Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil si valget er noenlunde enkelt, litt avhengig av hvordan foten din er formet.

 

1. Adidas Predator Absolute.

Absolute_gold_1.jpg

Nyeste predator-skoen. Meget komfortabel og meget stødig og gir god beskyttelse til akilles samt et eget område spesialinnlagt med gummi, for å gi bedre skru.

 

2. Nike Mercurial vapor.

nike-vapor.jpg

En litt smalere sko, også meget lettere. Dette er skoen hvis du er av de som spiller lik ronaldo. Meget lett, god å ha på foten, dog er den meget tynn og gir merkverdig mindre beskyttelse.

 

Dette er de to skoene jeg først ville ha sett på. Du har jo andre sko som Mundial, Total 90, Lotto Gravity, Puma o.l, men disse er i mine øyne ikke like gode som de to jeg har skrevet ovenfor.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Har sett et par Umbro SL1800 hos unisport. Disse virker sinnsykt lette, lettere enn vapor. Noen som har erfaringer med denne skoa? :hmm:

8204239[/snapback]

Eg har hatt dei. Veldig gode sko, eneste negative er vel att dei blir veldig fort slitte :hrm:

Det er en kjempe bra sko men eg ville heller anbefale puma v1.06, dei er nesten like lette pluss att dei er sjukt komfortable :thumbup:

 

sorry for dobbelpost :roll:

Lenke til kommentar

Jeg tror at Puma V1.06 blir fort ødelagt, pga. det tynne stoffet. Mulig at det blir litt bedre nå som de har kommet med en kengeru-skinn verson. Har prøvd begge, og er enig i at de er veldig komfortable. Det er absolutt ingen hindring for skuddet. Hælen er super, men stusser fortsatt på stoffet.

Lenke til kommentar

Tenkte å legge ut de skoa jeg har per i dag...

 

p1010001yd5.th.jpg

 

De nike bakerst til venstre kjøpte jeg via nike.com, designet selv, men navn på hælen.

 

Nike bakerst til høyre er et av mine favoritter, på kunstgress og innehall.

 

ronaldinho skoa er også deilige, det er den nyeste innkjøpte.

 

adidas f50 (grå) er kanskje den beste skoa jeg har hatt på gress, jeg har smale føtter og de passer meg extreme godt.

 

Lotto skoa uten lisser var ikke så bra som jeg hadde forventet, egentlig ganske vanskelig få på og av, kjøpte den siden jeg syns de då unik.

 

inneskoa umbro og adidas, kanskje floppen jeg har kjøpt. de kosta kanskje ikke så mye, trenger bare treningsko.

Lenke til kommentar
hvem er best av dissa to?

Jeg synes ronaldinho skoa ser lekre ut, men de umbro skoa synes jeg rett og slett er stygge...

8181383[/snapback]

 

Nike skoen er klart kulest men umbro skoen så syyyyyyyyyyykt mye bedre :D

finnes faktisk bare 150 eksemplarer i norge av umbro skoen.

8206213[/snapback]

veit det, den lokale sportsbutikken her i mjøndalen har fått 5 av dem

Lenke til kommentar
hvem er best av dissa to?

Jeg synes ronaldinho skoa ser lekre ut, men de umbro skoa synes jeg rett og slett er stygge...

8181383[/snapback]

 

Nike skoen er klart kulest men umbro skoen så syyyyyyyyyyykt mye bedre :D

finnes faktisk bare 150 eksemplarer i norge av umbro skoen.

8206213[/snapback]

 

Jeg har talaria idag. Vet du noe om passformen på Umbro SL 1800 i forhold til Nikes mercurial-familie? Jeg har ganske brede føtter.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...