Gå til innhold

PS3: GTA IV


Ironmann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spisingen var jo unødvendig. Var jo bare å save så var jo alt greit igjen. Treningen var grei den og at du var sterkere osv, men de kan godt fjerne dette også. Morsomt de første 5 minuttene hvor du ble "buffed" men så var det det. Du mistet styrke og gadd ikke trene mer og ga faen....

 

Men håper inderlig at de legger til flere "ikke-motoriserte" kjøretøy som sykler, rulleski?!, rollerblades, skateboard og kanskje paraglider:p

 

Masse vi kan ønske så vi får vente og se når de første trailerne dukker opp...

Lenke til kommentar
Men håper inderlig at de legger til flere "ikke-motoriserte" kjøretøy som sykler, rulleski?!, rollerblades, skateboard og kanskje paraglider:p

 

Masse vi kan ønske så vi får vente og se når de første trailerne dukker opp...

6639664[/snapback]

 

Rulleski....dritbra. Kanskje det er mulig med "skiby" med rulleski. Eller å gjennomføre hele spillet med rulleski.....eller rullestol.

Lenke til kommentar
Hva om det var dyr med i spillet bjørn ulv og elg i skogen, og bikkjer. Vakthunder og angrepshunder. Purken kunne også ha hunder til å spore med. Det er sykt fett å skyte puddelen til en gammel dame.... ATV må ha ATV. Mange flere forskjellige helikoptere.

 

 

Jeg bare håper og ber.

6639692[/snapback]

 

Selvfølgelig! Må ha dyr, og folk som går med hunder, sossejenter med små dritthunder i veska og rebelske tenåringer med ildre!

 

Og elg og bjørn i skauen.

Lenke til kommentar
Tror nok Rockstar skifter helt med GTA IV grunnet Saints Row til Xbox360. Det er stort sett GTA med bra grafikk. Da må Rockstar gjøre noe nytt som å lage spillet mer realistisk og større samt interaktiv. Dette kan PS3 klare og selve mottoet til PS3 er jo selve fokuset på onlinedelen. Men da kan de ikke lansere dette på Xbox360 også. Så hvis Rockstar er seriøst med å lansere dette til flere konsoller vil nok GTA IV ikke bli det spillet vi håpet på.

6636117[/snapback]

 

Hva snakker du om? Merk mine ord, Sony kommer aldri til å få bedre online tjeneste enn MS Live! Skjønner du har et sort skjerf over øynene dine, og faktisk er fan av en konsoll av alle ting! Men Sony flopper nesten alltid, så ikke forvent for mye!

6636167[/snapback]

 

Ehhh du kaller med fanboy når du sier at Sony kommer til å floppe ? Du vet Sony er størst av alle og står bak PLAYSTATION ? Playstation er selve definisjonen på en konsoll. De har gratis onlinetjeneste og en mye mer avansert og interaktiv tjeneste enn Xbox360 som du må betale for. Du bør lese litt mer om produkter før du uttaler deg om de.

6636805[/snapback]

Er det mulig å ikke få latterkrampe av Avean? :!:

 

PS= definisjonen på en konsoll? Jeez.. NEI!?

 

Hva vet du om at PS3 får en mye mer avansert osv onlinetjeneste?? De klarte jo alt SÅ bra med PS2 (online"delen" der sugde).. De kopierer sikkert bare Live! og sier at det er dem sitt.. As usual?

Lenke til kommentar

Ps2 sin online tjeneste er bra for å være gratis så bare vær stille du. Sammenlignet med MS sin så er den dårligere ja, men de har tross alt holdt på med slikt i en lengre periode enn Sony!

 

Be quiet and calm down!

 

Og vi vil ikke få oppleve barn i GTA IV. Tror heller ikke vi får oppleve hunder og andre dyr selv om det ikke skal være så vanskelig å implementere....

Lenke til kommentar

Føler det meste er sagt. Håper på frihet og gameplay. Bra historie som ikke er altfor "Yo". Forbedret grafikk hører også med, men har ingen prioritet.

 

Off Topic: Hva med enten å gjøre denne tråden om til en generell GTA IV-diskusjon eller å slutte å nevne x360 overhodet (og eventuelt lage en x360 tråd for GTA IV)?

Lenke til kommentar
det er jo da ikke umulig med tanke på hvor mye plass de kan lagrepå de nye Bluray platene.. (ca 50-100GB) er litt forskjell ifra de standard 4.7 (8.4GB) GTA 3 og vice kom ut på..

 

*la oss krysse fingra påat de bruker de største platene og fyller dem opp til randen med skittn til Shoxx :p*

6638945[/snapback]

Det er ikke bare et spørsmål om kapasitet, content creation koster. Spill utviklerene har allerede enorme kostnader med å fylle opp 5GB med unikt innhold og du håper om 50-100GB.. Nå er også 100GB platene en stykke unna så vidt jeg vet så det er 25-50GB som isåfall er akktuelt.

Lenke til kommentar
Å lage 1. for både PS3 og 360 er vel strengt tatt unødvendig da de mest sannsynligvis kommer til å bli kliss like ;)

 

Så lenge vi ikkje kjører denne tråden i grøfta med drittslenging etc. så skal vel dette funke.

6640090[/snapback]

Enig. Tenkte bare at topicen blir misvisende i så fall (men det er kanskje ikke så nøye).

Lenke til kommentar

Her er hva som må til at jeg i det hele tatt gidder å skaffe meg GTA igjen:

 

- Slutt med dette idiotiske gangsta opplegget.

- Vekk med at du må trimme, spise, bla.bla. Jeg vil ikke ha et så ekte spill. Bare et billig triks for å ha inn noe nytt.

- Mindre, holder med en GTA3 størrelse. Gidder ikke kjøre 20min for å komme fram til et sted, for så og dø og prøve igjen.

- Lagring når som helst

- Ingen loading

- Varierende oppdrag

- En skikkelig historie med mange vendinger.

- Fysikk

 

Alt dette bør være der for min del, har ikke orket spille mye etter GTA Vice City, GTA3 var det siste jeg fullførte. Etter det synes jeg det har gått rett nedover.

Lenke til kommentar
- Mindre, holder med en GTA3 størrelse. Gidder ikke kjøre 20min for å komme fram til et sted, for så og dø og prøve igjen.

 

Nei å Nei! Myyyyye større! Vi vil boltre oss i ukjente terreng og store byer hvor vi kan kose oss med sykkelen!

6640296[/snapback]

Jeg vil heller ha en skikkelig kvalitetsproduksjon på et lite sted enn å slenge inn et enormt område som veldig få gidder å utforske uansett. Å hoppe mellom diverse byer er greit nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...