Gå til innhold

Hvordan bli berømt uten slit?


Rocket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man skal bli ordentlig berømt/godt kjent hjelper nok ikke big brother stort.

 

Heller ikke å drepe noen, jeg husker ikke mange drapsmenn annet enn f.eks hitler.

Og han var jo ikke en drapsmann engang, så det er helt klart ikke veien å gå.

 

Han hadde vel ansvar for mange av drapene, men direkte drapsmann var han vel ikke såvidt jeg vet. Mulig jeg tar feil.

 

Minner meg på noe. En fyr starta sin egen religion der han sa at han var utenomjordisk leder eller noe sånt.. kom mye i aviser og på TV. Gjør det samme! :>

 

Problemet er at når folk har hørt og lest om det en gang, så er det ikke så interessant den andre gangen. Derfor bør han vel heller finne på noe mer unikt.

Lenke til kommentar
Problemet er at når folk har hørt og lest om det en gang, så er det ikke så interessant den andre gangen. Derfor bør han vel heller finne på noe mer unikt.

Neida, om du klarer å få igang en skikkelig stor sekt, vil du bli berømt.

 

men hvor lett er det? Virker slitsomt å klare å få igang en stor sekt. Om man må dra svære kors og lignende så er jo det ganske slitsomt.

Lenke til kommentar
men hvor lett er det? Virker slitsomt å klare å få igang en stor sekt. Om man må dra svære kors og lignende så er jo det ganske slitsomt.

 

Sant, det må nok endel arbeid til ja ...

Men det er vel sånn at det arbeidet du legger i det vil komme ut i hvor lenge du blir berømt.

Lenke til kommentar
Problemet er at når folk har hørt og lest om det en gang, så er det ikke så interessant den andre gangen. Derfor bør han vel heller finne på noe mer unikt.

Neida, om du klarer å få igang en skikkelig stor sekt, vil du bli berømt.

 

 

haha, syntes det sto slekt!

 

Da skulle den i såfall vært diger!

 

Du kunne jo også startet et DIGERT pyramidespill..

Endret av mr. Zilter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...