Gå til innhold

Hvordan bli berømt uten slit?


Rocket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg stemmer for seriemorder, alltid hatt lyst til å bli det

 

Jeg har hørt at mord er litt slit.

Det går greit, man trenger et slagvåpen/pistol/kniv, og en spade/noe semment/muligens syre. Så gjentar man det 20-30 ganger med forskjellige folk, og vips. Ikke bare blir du Norges første seriemorder, men starter en serimorderbølge i Norge og alle husker deg som den aller første og den orginale seriemorderen... Ikke særlig positivt, men du blir jo berømt :/ Ellers kan du legge et hestehode i sengen til Mette-Marit, og legge igjen navn og adresse. Mange muligheter er ute og venter på deg...

 

(Ikke ta dette seriøst :p)

Lenke til kommentar
Den andre må det bli da.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Arnfinn_Nesset

Snakket om akkurat det med læreren min i samfunnsfag, merkelig nok. Vi greier ikke å bestemme oss om han er seriemorder eller ikke. Han drepte jo syke mennesker, så han er jo ikke en klassisk seriemorder. Jeg vet, ærlig talt ikke om han kan regnes som seriemorder, eller ei...

 

Vår forumvenn blir da den første ekte seriemorderen i Norge, i så fall :p

Lenke til kommentar
Den andre må det bli da.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Arnfinn_Nesset

Snakket om akkurat det med læreren min i samfunnsfag, merkelig nok. Vi greier ikke å bestemme oss om han er seriemorder eller ikke. Han drepte jo syke mennesker, så han er jo ikke en klassisk seriemorder. Jeg vet, ærlig talt ikke om han kan regnes som seriemorder, eller ei...

 

Vår forumvenn blir da den første ekte seriemorderen i Norge, i så fall :p

 

Hva har det å si om han forgifter syke eldre mennersker eller knivstikker ungdom? Han har fortsatt drept

Lenke til kommentar
1boy1cup and you`re a internetphenomenon.

 

Æsj! Broren min sa han skulle vise meg noe kult, så viste han med det der med to jenter. Noe av det sykeste jeg har sett!

Men on toipc: hva med å bli forfatter? Har du god fantasi, burdte det ikke være sp mye mer slit enn å bli morder som det heller mot i denne tråden.

Lenke til kommentar
*Gifte deg med en kjendis

*Drepe en kjendis

*Oppdage noe som er like genialt som elektrisistet, lyspæren og andre ting folk ikke klarer seg uten.

Høømm.. :ermm:

 

Gifte seg men en kjendis - slit.

Drepe en kjendis - slit.

Oppdage noe som er like genialt som elektrisistet, lyspæren og andre ting folk ikke klarer seg uten - dobbelt slit.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har tenkt på dette...verdensrekord i å sove lengst, da slipper du å gjøre en dritt annet enn å sove. Så da havner du i Guinnes fordi du har slappet av.

 

 

Case solved imo.

Dog skal du sove ganske lenge for at Guinness skal gidde å ta deg med i boken. Og hvem som helst kan klare å sove 10 min lenger enn deg, med mindre du tar så mange sovepiller at du aldri våkner. :)

Lenke til kommentar
*Gifte deg med en kjendis

*Drepe en kjendis

*Oppdage noe som er like genialt som elektrisistet, lyspæren og andre ting folk ikke klarer seg uten.

Høømm.. :ermm:

 

Gifte seg men en kjendis - slit.

Drepe en kjendis - slit.

Oppdage noe som er like genialt som elektrisistet, lyspæren og andre ting folk ikke klarer seg uten - dobbelt slit.

Hva med å gifte seg med kjendisen og etter det drepe han/henne?

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har tenkt på dette...verdensrekord i å sove lengst, da slipper du å gjøre en dritt annet enn å sove. Så da havner du i Guinnes fordi du har slappet av.

 

 

Case solved imo.

Dog skal du sove ganske lenge for at Guinness skal gidde å ta deg med i boken. Og hvem som helst kan klare å sove 10 min lenger enn deg, med mindre du tar så mange sovepiller at du aldri våkner. :)

 

Om han er utrolig sliten, så hvem vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...