Gå til innhold

PS3 prisen er avklart (ifølge komplett.no)


EssspeN

Anbefalte innlegg

Knallbra launch lineup!

6733449[/snapback]

 

Uff, får litt dårlig smak i munnen når jeg prøver å hype meg opp til å få lyst på noen av spilla på lista der jeg. Blir nok ps3 på meg en dag og, men ikke på leeenge ser det ut som. Når det kommer et must have bilspill og logitech har fått lansert det nye rattet sitt kanskje.

Endret av freke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5500 spenn er ifølge prisuiden det samma som X360 kosta på launch da men, så jeg skjønner ikke hva det er å klage på :p Mulig jeg tar feil, men folk ser ut til å glemme fort når de er litt biased (jeg vet ikke prisen selv)

6735791[/snapback]

 

360 kostet 1990 og 2990 ved lansering. Ihvertfall hos Elkjøp.

Lenke til kommentar
5500 spenn er ifølge prisuiden det samma som X360 kosta på launch da men, så jeg skjønner ikke hva det er å klage på :p Mulig jeg tar feil, men folk ser ut til å glemme fort når de er litt biased (jeg vet ikke prisen selv)

6735791[/snapback]

Hvor i alle dager solgte de Xbox360 til 5500 spenn ved launch?

6735811[/snapback]

 

Som sagt vet jeg ikke: Henviste til prisguiden og fortalte at jeg var usikker :p

 

Men uansett: 5500 spenn betaler jeg gladelig for PS3, dog det blir nok ikke før jeg får et par kontroller og noen spill til deromkring. 7000 for en konsoll med barnesykdommer og samma "bundle" blir litt mye.

Lenke til kommentar
Prisprat er kjedelig, må ha PS3 uansett.

6735875[/snapback]

 

Selvsagt. Bare 360 bølingen her som tror at den "høye" prisen på PS3 vil bety noe. Gleder meg til å se reaksjonene dems når PS3 gruser 360 salgsmessig. :!:

6735974[/snapback]

 

Tror du det betyr noe for "dem"?

6736160[/snapback]

 

Ja, når salgs og kraft forskjellen etter hvert gjør at fler og fler spill ikke kommer til 360 så tror jeg det ja.

Lenke til kommentar
Prisprat er kjedelig, må ha PS3 uansett.

6735875[/snapback]

 

Selvsagt. Bare 360 bølingen her som tror at den "høye" prisen på PS3 vil bety noe. Gleder meg til å se reaksjonene dems når PS3 gruser 360 salgsmessig. :!:

6735974[/snapback]

 

Når WII gruser ps3 mener du vel ;-)

Lenke til kommentar
Prisprat er kjedelig, må ha PS3 uansett.

6735875[/snapback]

 

Selvsagt. Bare 360 bølingen her som tror at den "høye" prisen på PS3 vil bety noe. Gleder meg til å se reaksjonene dems når PS3 gruser 360 salgsmessig. :!:

6735974[/snapback]

 

Når WII gruser ps3 mener du vel ;-)

6736681[/snapback]

 

Nåja. 360 kommer den til å gruse dog.

Lenke til kommentar
Prisprat er kjedelig, må ha PS3 uansett.

6735875[/snapback]

 

Selvsagt. Bare 360 bølingen her som tror at den "høye" prisen på PS3 vil bety noe. Gleder meg til å se reaksjonene dems når PS3 gruser 360 salgsmessig. :!:

6735974[/snapback]

 

Tror du det betyr noe for "dem"?

6736160[/snapback]

 

Ja, når salgs og kraft forskjellen etter hvert gjør at fler og fler spill ikke kommer til 360 så tror jeg det ja.

6736427[/snapback]

 

Trodde de fleste visste at 360 har et bedre skjermkort enn PS3. Gjorde det vondt i hjertet ditt nå?

Lenke til kommentar
Prisprat er kjedelig, må ha PS3 uansett.

6735875[/snapback]

 

Selvsagt. Bare 360 bølingen her som tror at den "høye" prisen på PS3 vil bety noe. Gleder meg til å se reaksjonene dems når PS3 gruser 360 salgsmessig. :!:

6735974[/snapback]

 

Tror du det betyr noe for "dem"?

6736160[/snapback]

 

Ja, når salgs og kraft forskjellen etter hvert gjør at fler og fler spill ikke kommer til 360 så tror jeg det ja.

6736427[/snapback]

 

Trodde de fleste visste at 360 har et bedre skjermkort enn PS3. Gjorde det vondt i hjertet ditt nå?

6736974[/snapback]

 

Må ikke glemme CELL her da. *knis*

Lenke til kommentar
Prisprat er kjedelig, må ha PS3 uansett.

6735875[/snapback]

 

Selvsagt. Bare 360 bølingen her som tror at den "høye" prisen på PS3 vil bety noe. Gleder meg til å se reaksjonene dems når PS3 gruser 360 salgsmessig. :!:

6735974[/snapback]

 

Tror du det betyr noe for "dem"?

6736160[/snapback]

 

Ja, når salgs og kraft forskjellen etter hvert gjør at fler og fler spill ikke kommer til 360 så tror jeg det ja.

6736427[/snapback]

 

Trodde de fleste visste at 360 har et bedre skjermkort enn PS3. Gjorde det vondt i hjertet ditt nå?

6736974[/snapback]

 

Må ikke glemme CELL her da. *knis*

6736982[/snapback]

 

 

 

Giant enemy crabs er også noe 360 ikke har klart å diske opp med, og nå har den vært på markedet ett år snart!

 

But one the serious side, for oss vanlige folk er det rimelig fånyttes å spå slike ting, man kan bare vente å se.

Lenke til kommentar
Nei, men når folk helt åpenbart kommer med slike fanboy-kommentarer, å ikke vet i det heletatt hva de snakker om, så er det bedre å holde kjeft.

6736992[/snapback]

 

Min trofaste krystallkule spår faktisk at forskjellen mellom 360 og ps3 kommer til å bli knøttliten. Bortsett fra prisen, som er hvorfor jeg ikke gidder å kjøpe en (i tillegg til at det ikke blir noen spill jeg har lyst på). Ps3 til 3 laken, ja da er jeg der jeg og.

Lenke til kommentar
Nei, men når folk helt åpenbart kommer med slike fanboy-kommentarer, å ikke vet i det heletatt hva de snakker om, så er det bedre å holde kjeft.

6736992[/snapback]

 

Min trofaste krystallkule spår faktisk at forskjellen mellom 360 og ps3 kommer til å bli knøttliten. Bortsett fra prisen, som er hvorfor jeg ikke gidder å kjøpe en (i tillegg til at det ikke blir noen spill jeg har lyst på). Ps3 til 3 laken, ja da er jeg der jeg og.

6737032[/snapback]

 

Din kjipe fre(k)ke jævel.. :!: Jeg lurer på i all verden hva slags spill det er du spiller? Kun sånne med MS etikett på? ;)

 

Jeg håper med arroganse at prisen holder seg på 5000+ slik at den beholder litt av eksklusiviteten.. :p

 

Skille klinten fra hveten heter det vel :w00t:

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...