Gå til innhold

Beste HK for Core 2 Duo


Thmas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så mine OCZ 2048MB PC5400 667MHz - DDR2 (5-5-5-10) + E6300 + Gigabyte GA-965P-DS4 + en god kjøler vil klare oppmot 480FSB, eller er RAMen for dårlig?

6674511[/snapback]

 

Ingenm kan garantere noenting når det gjelder overklokking, men det er ikke de værste brikkene det der. OCZ og Coarair er de to store navnene innen minne slik jeg ser det.

 

Husk at DS3 ikke er så egnet til 4mb utgaven av Conroe, og vil nok ikke støtte kentsfield når den kommer. Jeg hadde heller lagt i 200,- for et DS4.

Lenke til kommentar
Ser ut til at p5b klarer samme fsb som gigabyte kortet med E6300 prossesoren

For de som velger E6600 prosessoren og over, ser det ut til at dise kortene er bare middels gode overklokkere 360 til 380 fsb

6674942[/snapback]

 

Godt å høre at den fysisk er i stand til det ihvertfall. Jeg har bestilt P5B "vanilla" varianten, og satser på at den er like god som storebror. Når det gjelder E6600 og oppover, så kan jeg ikke tenke meg annet enn at det må være noe som kan fikses med kjappere BIOS-versjoner.

Lenke til kommentar

Det som er merkelig, er at hvis 965-chipsettet skulle ha begrensninger på FSB rundt 360-380, så sprenger Gigabyte GA-965P-DQ6 denne grensen.

 

Jeg har lest flere tester der det har nådd 450-480 uten problemer, selv med 4Mb-chippene (riktignok ES).

 

Så som sagt tyder det veldig på at det bare er opp til produsentene å ta seg i nakken og lage skikkelige BIOSer.

Lenke til kommentar
Dette kortet så da veldig bra ut(Asus P5NSLI, nForce-570 SLI Intel Ed., Socket-775, GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16) Prisen er da heller ikke så verst :thumbup:

6682835[/snapback]

Støtter dette C2D da? Så prismessig litt jalla ut med tanke på klokking o.l. :whistle:

Endret av Thmas
Lenke til kommentar
Dette kortet så da veldig bra ut(Asus P5NSLI, nForce-570 SLI Intel Ed., Socket-775, GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16) Prisen er da heller ikke så verst :thumbup:

6682835[/snapback]

Støtter dette C2D da? Så prismessig litt jalla ut med tanke på klokking o.l. :whistle:

6682979[/snapback]

 

regner med at det vil støtte C2D ja. tror ikke at Asus lager nye HK som ikke støtter C2D.

Lenke til kommentar
P5NSLI

 

 

- Intel® LGA775 Platform

- Intel® Core™2 Extreme / Core™2 Duo Ready

- Intel® Pentium® D / Pentium® 4 / Celeron® D Ready

- Dual-channel DDR2 667/533

- NVIDIA® SLI™ Technology

- ASUS Q-Connector

- ASUS O.C. Profile

 

Støtter C2D og...R2D2 :p

6685670[/snapback]

Ikke C3PO? dårlig :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...