Gå til innhold

PS3 prisen er avklart (ifølge komplett.no)


EssspeN

Anbefalte innlegg

nope..motorstorm kommer ikke til launch..

 

ble annonsert for leenge sia att motorstorm, heavnly sword og f106 ikke kom før over jull..

 

og det er vel egentlig bare warhawk og resistance som vekker størst interesse av meg..kansje F.E.A.R også..men det er jo et spill som har vore ute ganske lenge bare ikke på den platformen, så ikke så spennende det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg har forstått det kommer kanskje Motorstorm ut før jul her i Europa, men har ingen release i USA/Japan ennå.

 

Sannsynlig lanseringsliste til PS3 (titler i bold er eksklusive spill):

 

* Blade Storm: Hundred Years War

* Blazing Angels Squadrons of WWII

* Call of Duty 3

* Fatal Inertia

* F.E.A.R.

* Full Auto 2: Battlelines

* Genji: Days of the Blade

* Lair

* Madden NFL 07

* Marvel: Ultimate Alliance

* NBA Live 07

* Need for Speed: Carbon

* Resistance: Fall of Man

* Ridge Racer 7

* Sonic the Hedgehog

* Tiger Woods PGA Tour 2007

* Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

* Tony Hawk's Project 8

* Untold Legends: Dark Kingdom

* Warhawk

 

 

Resistance og Warhawk er de mest spennende etter min mening.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
nope..motorstorm kommer ikke til launch..

 

ble annonsert for leenge sia att motorstorm, heavnly sword og f106 ikke kom før over jull..

6731228[/snapback]

Neivel. Det har jeg ikke fått med meg. Mener bare å huske at noen på en filmsnutt fra E3 på GameSpot sa den skulle være klar til launch, men det har sikkert endret seg etter det... :shrug:

 

Ellers er det ikke mange spill på den lista som frister meg til å kjøpe PS3 på en stund. Jeg syns hverken Warhawk eller Resistance ser så bra ut, men jeg får se når de er ferdig. Visste ikke at Lair skulle komme til launch, men det er ihvertfall det spillet som har sett mest lovende ut hittil pga. spennende konsept. Men vi har jo ikke akkurat fått vite så mye mer. I det hele tatt, lite for meg i denne launchen... :dontgetit:

Lenke til kommentar
eg betalte 4500 for min..

 

men husk...da var det KUN ps2 og velge imellom..du hadde jo dreamcast og men det var et halvhjertet forsøk kan en si..

 

du hadde ikkje en likesinnet konsoll som kostet halvparten med like mange hestekrefter..

6733662[/snapback]

 

Der tar du FEIL! :roll: Dreamcast var slett ikke noe halvhjertet forsøk. Den vat en utmerket maskin som hadde kunne hamle opp med PS2 om Sega hadde hatt økonomi til det kjøret Sony la opp til. Den var i ganske så samme posisjon som Xbox360 er i dag. Det er mange fler likheter enn det er forskjeller for å si det slik.. :w00t:

Lenke til kommentar
eg betalte 4500 for min..

 

men husk...da var det KUN ps2 og velge imellom..du hadde jo dreamcast og men det var et halvhjertet forsøk kan en si..

 

du hadde ikkje en likesinnet konsoll som kostet halvparten med like mange hestekrefter..

6733662[/snapback]

 

Der tar du FEIL! :roll: Dreamcast var slett ikke noe halvhjertet forsøk. Den vat en utmerket maskin som hadde kunne hamle opp med PS2 om Sega hadde hatt økonomi til det kjøret Sony la opp til. Den var i ganske så samme posisjon som Xbox360 er i dag. Det er mange fler likheter enn det er forskjeller for å si det slik.. :w00t:

6734015[/snapback]

Greit nok at det finnes likheter mellom 360 og DC, men FLERE likheter enn forskjeller??! Nei den må du lenger ut på landet med.

Lenke til kommentar
eg betalte 4500 for min..

 

men husk...da var det KUN ps2 og velge imellom..du hadde jo dreamcast og men det var et halvhjertet forsøk kan en si..

 

du hadde ikkje en likesinnet konsoll som kostet halvparten med like mange hestekrefter..

6733662[/snapback]

 

Der tar du FEIL! :roll: Dreamcast var slett ikke noe halvhjertet forsøk. Den vat en utmerket maskin som hadde kunne hamle opp med PS2 om Sega hadde hatt økonomi til det kjøret Sony la opp til. Den var i ganske så samme posisjon som Xbox360 er i dag. Det er mange fler likheter enn det er forskjeller for å si det slik.. :w00t:

6734015[/snapback]

Greit nok at det finnes likheter mellom 360 og DC, men FLERE likheter enn forskjeller??! Nei den må du lenger ut på landet med.

6734066[/snapback]

 

Kanskje jeg var litt uklar. Det er selvfølgelig ikke et teknologisk sammenligningsgrunnlag. Det trodde jeg var underforstått. :ermm: Det er heller ikke det jeg sier. Jeg sier at det er fler likheter enn forskjeller mellom den markedssituasjonen DC var i og den 360 er i. :)

DC var først i sin generasjon og var en fremragende konsoll som hadde et stort potensiale. Den slo alle rekorder i salg da den ble lansert både i USA og i Japan. Hadde Sega hatt en bunnsolid økonomi ville det nok ha gått annerledes.

Open your mind littegranne og se på forholdene mellom DC/PS2 og 360/PS3 så vil du oppdage at det er mange likhetstrekk.

 

Å kalle DC et halvhjertet forsøk er i alle tilfeller temmelig subjektivt..

Lenke til kommentar

Eg viste det ville bli krig når eg sa det..

 

ok...så den var ikkje et halvhjertet forsøk kansje...men sega kunne ikkje backe opp på samme måte som sony...

 

men det kan microsoft med sin 360..

 

så og samneligne 360 mot DC går rett og slett ikkje for 360 er tross alt software giganten microsoft som har laget..penger er ikkje en faktor for dem..

Lenke til kommentar
Eg viste det ville bli krig når eg sa det..

 

ok...så den var ikkje et halvhjertet forsøk kansje...men sega kunne ikkje backe opp på samme måte som sony...

 

men det kan microsoft med sin 360..

 

så og samneligne 360 mot DC går rett og slett ikkje for 360 er tross alt software giganten microsoft som har laget..penger er ikkje en faktor for dem..

6734502[/snapback]

 

Det økonomiske aspektet er vi fullstendig enig i. Men ikke bøll med DC:p :D

Lenke til kommentar

Skal bli herlig med PS3.

 

Jeg kommer til å le av alle 360 fanboysene som kommer til å få seg et aldri så lite sjokk når de ser hvor mye bedre PS3 kommer til å selge enda den koster dobbelt så mye, haha.

 

Samme som skjedde med Dreamcast. Folk flest bryr seg ikke om Xbox, Sega osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...