Gå til innhold

Beste HK for Core 2 Duo


Thmas

Anbefalte innlegg

lenger meg på denne diskusjonen jeg også :D Har tenkt til å kjøpe ny PC i begynnelsen av september, men er fremdeles usikker på hk. Står mellom Asus P5B DLX/WIFI-AP og Asus P5W DH Deluxe. ER det noen forskjell på disse to kortene? Det mest avgjørende spm. er vel om jeg burde drøye valg av hovedkort til nForce5 kommer. Vil dette ha noe å si på mitt oppsett?

 

Yeah, takk for svar! Ellers så er det en knallbra tråd som har gitt meg mye svar! :w00t:

Endret av jurgeeen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det var da som f***. Har redigert det riktig nå! :p

6651097[/snapback]

 

mmm nei :!:

 

Edit: jo nå gikk det... Hvorfor ikke kjøpe 64 bit versjonen av Win XP istedet for den 32 bit versjonen du har valgt siden du nå kjøper en 64 bit CPU. Win XP 64 bit skal vist være raskere...

Endret av Thmas
Lenke til kommentar

Jeg venter nok til RD600, mulighet for å bruke et low/mid-end grafikkort som fysikkort, i tillegg til påstått bedre ytelse, og muligheten for å klokke bedre (kanskje). Uansett synes jeg det er greit at Core 2 Duo-hovedkortene (og deres bios) blir litt mer modne og hovedkort utvalget er litt større. Innen den tid er det sikkert også flere reviews av hovedkort, det gjør valget litt enklere :)

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar

Da har jeg lagd en dugbar oversikt over HK, fsb++, jeg ønsker at dere informerer meg om evt. feil i oppsettet og kankje oppdaterer meg på max FPS fronten da det jeg har ført opp muligens er litt gamle resulteter. :thumbup:

Endret av Thmas
Lenke til kommentar

Det klør i fingrende i disse core 2 dagene. Det blir bare vanskligere å avvente med et kjøp for hver dag som går. Har hatt mitt øye på et Asus P5W DH Deluxe ganske lenge, virker som et bra kort. Ser nå at bios updaten har kommet også.

 

Var veldig klar for å kjøpe et, men så dukket det opp mange tester med NVIDIA's Intel nForce 590 SLI mainboard. Nå tror jeg at jeg venter litt til, for dette virker veldig bra :dribble:

 

Noen som vet om en release date, til NVIDIA's Intel nForce 590 SLI mainboard?

Har ikke sett noe dato noen steder ennå :hmm:

Endret av Toreal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...