Gå til innhold

PS3: GTA IV


Ironmann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og med sesonger så hadde det vorte andre klær på folka og andre biler som tøffet rundt i gatene..fra cabrioer om sommeren til SUV'er om vinteren..

 

det er vel sakt at neste gta ville vere 6-8 ganger så stort som SA..noe som eg ikkje enda helt klarer og forestille meg..Just Cause skulle vel vere ganske stort..

 

var det 1000kvadratkilometer..??

Lenke til kommentar
og med sesonger så hadde det vorte andre klær på folka og andre biler som tøffet rundt i gatene..fra cabrioer om sommeren til SUV'er om vinteren..

 

det er vel sakt at neste gta ville vere 6-8 ganger så stort som SA..noe som eg ikkje enda helt klarer og forestille meg..Just Cause skulle vel vere ganske stort..

 

var det 1000kvadratkilometer..??

6634606[/snapback]

 

Just Cause er 1024 kvadratkilometer om jeg ikke tar feil.

 

Men jeg har lyst på årstider, mulighetene til gå inni alle bygningene, flere fly, flere sykler (landeveissykler, BMX, hybrid og terreng i flere modeller f.eks.).

 

Større variasjon i folka er et must, byen kan ikke se ut som alle er tvillinger.

Lenke til kommentar

Tror nok Rockstar skifter helt med GTA IV grunnet Saints Row til Xbox360. Det er stort sett GTA med bra grafikk. Da må Rockstar gjøre noe nytt som å lage spillet mer realistisk og større samt interaktiv. Dette kan PS3 klare og selve mottoet til PS3 er jo selve fokuset på onlinedelen. Men da kan de ikke lansere dette på Xbox360 også. Så hvis Rockstar er seriøst med å lansere dette til flere konsoller vil nok GTA IV ikke bli det spillet vi håpet på.

Lenke til kommentar

Iflg PC Gamer skal Rockstar bruke sin helt nye 3D-motor RAGE i dette spillet.

Det er en hel generasjon foran den gamle lisensierte Renderware-plattformen de har brukt de siste 3 GTA-spillene.

 

Syns egentlig det er litt rart at de alltid hopper over de to første GTA-spillene.

Skulle jo hett GTA VI nå.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Tror nok Rockstar skifter helt med GTA IV grunnet Saints Row til Xbox360. Det er stort sett GTA med bra grafikk. Da må Rockstar gjøre noe nytt som å lage spillet mer realistisk og større samt interaktiv. Dette kan PS3 klare og selve mottoet til PS3 er jo selve fokuset på onlinedelen. Men da kan de ikke lansere dette på Xbox360 også. Så hvis Rockstar er seriøst med å lansere dette til flere konsoller vil nok GTA IV ikke bli det spillet vi håpet på.

6636117[/snapback]

 

Hva snakker du om? Merk mine ord, Sony kommer aldri til å få bedre online tjeneste enn MS Live! Skjønner du har et sort skjerf over øynene dine, og faktisk er fan av en konsoll av alle ting! Men Sony flopper nesten alltid, så ikke forvent for mye!

Lenke til kommentar
Iflg PC Gamer skal Rockstar bruke sin helt nye 3D-motor RAGE i dette spillet.

Det er en hel generasjon foran den gamle lisensierte Renderware-plattformen de har brukt de siste 3 GTA-spillene.

 

Syns egentlig det er litt rart at de alltid hopper over de to første GTA-spillene.

Skulle jo hett GTA VI nå.

6636164[/snapback]

 

Vice City, og San Andreas, er en del av GTA 3-trilogien, og ingen av dem er mer GTA 4, enn HL2: Ep. 1, eller 2 er HL3, eller 4.

Lenke til kommentar
Tror nok Rockstar skifter helt med GTA IV grunnet Saints Row til Xbox360. Det er stort sett GTA med bra grafikk. Da må Rockstar gjøre noe nytt som å lage spillet mer realistisk og større samt interaktiv. Dette kan PS3 klare og selve mottoet til PS3 er jo selve fokuset på onlinedelen. Men da kan de ikke lansere dette på Xbox360 også. Så hvis Rockstar er seriøst med å lansere dette til flere konsoller vil nok GTA IV ikke bli det spillet vi håpet på.

