Gå til innhold

Noen personer som spiller WoW er virkelig rare :D


Anbefalte innlegg

Hehe joda han er så søt atte ;) den søteste trollen på jord :love:

 

Har ingenting imot homofile. Eller bifile, for den saks skyld. Jeg elsker kjæresten min (IRL) som er jente, men jeg har ikke problemer med å rollespille følelser for gutter

6645025[/snapback]

 

:wow: Jeg er imponert. Snakker vi RP på aller aller høyeste nivå?

6645104[/snapback]

 

 

Tydligvis :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde ikke fått tak i Robe of Power hvis jeg hadde rollet male human mage for å si det sånn. Morsomt med prepubertale hormonbomber som kan tvinnes rundt lillefingeren.

6645476[/snapback]

Robe of Power er BoP. Åssen hjalp en prepubertal hormonbombe deg med det?

6645525[/snapback]

 

Mats ja. Har ikke måttet kjøpe mye på AH med den characteren; får det meste gratis.

Lenke til kommentar
Skal se om jeg finner linken til siden, men her er historien forkortet;

 

En spiller lager en human female, starter opp som normalt. Etter 60 får hun (ja, etter som jeg husker så var det faktisk en jente) en genial ide.

På det ene raidet spør hun om de kan ta en pause og vente på henne, fordi hun må ta P-pillen. En av folka biter på, og de snakker litt. Hun mer eller mindre forfører ham, og de blir etterhvert ingame gf/bf.

 

Hunhinter frempå at hun har så dårlig gear, og lite penger. Snart får hun 500g + 2 boe epics i posten. Ja, hun har snakket litt "dirty" med ham før dette skjer. Etterhvert domper hun ham, og finner en ny.

 

Slik gjør hun med til sammen 3 personer. tror hun fikk tilsammen 3k gold + en del gear. Leter etter linken, der er det screens og alt.

 

Noen folk trenger virkelig noen å holde rundt.

6650721[/snapback]

 

 

Love in WarCraft (Part 1)

Love in WarCraft (Part 2)

6656384[/snapback]

 

Herregud, der fikk jeg meg en syk lættis. :!:

Endret av asad
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
jeg tenkte meg å starte en orc-female rogue på den nye RP-servern ^^

jeg føler meg ikke ond nokk til å lure folk til å gi meg gull.. eller? :p

6822305[/snapback]

Gå troll :) myyye penere :D

Trenger ikke lure engang, om man går inn for et lite forhold, er det ikke grenser på hvilke frynsegoder man kan få. Men, de fleste er som meg, vi gjør det for moro skyld, ikke pengene.

Lenke til kommentar
Digg å spille RP female :D blir flørtet med hele tiden :p

 

Og jeg har en kjæreste.. :love:

6644344[/snapback]

 

 

kjæreste?

holder ikke før du er gift, skilt og gift igjen, og stukket av med halve formuen til ektemannen din :p

 

 

oh yeah, husker jeg gjorde noe sånt mot en fyr jeg rp'a med på Turalyon (PvE) :p

 

Masse penger til en char jeg ca aldri spiller på.

Yay :p

 

 

Men jeg har også ca bare female chars og aldri fått noen frynsegoder av den grunn =/

nerf :p

Lenke til kommentar
ok, jeg startet en human female warlock.. fikk ikke tatt det første kobold questet før det var en stor og sterk night elf som la ann på meg :lol:

6833933[/snapback]

:cool:

 

Human female priest.. trenger hjelp med quests; ikke noe problem :)

Har ikke hatt samvittighet til å lure folk med å late som at jeg er jente i det siste, men de har sparket ut en prest av ei gruppe til fordel for meg siden "jeg var jente" :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...