Gå til innhold

PS3: GTA IV


Ironmann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok Rockstar skifter helt med GTA IV grunnet Saints Row til Xbox360. Det er stort sett GTA med bra grafikk. Da må Rockstar gjøre noe nytt som å lage spillet mer realistisk og større samt interaktiv. Dette kan PS3 klare og selve mottoet til PS3 er jo selve fokuset på onlinedelen. Men da kan de ikke lansere dette på Xbox360 også. Så hvis Rockstar er seriøst med å lansere dette til flere konsoller vil nok GTA IV ikke bli det spillet vi håpet på.

6636117[/snapback]

 

Hva snakker du om? Merk mine ord, Sony kommer aldri til å få bedre online tjeneste enn MS Live! Skjønner du har et sort skjerf over øynene dine, og faktisk er fan av en konsoll av alle ting! Men Sony flopper nesten alltid, så ikke forvent for mye!

6636167[/snapback]

 

Ehhh du kaller med fanboy når du sier at Sony kommer til å floppe ? Du vet Sony er størst av alle og står bak PLAYSTATION ? Playstation er selve definisjonen på en konsoll. De har gratis onlinetjeneste og en mye mer avansert og interaktiv tjeneste enn Xbox360 som du må betale for. Du bør lese litt mer om produkter før du uttaler deg om de.

Lenke til kommentar

Tror 360-versjonen vil ødelegge mye for den generelle opplevelsen. Rockstar hadde faktisk problemer med å presse San Andreas inn på DL-DVD. Selvfølgelig skal jo nye GTA bli større og grafikken bli bedre enn SA. Da vil det spillet ta enda mer plass enn SA og Rockstar vil ha gigantiske problemer med å få hele inn på en DL-DVD. Da må de sannsynligvis kutte bort en hel del, som PS3-eierene ville fått hvis det ikke var for Xbox 360

Lenke til kommentar
Ehhh du kaller med fanboy når du sier at Sony kommer til å floppe ? Du vet Sony er størst av alle og står bak PLAYSTATION ? Playstation er selve definisjonen på en konsoll. De har gratis onlinetjeneste og en mye mer avansert og interaktiv tjeneste enn Xbox360 som du må betale for. Du bør lese litt mer om produkter før du uttaler deg om de.

6636805[/snapback]

 

Ja, se på signaturen din og si med hånden på hjertet at du ikke er fanboy.

 

Jeg veit ikke hva slags boks du lever i som gjør at du ikke ser omverdenen med like øyne som oss andre, men playstation er ikke de eneste konsollen på markedet som kan kalles en konsoll. Sony har jo sagt at det ikke er en konsoll, men en datamaskin...

Lenke til kommentar
Tror 360-versjonen vil ødelegge mye for den generelle opplevelsen. Rockstar hadde faktisk problemer med å presse San Andreas inn på DL-DVD. Selvfølgelig skal jo nye GTA bli større og grafikken bli bedre enn SA. Da vil det spillet ta enda mer plass enn SA og Rockstar vil ha gigantiske problemer med å få hele inn på en DL-DVD. Da må de sannsynligvis kutte bort en hel del, som PS3-eierene ville fått hvis det ikke var for Xbox 360

6636866[/snapback]

Håper MS bytter disk-type innen den tid. Det er jo langt inni 2007.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Tror nok Rockstar skifter helt med GTA IV grunnet Saints Row til Xbox360. Det er stort sett GTA med bra grafikk. Da må Rockstar gjøre noe nytt som å lage spillet mer realistisk og større samt interaktiv. Dette kan PS3 klare og selve mottoet til PS3 er jo selve fokuset på onlinedelen. Men da kan de ikke lansere dette på Xbox360 også. Så hvis Rockstar er seriøst med å lansere dette til flere konsoller vil nok GTA IV ikke bli det spillet vi håpet på.

6636117[/snapback]

Fanboy-attituden din når stadig nye høyder og jeg begynner nesten å lure - gjør du dette kun fordi det nå er hva folk forventer av deg ("alle" her vet hvem Avean, PS3-fanboyen er), eller er du faktisk så dypt forelsket i Sony som det virker som?

