Gå til innhold

World Of Warcraft - Tåpelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg hadde skjemst dersom jeg hadde sagt det! Er du klar over hvor patetisk det som du nettopp sa er?

Fluefiske og Wow er like forskjellig som ild og vann. Eller så er du en elendig fluefisker som ikke har skjønt hva fluefiske går ut på og har dermed ikke fått gleden av det.

8451053[/snapback]

Vet du hva jeg skjemmer meg over MediaFreak? Det er deg, du er av samme rase som meg, du har desverre så og si de samme genene som meg og til tross for at du er trangsynt, dømmende, frekk og ufordragelig nyter du de samme rettighetene som meg.

Han er elendig fluefisker som syns wow er bedre? Skal jeg ikke like så godt si du er en elendig WoW'er? Det er nøyaktig det samme, bare andre veien. Mot deg, din hobby istedefor mot noen andre og deres hobby.

Alt i alt er du ett prakt eksempel på en ufordragelig bedreviter som tror dine meninger gjelder for alle andre og at alle skal innrette seg etter. Du ser også ut til å ha en ufattelig evne til å lese noe, bli fornærmet sur og grinete for så å hoppe pent over poenget for så å pirke på små detaljer. Når du leser det jeg skriver, og ikke begynner å sitte og syte, men heller får med deg poenget kan vi snakke mer om Warcraft. Til da får vi heller snakke om hvor hårsår du er og hvordan du liker å hakke på andre, men ikke takler å bli hakket på selv. Om du snakker nedsettende om WoW får du nesten tåle at andre snakker nedsettende om fluefiske.

8485403[/snapback]

OT: Grats med 1337 poster :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

æblæ. Tåpelig nok til at jeg møtte kjæresten min gjennom spillet. Noe som forøvrig ikke har noe med saken å gjøre.

Så til dere som ikke har bedre å gjøre på enn å bruke tiden på å snakke om et spill dere hater (og herremithatt så mye generalisering) former meg mitt smukke ansikt til et fint lite careface.

poenget mitt er, la oss rotne om det er så forferdelig da. bare bortkastet energi på å prøve å rakke ned på oss for det

(og ja er fult klar over at jeg tar meg tiden til å poste her også, wihuu!)

Endret av Akarno
Skrevet

Jeg er også så "tåpelig" at jeg traff min kjæreste gjennom et spill.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt må henge seg på oss som spiller akkurat World of Warcraft. Hvorfor ikke Elder Scrolls-spillene? Hvorfor ikke Call of Duty, Anarchy Online, Eve eller Guild Wars? Hvorfor ikke CS, for faen?

Skrevet
og en ting til HVA FAEN er sosialt mëd å stå mitt i en elv mutters alene og kaste en jævla stang med no snøre og no dritt du har sitti hjemme å hekkla sammen hjemme i stua di.. og hvis du er sikkelig true flue fisker så tar du ikke med fisken hjem men du slipper den løs.. og får du noe med deg hjem da? nop ikke en dritt uten om bløte klær å en "opplevelse" som du kan få ved å sitte å se på Discovery... for å ikke snakke om prisen på de jævla flue fiske stengene da... nuff said..

8450370[/snapback]

er ikke sikkert man står mutters alene.. det velger man selv det!

Jeg står og fisker fordi det er gøy og at jeg har tålmodighet til det!

kanskje jeg ikke spiller spill fordi jeg ikke har tålmodighet til det? hmmm

Skrevet
og en ting til HVA FAEN er sosialt mëd å stå mitt i en elv mutters alene og kaste en jævla stang med no snøre og no dritt du har sitti hjemme å hekkla sammen hjemme i stua di.. og hvis du er sikkelig true flue fisker så tar du ikke med fisken hjem men du slipper den løs.. og får du noe med deg hjem da? nop ikke en dritt uten om bløte klær å en "opplevelse" som du kan få ved å sitte å se på Discovery... for å ikke snakke om prisen på de jævla flue fiske stengene da... nuff said..

8450370[/snapback]

8485972[/snapback]

Ditt problem, og det gjelder jo strengt tatt for WoW og.

Skrevet
Jeg er også så "tåpelig" at jeg traff min kjæreste gjennom et spill.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt må henge seg på oss som spiller akkurat World of Warcraft. Hvorfor ikke Elder Scrolls-spillene? Hvorfor ikke Call of Duty, Anarchy Online, Eve eller Guild Wars? Hvorfor ikke CS, for faen?

8485787[/snapback]

for det første, så snakker vi om wow, og så mener vi faktisk all mulig tv og databasert spilling

Skrevet

8450370[/snapback]

8485972[/snapback]

Ditt problem, og det gjelder jo strengt tatt for WoW og.

8486165[/snapback]

derfor jeg skrev hmmm... men på en måte, så går det ikke an å sammenligne et spill med uteaktiviteter

Skrevet
Selvfølgelig er det greit, men han blir like screwed sosialt som om han hadde brukt 90 % av fritiden på wow.

8485859[/snapback]

Jeg ler

8486131[/snapback]

Da har du sær humor. ;)

Skrevet

Ironi..

Jeg spiller en god del WoW, men jeg kan godt finne ut at jeg vil heller gå ut og ha det moro en gang iblant. Er jeg screwed up da, fordi jeg spiller mye på data?

Skrevet
Ironi..

Jeg spiller en god del WoW, men jeg kan godt finne ut at jeg vil heller gå ut og ha det moro en gang iblant. Er jeg screwed up da, fordi jeg spiller mye på data?

8486782[/snapback]

Nei, vi elsker deg Arinomi. <3

Skrevet
Ironi..

8486782[/snapback]

Nei, vi elsker deg Arinomi. <3

8486915[/snapback]

Aww :love:

Skrevet
Ironi..

8486782[/snapback]

JA DU ER TOTALT UTE AV ALT SOM HETER SOSIALT SAMVÆR!

Signed Zalitara 70 warlock Frosthisper :D

Skrevet (endret)
Ironi..

8486782[/snapback]

Helt fortapt.

Neida, hvor mye du spiller har egentlig ikke noe betydning, men det er visse personer som issolerer seg fra samfunnet og stenger alt annet ute, de personene har problemer. Man kan gjerne spille 4-5 timer noen dager i uken og alikevel ha tid til andre ting, og det er det ingenting i veien med.

Endret av Tmz
Skrevet
Ironi..

8486782[/snapback]

Helt fortapt.

Neida, hvor mye du spiller har egentlig ikke noe betydning, men det er visse personer som issolerer seg fra samfunnet og stenger alt annet ute, de personene har problemer. Man kan gjerne spille 4-5 timer noen dager i uken og alikevel ha tid til andre ting, og det er det ingenting i veien med.

8487194[/snapback]

Du... Du... Forstår oss?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...