Gå til innhold

PS3: GTA IV


Ironmann

Anbefalte innlegg

Syns veiene også er for smale mange steder... t.o.m når jeg kjører sakte skjærer jeg over i det motsatte kjørefeltet... hadde jeg gjort det like ofte i virkeligheten hadde jeg vel vært bannlyst hos alle forsikringsselskaper... uffameg...

6672627[/snapback]

heheheh.. konge... nå håper jeg virkelig man kan kjøpe seg en cola i spillet også!!

Tenko om man kunne bestille cola hjem på døra via GTA.. WOOOOOOOW

6672717[/snapback]

Du kan jo kjøpe deg brus elns i automater som du ser rundt om kring i SA :p

 

Men når du kjører rundt i byen er det det samme du ser hele tiden, aldri noe nytt.

Hvis det er en byggeplass de bygger på, la bygningen bli mere og mere ferdig etter hvert som spillet foregår.

Få opp en eller annen event i ny å ne, som trekker folk.

Ikke la alle være så genialt dumme som de er nå. Jeg ligger på et felt i motorveien, og en bil bestemmer plutselig å skifte felt mens jeg ligger ved siden av han. pang, bilene stopper og han løper ut av bilen og prøver å denge driten ut av meg, så jeg dreper han, og får politiet i hælene. Som da skyter vilt etter meg, og jeg får lyst på hevn og skyter politimannen og da er det i gang! Uten å tenke over uskyldiges liv og helse.

Hadde folk opptredd mere normalt hadde det vert mye mere arti :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Nå kommer jeg meg ikke inn på spillet engang, det fryser på loading'en. Har prøvd å slette saves, og starte spillet på nytt, men uten noen som helst forberdring. Fyren i kassa må ha vist om problemet, for han spurte om det gikk greit at jeg ikke fikk kvitering med spillet. Så jeg kan vel ikke bytte spillet. Har hørt problemet forsvinner om man sletter saves, og bruker ny plate, men å betale 1.000,- blir for dyrt for et spill.

Lenke til kommentar
Nå kommer jeg meg ikke inn på spillet engang, det fryser på loading'en. Har prøvd å slette saves, og starte spillet på nytt, men uten noen som helst forberdring. Fyren i kassa må ha vist om problemet, for han spurte om det gikk greit at jeg ikke fikk kvitering med spillet. Så jeg kan vel ikke bytte spillet. Har hørt problemet forsvinner om man sletter saves, og bruker ny plate, men å betale 1.000,- blir for dyrt for et spill.

Har akkurat det samme problemet! Står bare "LOADING --- NO.1" kommer ikke lengre enn dette her. Er det PS3en eller spillet?

Lenke til kommentar
Nå kommer jeg meg ikke inn på spillet engang, det fryser på loading'en. Har prøvd å slette saves, og starte spillet på nytt, men uten noen som helst forberdring. Fyren i kassa må ha vist om problemet, for han spurte om det gikk greit at jeg ikke fikk kvitering med spillet. Så jeg kan vel ikke bytte spillet. Har hørt problemet forsvinner om man sletter saves, og bruker ny plate, men å betale 1.000,- blir for dyrt for et spill.

 

Prøv å slå av internett på PS3'en. Det har visst fungert for noen sies det.

Lenke til kommentar

Noen som har bra tips på hvordan kvitte seg med 3 stjerner?

 

Flere av oppdragene er å drepe forkjellige gjenger, ender allitd med å få 2 stjerner, og purk etter meg, så må enn gjerne drepe en 10stk før en kommer seg litt unna, da sliter jeg ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...