6636117[/snapback]

 

Hva snakker du om? Merk mine ord, Sony kommer aldri til å få bedre online tjeneste enn MS Live! Skjønner du har et sort skjerf over øynene dine, og faktisk er fan av en konsoll av alle ting! Men Sony flopper nesten alltid, så ikke forvent for mye!

6636167[/snapback]

 

"Flopper nesten alltid"? Playstation har spilt en utrolig viktig rolle for konsollene, om ikke den viktigste.

Lenke til kommentar
Tror nok Rockstar skifter helt med GTA IV grunnet Saints Row til Xbox360. Det er stort sett GTA med bra grafikk. Da må Rockstar gjøre noe nytt som å lage spillet mer realistisk og større samt interaktiv. Dette kan PS3 klare og selve mottoet til PS3 er jo selve fokuset på onlinedelen. Men da kan de ikke lansere dette på Xbox360 også. Så hvis Rockstar er seriøst med å lansere dette til flere konsoller vil nok GTA IV ikke bli det spillet vi håpet på.

6636117[/snapback]

 

Nei nå skjønner jeg ikke hva du mener... MS har da også en onlinetjeneste, som fungerer ypperlig. Så hvorfor PS3 versjonen skal bli ødelagt når det også kommer til 360 med tanke på onlinedelen, skjønnner jeg ikke... :dontgetit:

Tror nok ikke det vil ha noe å si at det kommer til både PS3 og 360... begge har utrlig kraftig hardware, begge vil ha noe av de beste onlinetjenestene osv...

Kort sagt, begge er fantastiske konsoller... og GTA4 blir nok ikke ødelagt Avean

Lenke til kommentar
Tror nok Rockstar skifter helt med GTA IV grunnet Saints Row til Xbox360. Det er stort sett GTA med bra grafikk. Da må Rockstar gjøre noe nytt som å lage spillet mer realistisk og større samt interaktiv. Dette kan PS3 klare og selve mottoet til PS3 er jo selve fokuset på onlinedelen. Men da kan de ikke lansere dette på Xbox360 også. Så hvis Rockstar er seriøst med å lansere dette til flere konsoller vil nok GTA IV ikke bli det spillet vi håpet på.

6636117[/snapback]

Nå har tråden vært bra hele veien, uten noe x360vsPS3 piss snakk! (Untatt spoileren til trådstarter) Så kommer du.. igjen!

 

Har drekki & festa mye opp igjen årene, men aldri hørt så mye fyllesnakk som kommer ut av deg!

Lenke til kommentar

-hadde vært driiit tøft med årstider, kjørt over folk med tråkkemaskin :D

-Kunne bruke skatebord, rulleskøyter, og diverse andre ting.

-Bensin i bilene hadde vært myyye bedre :D , og at bilene ikke begynner å brenne bare fordi de lander på taket :hrm:

-Håper også på bedre fartsfølelse, noe som alle gta spillene magler, føler liksom aldri at det går noe raskere.

-Og kapring av fly seff.

-1000 vis av nye biler, båter, mc osv.

-mye mere variert terreng, store fjell og slikt.

-flere store byer

 

alt jeg kom på i farta

Lenke til kommentar

hmmm..jo det var vel speedometer på dei første gta spilla..

 

rart att dei har fjerna det..sikkert fordi det forbedrer gameplay veldig lite..

 

og slik gta spillene har utvikla seg på konsoll så har vel ps2 nok med og rendre grafikk, biler, folk, vær og bygninger, om den skulle til og måle hastighetsforsjeller på alle bilene så kunne det ha blitt tøft for utviklerene. Med next gen konsoller så hvorfor ikkje..men rockstar vil vel heller ta steget lenger enn og bare legge innatt en egenskap som var i dei første gta spilla..

Lenke til kommentar
Ingen som savner det speedometeret?

6636338[/snapback]

 

Joda klart det...

 

Men ingen vil kjøre dritbra gjennom byen når man rømmer fra purken, riste av seg absolutt alle, føle seg som kongen, titte ned på speedometeret og se; 45 km/t.

