Gå til innhold

Beste HK for Core 2 Duo


Thmas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som kan uttale seg om dette kortet? Asus P5NSLI

Det har nForce 590 og støtter LGA 775, men conroe?

6660787[/snapback]

 

 

Det kortet du linker til har Nforce 570 :roll:

6660885[/snapback]

 

åååja, la bare merke til at det sto 5xx, gikk da ut ifra at det var 590. :ermm:

Endret av Thmas
Lenke til kommentar

Kan ikke helt sjønne at det der er basert på 570 SLI. Det ser mer ut som nForce4 spør du meg. Det har jo et sli kort du må snu for å aktivere sli, og det er jo litt avleggs nå. Trodde det ble gjort automatisk med 570 SLI. En annen ting er at det bare er 4 sata kontakter og ikke 6 som det er på AM2 versjonen. Greit, kortet er billig, men jeg ville heller ventet litt for å se om det kommer rimeligere 590 versjoner. Disse vil sannsyneligvis klokke bedre også.

Lenke til kommentar
Kan ikke helt sjønne at det der er basert på 570 SLI. Det ser mer ut som nForce4 spør du meg. Det har jo et sli kort du må snu for å aktivere sli, og det er jo litt avleggs nå. Trodde det ble gjort automatisk med 570 SLI. En annen ting er at det bare er 4 sata kontakter og ikke 6 som det er på AM2 versjonen. Greit, kortet er billig, men jeg ville heller ventet litt for å se om det kommer rimeligere 590 versjoner. Disse vil sannsyneligvis klokke bedre også.

6667732[/snapback]

 

Tja, det spørs da hvor langt du kommer med FSB på et "rimelig" kort :hmm:

Lenke til kommentar
Vil bare gi beskjed til de som vurderer Asus P5W DH Deluxe hovedkort:

Jeg har nå satt opp et system med E6600 og hovedkortet fungerer helt fint.

Jeg er faktisk mektig imponert over kvaliteten på BIOS, software og stabilitet så langt. (dog programmene til Asus er litt glorete på grafikk fronten)

BIOS'en som var på hovedkortet støttet prosessoren helt fint, men det var allerede kommet ny BIOS oppgradering som la til støtte for enda flere CPU'er.

6645615[/snapback]

 

Hvordan gikk det, hvor kjapp FSB har du fått til?

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis, men jo bedre(les raskere) minne du har, jo høyere fsb vil du få. Dette står litt i stil med at de raskeste minnebrikkene for ddr2, 1000 og 1066, er laget med tanke på overklokking siden Intel ikke støtter disse hastighetene off. Det er også lurt å sjekke løitt rundt hk, siden dette må kunne levere stabil ytelse med dividere. Ikke alle hk gjør dette like bra. Asus har vært flinke på dette området får med forrige Intel versjon. Nå kan det virke som at Gigabyte har tatt dem igjen. Er spent på hva Abit sitt kort klarer, men det har vært lite resultater fra disse kortene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...