Gå til innhold

PS3 prisen er avklart (ifølge komplett.no)


EssspeN

Anbefalte innlegg

Det er vel kun hardbarka 360-fanboys som sier at 360 er akkurat like kraftig som PS3, akkurat som det kun er hardbarka PS2-fanboys som sier at det ikke er noe Xbox kan som ikke PS2 kan. Det er vel et kjent faktum at PS3 er kraftigere enn 360. Spørsmålet er om utviklerne klarer å utnytte denne kraften, og ikke minst når vi vil se PS3-spill som gjør ting som ikke er mulig på 360. Jeg tror disse to konsollene vil gå hånd i hånd når det gjelder grafisk kvalitet i de neste par åra. Utviklerne på 360 har ett års forsprang, slik at de alltid vil ligge en generasjon foran. Dermed tror jeg de klarer å holde tritt en stund. Når de ikke lenger gjør det, da kjøper jeg en PS3. Da har den sikkert falt i pris også, slik at prisen for en 360 over jul + prisen for en PS3 om to år = prisen for en PS3 i dag. Så har jeg fått både pose og smekk. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morsomt at folk alltid skal henge seg opp i tekniske detaljer på konsollene. Man kjøper da en konsoll for å spille spill, og da burde det vel være spillene som veier tyngst.. Eller?

6739442[/snapback]

 

Kraftig enig med deg der, men så er det jo 3 konsoller og velge imellom, noen velger "den" av ren fanboyism ifra barndommen og noen vil simpelthen ha den med best ytelse. :hmm: Tricky..

Lenke til kommentar
Det er vel et kjent faktum at PS3 er kraftigere enn 360
dette skulle da bare mangle..... og tro noe anna er og váre naiv. som ei lita sammenligning. sjekk skjermkort nár ps3 kommer med de nár xbox kom.

 

 

det jeg stiller et STORT spőrsmál ved er hvordan de kjőler, er det effektivt? stőy? dette er et problem i xbox. og som vi vet er trenden slik at őkt ytelse gir mere varme og ékt strémforbruk.

 

er cell basert pő 90nm eller 65nm?

Lenke til kommentar
det jeg stiller et STORT spőrsmál ved er hvordan de kjőler, er det effektivt? stőy?  dette er et problem i xbox. og som vi vet er trenden slik at őkt ytelse gir mere varme og ékt strémforbruk.

6740086[/snapback]

Det som bråker mest på 360'en (ihvertfall de jeg har hørt) er dvd-drevet, siden det må spinne så fort. Her har sikkert ps3 en fordel, siden blu-ray'en vel spinner ganske mye saktere..? Endret av arnegn
Lenke til kommentar
Den er grei i forhold til hva du får med deg!

Synes prisen er fin i forhold til de andre maskinene også. Så her er en person som ikke klager:)

6741182[/snapback]

 

Jeg klager ikke jeg heller, men jeg må virkelig tenke over om 6000-7000 kroner er verdt å betale for en PS3, siden man får en 360 og en Wii til nogenlunde samme pris.

Men at jeg skal ha denne maskinen er selvklart, men jeg tror nok jeg skal vente til den faller ned i pris, å det kommer noen spill som jeg ikke kan få på 360.

Lenke til kommentar

ja du får en 360 og en wii...men du får ikkje en ps3..

 

 

er det samme som og si...vet ikke om 500 000 er litt masse og gji for en BMW..

når du får en Citroeng og Reanult for samme prisen..

 

viss folk vil ha en ps3 så veier du ikke opp med og si du får en 360 og en wii..noen gjør kansje det men eg syns det er tull...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...