 

Også til Avean, hvis du ikke har noe godt å si, så holder du kjeft.

Dette er ikke personangrep, dette er regel nummer en fra munnen til mamma.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Tror nok Rockstar skifter helt med GTA IV grunnet Saints Row til Xbox360. Det er stort sett GTA med bra grafikk. Da må Rockstar gjøre noe nytt som å lage spillet mer realistisk og større samt interaktiv. Dette kan PS3 klare og selve mottoet til PS3 er jo selve fokuset på onlinedelen. Men da kan de ikke lansere dette på Xbox360 også. Så hvis Rockstar er seriøst med å lansere dette til flere konsoller vil nok GTA IV ikke bli det spillet vi håpet på.

6636117[/snapback]

 

Hva snakker du om? Merk mine ord, Sony kommer aldri til å få bedre online tjeneste enn MS Live! Skjønner du har et sort skjerf over øynene dine, og faktisk er fan av en konsoll av alle ting! Men Sony flopper nesten alltid, så ikke forvent for mye!

6636167[/snapback]

 

"Flopper nesten alltid"? Playstation har spilt en utrolig viktig rolle for konsollene, om ikke den viktigste.

6636195[/snapback]

 

Jepp Playstation har ikke floppet, men den online-"satsingen" på PS2, og alt av filformater fra Sony har floppet!

Lenke til kommentar
Tror nok Rockstar skifter helt med GTA IV grunnet Saints Row til Xbox360. Det er stort sett GTA med bra grafikk. Da må Rockstar gjøre noe nytt som å lage spillet mer realistisk og større samt interaktiv. Dette kan PS3 klare og selve mottoet til PS3 er jo selve fokuset på onlinedelen. Men da kan de ikke lansere dette på Xbox360 også. Så hvis Rockstar er seriøst med å lansere dette til flere konsoller vil nok GTA IV ikke bli det spillet vi håpet på.

6636117[/snapback]

 

Hva snakker du om? Merk mine ord, Sony kommer aldri til å få bedre online tjeneste enn MS Live! Skjønner du har et sort skjerf over øynene dine, og faktisk er fan av en konsoll av alle ting! Men Sony flopper nesten alltid, så ikke forvent for mye!

6636167[/snapback]

 

"Flopper nesten alltid"? Playstation har spilt en utrolig viktig rolle for konsollene, om ikke den viktigste.

6636195[/snapback]

 

Jepp Playstation har ikke floppet, men den online-"satsingen" på PS2, og alt av filformater fra Sony har floppet!

6636517[/snapback]

 

UMD har ikke floppet. Betamax floppet av tilfeldige årsaker, mtp. at det slo KO på VHS.

Lenke til kommentar

Mye som har blitt skrevet her i tråden allerede som jeg er veldig enig i. Kommer sikkert til å gjenta mye nå, menmen.

 

Med neste generasjons konsoller burde ikke Rockstar ha noen problemer med å gjøre spillet mer dynamisk. For det er det som trengs.

Jeg vil ha mer skiftende vær, årstider rett og slett. Og mange flere forskjellige folk. Vil at det skal være så virkelighetsnært som mulig. Fks. muligheten til å kunne kapre et fly fullt av passasjerer, eller fks. en buss, er jo strålende å tenke på. Høres sikkert fælt ut, men jeg vil ha muligheten til å gjøre alt det fæle som blir gjort i virkeligheten. Vil kunne gå inn i en bygning og holde folka der som gisler osv.

Vil også at politiet skal tenke smartere, ha en bedre AI rett og slett. Sånn som det er nå så kjører de bare som galninger, løper etter deg som villmenn og skyter overalt.

Dersom jeg i San Andreas oppdager at politiet løper etter en tyv, og jeg tar han igjen og slår han ned, så får JEG skylda, 1 stjerne +, og de skyter etter meg. Dette er ikke realistisk. Jeg vil spille helt.

 

Flere forskjellige framkomstmidler er også ønskelig. Skateboard, rulleskøyter osv. San Andreas var på god vei når de innførte sykkelen.

Vil selvsagt også at området skal være så stort som overhodet mulig. Og muligheten til å gå inn i samtlige bygninger i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...