Gå til innhold

BC: Endgame raiding gear vs blått gear på lvl61+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, ingenting galt i det du sier. Det var å forvente. Men det gjør det ikke mindre surt, gjør det vel? Mindretallet av dere her på forumet raider endgame, så jeg forventer ikke mye forståelse.

6562900[/snapback]

Det er meget mulig, men selv raider jeg endgame så jeg vet hva jeg snakker om.

Selvsagt er det surt. Alltid surt når gearet jeg har stresset med å samle blir avleggs. Men jeg tenker ikke lenger noe særlig over det siden det alltid vil være sånn.

Lenke til kommentar
SÅVIDT JEG VET, er Tier 3 Raid Baserte greier, Paladins med BARE Sta og Int, det funker IKKE For PvE Solo :7

En ting jeg ikke fatter er hvorfor healer-klasser i det hele tatt orker å raide, de andre klassene "stjeler" jo alt fra dem. Som Priest fikk jeg faenmeg nok av å sitte og se på at mages+locks fikk førsterett på all +dmg eq. Man kjører ikke raid instancer kun for opplevelsen.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
SÅVIDT JEG VET, er Tier 3 Raid Baserte greier, Paladins med BARE Sta og Int, det funker IKKE For PvE Solo :7

En ting jeg ikke fatter er hvorfor healer-klasser i det hele tatt orker å raide, de andre klassene "stjeler" jo alt fra dem. Som Priest fikk jeg faenmeg nok av å sitte og se på at mages+locks fikk førsterett på all +dmg eq. Man kjører ikke raid instancer kun for opplevelsen.

6578661[/snapback]

 

Man gjør jo raids for fremgang, og utstyr for videre fremgang. Ergo healingutstyr til Priests ;)

Lenke til kommentar
Jeg spiller ikke for å skaffe gear, jeg gearer så jeg kan spille mer.

 

Liker dere det ikke så kjøper dere ikke BC.

6558658[/snapback]

 

QTF :thumbup: Hvis dere ikke liker at Tier 1/2/3 skal "bli bortkastet" kjøper dere ikke BC.

6559429[/snapback]

 

Du vet at det vil bare være kjipt å sitte der som level 60 mens folk rundt deg sprader rundt i lvl 70 gear? Blizzard er nemlig sånn at det er kjøp eller forsvinn..

Lenke til kommentar
Jeg spiller ikke for å skaffe gear, jeg gearer så jeg kan spille mer.

 

Liker dere det ikke så kjøper dere ikke BC.

6558658[/snapback]

 

QTF :thumbup: Hvis dere ikke liker at Tier 1/2/3 skal "bli bortkastet" kjøper dere ikke BC.

6559429[/snapback]

 

Du vet at det vil bare være kjipt å sitte der som level 60 mens folk rundt deg sprader rundt i lvl 70 gear? Blizzard er nemlig sånn at det er kjøp eller forsvinn..

6578729[/snapback]

 

Så vidt jeg har fått med meg så kommer level capen til å bli økt til 70 for alle? Ikke bare de som kjøper seg BC..Men kanskje jeg har blitt feilinformert:)

Lenke til kommentar
Jeg spiller ikke for å skaffe gear, jeg gearer så jeg kan spille mer.

 

Liker dere det ikke så kjøper dere ikke BC.

6558658[/snapback]

 

QTF :thumbup: Hvis dere ikke liker at Tier 1/2/3 skal "bli bortkastet" kjøper dere ikke BC.

6559429[/snapback]

 

Du vet at det vil bare være kjipt å sitte der som level 60 mens folk rundt deg sprader rundt i lvl 70 gear? Blizzard er nemlig sånn at det er kjøp eller forsvinn..

6578729[/snapback]

 

Så vidt jeg har fått med meg så kommer level capen til å bli økt til 70 for alle? Ikke bare de som kjøper seg BC..Men kanskje jeg har blitt feilinformert:)

6578956[/snapback]

 

Du har helt rett, alle, selv de som ikke kjøper BC, kommer til å få ny lvl cap. Medivh's lille bopel vil jo f.eks være lvl 70. Men de som ikke kjøper BC får ikke dra til Outland, og får heller ikke benytte seg av en god del av de nye items, og heller ei bli f.eks. jewelcrafter.

Lenke til kommentar
SÅVIDT JEG VET, er Tier 3 Raid Baserte greier, Paladins med BARE Sta og Int, det funker IKKE For PvE Solo :7

En ting jeg ikke fatter er hvorfor healer-klasser i det hele tatt orker å raide, de andre klassene "stjeler" jo alt fra dem. Som Priest fikk jeg faenmeg nok av å sitte og se på at mages+locks fikk førsterett på all +dmg eq. Man kjører ikke raid instancer kun for opplevelsen.

6578661[/snapback]

 

Er ikke alle guilds som gjør det da :ermm:

Lenke til kommentar

nei, men se på ringen blant annet. Hva hjelper det oss i raiding?

"dere kan gjøre om hp til mana" Det tar TID, og om vi hadde fått det i mana istedet haddet det hjulpet mer.

Sånn det er nå må jeg life tappe etter en/to trash i MC (uten draining).

 

Til raid er og forblir intelect en viktig del av warlocken!

 

1 stam = 10 hp = 10 mana

improved 1 stam = 10 hp = 13,8 (?) mana

intelect = 0 hp = 15 mana + 0,01 % crit på spells (roughly)

 

Og 1 % hit, hva hjelper det, da må du gå for +hit ringer (zg ringene har 3 % , men ganske "dårlige" annet sett).

Mages har 4 % hit på sitt sett, bedre ring, hodeplagg etc og i tillegg kan få 6 % fra talents (usikker på om det gjelder bare frost).

 

Men hva hjelper det med lavere crit hvis vi har en resist chanse på 10 % (random tall, ja)

 

Snart er vi vel bare brukandes til soulstone (nei vent, begge lag får shaman/paladin), summons, CoE til mages og gratis healthstones :thumbup:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Fordi ZG-ringene er dårlige, du har lite mana, og tier 3 har mindre +%hit enn hva Magene har, så mener du at dere er ubrukelige til annet enn SS, og CoE? Sorry, men da får du rerolle. Jeg kan godt gråte noen dråper med Crystal Water til deg i samme slengen.

6582750[/snapback]

ser du ikke hva jeg skriver?

Jeg sier ikke at jeg ikke liker klassen min, jeg elsker warlocken min. Det jeg sier er at alle whiner over "tier 3 er PvE... buhu" mens for warlocks er det faktisk mer pvp enn pve.

Hvis jeg husker rett har man 5 % resist (ser bort ifra resistance) på spells på samme level, og den øker jo høyere level mobben er, og etter alt jeg vet er det høyere jo høyere level mobben er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...