste.

 

 

Da var forøvrig mine nye Predator kommet, men selvfølgelig har de GLEMT å skrive navn på!! Vetta faen om jeg gidder å sende dem tilbake så de kan fikse det. ARG!

Lenke til kommentar

det er sant det Teggy skriver, de beste jeg har hatt er Adidas F50 FG, men så har jeg byttet til masse forskjellig siden jeg syns det er morsomt å teste ut nye. føler at jeg ikke lenger har de feelingen når jeg toucher, passer, skyter, evt løper med de nye skoa.

 

God tips fra Teggy, hold deg til de trofaste :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...