 

Det er greit å forklare hvorfor man synes konsollen man selv har kjøpt/skal kjøpe er best, men man bør da klare å se ting fra flere sider også. Jeg skal nå gå så langt som å tørre påstå at både Xbox 360 og Playstation 3 være et godt hjem for GTA: IV, hva mener du forresten når du sier at Rockstar må gjøre GTA: IV "mer realistisk og større samt interaktiv". Jeg mener å huske at GTA-serien (eller de fleste spill, for den saks skyld) har vært ganske interaktiv hele veien.

 

Rå maskinkraft vil uansett ikke gi oss bedre spillopplevelser, det står (heldigvis) fortsatt på hva utviklerene gjør det til - det er jo en grunn til at spill som har et dypt fokus på spillbarhet er de som lever lengt.

 

...og såvidt jeg mener å huske så er da Xbox Live et ganske viktig punkt for Xbox 360...

Lenke til kommentar
Tror 360-versjonen vil ødelegge mye for den generelle opplevelsen. Rockstar hadde faktisk problemer med å presse San Andreas inn på DL-DVD.

Har du en kilde til dette? Pirat utgaven (full dvd) tar faktisk ~4,20GB. Mao fyller den ikke engang opp en SL-DVD.

6637052[/snapback]

Nettopp. Jeg har selv den ekte versjonen til PC og den er da vitterligen ikke mer enn på en enkeltslag DVD på 4.5 GB ca. Så hvordan fikk de så problemer med å få den inn på en 9 GB plate? Er jo mer enn nok av plass til det.

 

Edit: Hva jeg har sett av Playstation 2's onlinetjeneste, kan ikke denne sammenlignes med Xbox Live. Det er flere grunner til dette. Microsoft har drevet med programvareutvikling i flere tiår. Sony har drevet med programavre utvikling hvor lenge? Noen få år på det meste?

 

Ikke nok med det, men Xbox Live koster faktisk penger noe som gjør at Microsoft kan hoste servere til spill hos seg, kontinuerlig forbedre XBox Live osv. Ikke dårlig du. Joda, det koster noen hundrelapper i året, men det gjør vel ikke noe når man får den beste online opplevelsen som finnes til konsoll nå idag?

Lenke til kommentar

Min ønskeliste:

  • Årstider. Været burde også passe til årstiden og stedet. Hvis man f. eks. er i St. Petersburg (mye finere by enn Moskva) er det svært kaldt og mye snø, mens hvis man er i Madrid er været mildt, med litt mer regn enn vanlig. Hadde vært tøft om snøen faktisk la seg i lag, og at det etterhvert ble mer og mer snø, slik at spesiale biler (husker ikke hva de kalles i farta) måtte rydde snøen til side.
  • Helt forskjellige byer. Forskjellig klima, forskjellig kultur. Jeg ser for meg en by i Europa, en by i Russland (St. Petersburg) og en by i asia (Hong-Kong).
  • Som nevnt -- muligheten for å kapre forskjellige transportmidler som fly, tog, busser, trikken, subway, og kunne gå fritt rundt i de største transportmidlene (fly, tog, trikken, t-banen).
  • Jeg støtter egentlig ikke speedometer-forslaget, men hvis R* kunne laget en first-person-vinkel mens man er i biler, båter, tog, fly og så videre, med fint og realistisk interiør i bilene. I GTAIII, VC og SA var jo interiøret enfarget og hadde ikke særlig mange detaljer. Dermed kunne man også hatt speedometer for de som ønsker det.
  • Hvis man skal kunne gå inn i alle bygninger vil jeg helst at Rockstar lager forskjellig innredning og byggeplan for alle hus. Siden det blir vanskelig å lage, vil jeg heller ha noen bygninger, som er helt forskjellige, og veldig morsomme å befinne seg i - men ikke alt for få. Jeg husker at jeg ble kvalm av å kjenne igjen samme huset flere ganger i The Godfather.
  • Forskjellige radiokanaler i hver by, gjerne noe lokalt ute i hyttiheita.

