Gå til innhold

K-Soft saksøker en web-debatant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, så nå har K-Soft stevnet deg for retten, helt utrolig. Ville ikke vært veldig bekymret hadde jeg stått i dine sko, men heller prøvd ta dette med et smil.

 

K-Soft imponerer meg på ingen måte og hvor useriøse de er samt at de lyver om f. eks referanser er helt vannvittig.

 

Velvel, da får man undersøke selv.  Jeg sendte derfor følgende mail til

en del av de nevnte bedriftene:

 

  > Jeg ser at firmaet K-Soft (http://www.k-soft.no/) bruker blant annet

  > dere som referanse for sine økonomi- og logistikksystemer.  Kunne jeg

  > ha fått oppgitt en referanseperson hos dere som kan uttale seg om

  > systemets brukbarhet?

 

Svarene lot ikke vente på seg:

 

Fra en næringsmiddelprodusent:

  > Vi har ALDRI brukt K-Soft til noe som helst, og har ALDRI kjøpt noe

  > der. Derimot har vi forgjeves forsøkt å komme i kontakt med noen i

  > firmaet for å få slettet vår oppføring der. Vi har tom. vurdert

  > anmeldelse av firmaet, men tror vel neppe at det nytter.

 

 

Bare dette er helt ute på viddene spør du meg.

 

Vesle liveman, dette er smålig oppførsel. Du antyder altså også at George tilhører en psykiatrisk anstallt? (I en annen forum tråd)

 

 

Uheldig at K-Soft går tilverks på denne måten, men får håpe de får en smekk.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er vel gammelt nytt, at de har omsatt for 1,2 mill, hvorav nesten 1 mill er utestående kundefordringer. Dessuten har de en kortsiktig gjeldsandel som kan sies å være noe usunn. Blir som å kjøpe hus med kredittkort.

 

30.11.2006 Endring av revisor

 

 

Navn/foretaksnavn: K-SOFT NORGE AS

Organisasjonsnummer: 988 251 178

Forretningsadresse: Søndre Elvikvei Åsa

3512 HØNEFOSS

 

Kommune: RINGERIKE

Organisasjonsform: Aksjeselskap

 

 

Revisor: Org.nr 974 525 933 REVISJON 1 NOR AS, Gamle Drammensvei 40, 1369 STABEKK Fratrådt

 

Det som er nytt er at per i går har de ikke lengre revisor. Alltid et godt tegn når selskaper skifter revisor i hytt og gevær.

Endret av gorber
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jøsses. Jeg trodde saken ville gå i ditt favør eller bli avvist. Dette blir bare mer spennende.

12mnd behandlingstid for en slik 'fillesak' vil jeg kalle skandaløst. Tenk deg saker hvor vitneobservasjoner osv teller. Hva kan man huske hvis det går årevis før en sak kommer opp. Tragisk.

Lenke til kommentar
Godt poeng, som jeg ikke tenkte på. Latterlig med så lang behandlingstid uansett.

Blir spennende å se utfallet. Noe sier meg at K-Soft ikke vinner denne saken...

7732227[/snapback]

Det er ikke saksbehandlingen som er lang; det er K-soft som har en frist på 12 mnd å reise sak etter at saken er sendt videre fra forliksrådet uten dom. Som en liten kuriositet kan også nevnes at minst en av medlemmene i Forliksrådet var spammet av K-soft. Spennende å se om de får noen :cry: til å føre saken(e).

Endret av T. Dahn
Lenke til kommentar
Som en liten kuriositet kan også nevnes at  minst en av medlemmene i Forliksrådet var spammet av K-soft. Spennende å se om de får noen  :cry: til å føre saken(e).

7733251[/snapback]

Blir ikke han/hun inhabil hvis så er tilfelle?

Hvis ikke, så kommer vel problemstillingen til Gregus ganske tydelig frem.

Vi fikk K-Soft faks her på jobben også rett før jul. Jeg var ganske klar og tydelig på returfaksen så jeg vil tror det var siste faks fra den avsenderen..

Lenke til kommentar
Har også fått spam-fax fra firmaet. Er det noen som har klaget dem inn for feilaktig markedsføring?

7734250[/snapback]

Jada opptil flere, men det hjelper tydeligvis ikke; K-Soft sender, ifølge Rune Emmanuel selv ut 500000 faxer i året, alle disse har angivelig vært innom hjemmesiden til "firmaet" og selv bedt om å få fax eller e-mail: som er en ren kopi av samme side med falske referanser og det hele. Når noen påpeker at de ikke har bedt om dette, hevder samme Karlsson at de er blitt oppført av andre i sjikanøs hensikt. Jada, troverdig, spør du meg.

Lenke til kommentar

:nei:

Jeg sitter og leser igjennom denne forfølgelsen dere driver av

K-soft. Det første som slår meg, er om dere ikke har bedre å ta dere til?

Dere går inn på skattelistene deres, dere går inn og sjekker i brønnøysundregistrene, dere sjekker alle opplysninger dere kan, om dette firmaet.

 

Dette ER forfølgelse i praksis, det jeg sitter og leser her. DERE står for den.

Ettersom jeg leser, er og C.W bestemt å ha brutt god presseskikk gjennom PFU.

PFU er et organ de fleste som føler seg forfulgt og / eller feilaktig sitert, kan gjøre seg nytte av, i og med at de da vil få en korreks fra høyeste faglige hold, dersom etiske retningslinjer brytes. Når jeg sitter her og leser uttalelsene DERES her, så skjønner jeg veldig godt hvorfor K-soft responderer som de gjør.

Siden dere er noen "nettfantomer" på å finne det dere ønsker, så finnes det en link

på nett, der det står å lese at en av de som er stevnet / VIL bli stevnet av k-soft, markedsfører et faktureringsprogram selv!

Som selvstendig næringsdrivende gjennom flere år, samt og nå eier av selskap

med ansatte, et selskap som er i veldig positiv vekst, så har jeg absolutt ingen ting negativt å si om K-soft's produkter. Jeg er bruker av både faktura- og lagerstyringsprogrammet til K-soft, og jeg har ingen negative opplevelser med disse programmene.

 

Når det kommer til kundeservicen, er heller ikke dette noe jeg har negativ erfaring med. Til en sammenligning, er jeg og kunde hos telenor, og også fast kunde av firmaer av MYE MINDRE størrelsesorden enn dette ( regner med at dere straks kommer med en sammenligning av størrelse på leverandør), og jeg har en maksimal responstid på TO TIMER hos k-soft, til sammenligning med flere andre, der jeg kan vente flere dager på å få svar!

 

Så når dere i ettertid uttaler at de har KUN misfornøyde kunder, så blir det å benerke at dette ikke stemmer. og, verden er ikke stor, jeg KJENNER faktisk flere som bruker programmene deres, og er bra fornøyd med dem.

Et program som kun skal holde orden på utfakturert, betalt, forfallsdato, og fakturaoversikt, samt et lite kunderegister, TRENGER ikke inneholde en hel skokk med ekstraknapper og finesser man alikevel ikke behøver.

Det enkleste er ofte det beste, og prisen jeg har betalt for programmene, er de

VEL verdt!!

Firmaeier og fornøyd Ksoft-kunde.

 

Ps! dersom du blir plaget med "all denne spammen" fra K-soft, så har du et filter der du kan legge inn adressen deres, så slipper du dette. Alle med en liiiiten smule innsikt i pc, vet dette, og klarer med letthet å legge det inn..

Endret av Mayhem71
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...