Lenke til kommentar
Tror nok Rockstar skifter helt med GTA IV grunnet Saints Row til Xbox360. Det er stort sett GTA med bra grafikk. Da må Rockstar gjøre noe nytt som å lage spillet mer realistisk og større samt interaktiv. Dette kan PS3 klare og selve mottoet til PS3 er jo selve fokuset på onlinedelen. Men da kan de ikke lansere dette på Xbox360 også. Så hvis Rockstar er seriøst med å lansere dette til flere konsoller vil nok GTA IV ikke bli det spillet vi håpet på.

6636117[/snapback]

 

Hva snakker du om? Merk mine ord, Sony kommer aldri til å få bedre online tjeneste enn MS Live! Skjønner du har et sort skjerf over øynene dine, og faktisk er fan av en konsoll av alle ting! Men Sony flopper nesten alltid, så ikke forvent for mye!

6636167[/snapback]

 

Ehhh du kaller med fanboy når du sier at Sony kommer til å floppe ? Du vet Sony er størst av alle og står bak PLAYSTATION ? Playstation er selve definisjonen på en konsoll. De har gratis onlinetjeneste og en mye mer avansert og interaktiv tjeneste enn Xbox360 som du må betale for. Du bør lese litt mer om produkter før du uttaler deg om de.

6636805[/snapback]

 

Vet du noe som vi ikkje vet avean..? siden du snakker så fint om online tjenesten til sony og ps3..det eneste aspektet ved ps3 konsollen så me vet så og si ingenting om er online tjenesten, att sony vil overgå MS på online delen er vel lite sansynlig..og att den er gratis..sjøl om sony har sakt det så betyr ikkje det att det er sant..mye mer avansert og interaktiv...? igjen så tror eg du snakker om ting som er forbi din viten..dette er det INGEN som vet enda untatt sony selv..

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg, litt dypere storyline.

Bedre grafikk vil jeg IKKE ha.

Ny bilpark, ikke helt ny. Vi kan beholde noen av klassikerne, f.eks. Hummeren, Sentinel osv, men ikke for mange.

Kanskje et par motorsykkler til.

Båter bruker man ikke noe særlig (ikke jeg), så det er det egentlig nokk av i mine øyne.

Skateboard hørtes kult ut, men litt unødvendig/teit. Kjøp THPS da :p

Litt større map. Blir det større nå, blir en jo galen av å kjøre. (Ikke alltid man har fly ol. tilgjengelig)

Jeg kunne tenkt meg MP3 spiller! Selvfølgelig med radio da...

 

Årstider hørtes RÅTT ut! Men hvor ofte burde det "skifte" da? Viss man blir raskt lei, eller at vinterføret Suger hardt :p

 

Dere maser etter flere folk, eller flere typer folk. Det trenger jeg ingen plass :p Jeg har aldri spillt GTA for grafikken, eller "statistene". De dreper man, ikke studerer.

 

Hovedsaklig: Gameplay, ikke grafikk. Nye småting, som kan være morsome. Generell utvidelse av spillet.

Lenke til kommentar
Simpel grafikk med mye nytt gameplay.

 

Seriøst, det blir bare ei smørje om det kommer ny "forbedret" grafikk. Kanskje den ser glansfullt ut, men etter min mening er litt av sjarmen til GTA nettopp grafikken og hvor enkelt det egentlig er.

6638857[/snapback]

 

Tja, selv foretrekker jeg at de får en god og passende grafikk, men de bør ikke ofre noe for å få litt bedre grafikk... slik som størrelsen på byen, ytelse osv...

Lenke til kommentar
Det perfekte GTA spillet for meg har følgende

 

-Dobbelt så stort som GTA SA minst :) 1000 vis av flere missions,større valgmulighet for hvem man vil jobbe for

-Mere livaktig grafikk,Ønsker mere detaljer på det meste. inkl folk,biler bygninger etc.

-Mission som er situasjons preget. dvs at alle handlinger man gjør i spillet har noe og si for resten av historien

-100 vis av flere bil modeller og styling/tunings deler til disse

-100 vis av nye motorsykkel typer. inkludert alt fra 50cc TSX til Hayabusa

-ALLE bygninger er frie for og gå inn i. Og 1000 vis av for5skjellige design for bygningen inne.

-Muligheten til og lage spill figuren din selv. Noe ala The Godfather,bare enda mer avansert,som muligheten til eget utseendet ut ifra et bilde og egen stemme :-D

-Muligheten til kapring av passasjer fly,tog,store skip.

-MASSE nye båt modeller

-Et tonn med nye klær,hårfrisyrer,accessories til hoved personen

-100 vis av nye våpen

-Mange flere timer med Radio kanaler. Og enda flere valgmuligheter når det gjelder musikk.

-Gjøre spillet Offisielt. dvs Coca cola,adidas,Mazda RX7.Nissan Skyline osv..

-Rolle castingen bestående av: Arnold scwharzenegger,Samuel L Jackson,Sly Stallone,Chris Tucker,Eddie Murphy,Jim Carrey,John Travolta,Sean Connery,Robert De Niro, Paris hilton som prostituert osv :p

-Muligheten for og ha sex er inkludert i spillet

 

Dette er bare noen av idèene mine :S

6634500[/snapback]

 

 

det er jo da ikke umulig med tanke på hvor mye plass de kan lagrepå de nye Bluray platene.. (ca 50-100GB) er litt forskjell ifra de standard 4.7 (8.4GB) GTA 3 og vice kom ut på..

 

*la oss krysse fingra påat de bruker de største platene og fyller dem opp til randen med skittn til Shoxx :p*

Lenke til kommentar
Vel framfor alt bør Rockstar søren meg skjerpe seg når det kommer til personmodeller. Går du rundt på gaten møter du jo på kloner hele veien! Dette kan de enkelt fikse med å ha rundt ti ganger så mange forskjellige klesdrakter på folkene som går rundt. Dermed blir det større variasjon i folkemengden og ting vil straks se bedre ut.

 

Man bør som før sagt kunne entre alle bygninger. Da gjør det ingenting at mange av bygningene ser like ut innvendig ol, så lenge man kan gå inn i dem og leke snikskytter fra vinduene eller taket.

 

Flere forskjellige biler og kjøretøy hadde vært bra. Og ellers også muligheten til å gå inn og vandre rundt inne i t-banevogner, passasjerfly ol. Hvis USA da roper    9/11 så viser det hvor godt demokratiet og da ytringsfriheten fungerer i Amerika. Så lenge spillet ikke foregår i the City of Twin Towers, skal nok ikke det være noe problem.

 

Snorre :)

6633441[/snapback]

 

Entre alle bygninger? Først så klager du over alle mennesker ser like ut, men du syns det er helt greit med helt like bygninger?

 

Tosk.

Lenke til kommentar

Like bygninger (interiør) og like personmodeller er to forskjellige ting spør du meg. En personmodell forholder man seg annerledes til enn en bygning. Skifter man farge på klærne på en personmodell blir ikke det en annen person for meg. Det blir den samme men med nye klær. I bygninger kan små variasjoner gjøre forskjell: farge, struktur og små detaljer. Alt dette selv om rommet har samme planløsning. I tillegg ligger bygningene på forskjellige steder. Tror nok det er inne i bygningene Orresnei mener de kan være like, ikke eksteriøret.

 

Men det ideelle hadde nok vært om bygninger hadde vært ulike inne også, men noen skal lage dette også.

Lenke til kommentar

Håper bare det blir mye større areal enn det som var i GTA:SA! Elsket å sykle gjennom hele spillet:p

 

OFF TOPIC: når man hadde fult på sykkelskills og trykker hoppeknappen gjentatte ganger så hopper man 1-2 meter høyere enn lyktestoplene?! hehe...unødvendig info men artig dog.

 

OT: Arealet skal forstørres og grafikken skal bli bedre og ikke minst historien skal bli betydelig dypere/større:) looking forward to it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...