Gå til innhold

BC: Endgame raiding gear vs blått gear på lvl61+


Anbefalte innlegg

Ah, gleder meg! 1-0 til casuals :)

6557599[/snapback]

 

Heller 10-0 casuals.... Blizzard har gang på gang endret dette spillet for å legge det mer til rette for de som bruker mindre tid på det.

Lurer på når de som jobber 10 timer i uka skal begynne å tjene like mye som de som jobber 37.5 timer, burde de ikke det kanskje?

6558492[/snapback]

 

Så du spiller bare for å skaffe bedre items? Ikke i det hele tatt for å oppleve instances som AQ, Naxxramas?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, gleder meg! 1-0 til casuals :)

6557599[/snapback]

 

Heller 10-0 casuals.... Blizzard har gang på gang endret dette spillet for å legge det mer til rette for de som bruker mindre tid på det.

Lurer på når de som jobber 10 timer i uka skal begynne å tjene like mye som de som jobber 37.5 timer, burde de ikke det kanskje?

6558492[/snapback]

 

Så du spiller bare for å skaffe bedre items? Ikke i det hele tatt for å oppleve instances som AQ, Naxxramas?

6558640[/snapback]

 

Hvor sa jeg det?

Lenke til kommentar

for de som trodde det så mente jeg ikke at raiding er å kaste bort tid (derfor hadde jeg anførselstegn om jeg husker rett?) Poenget er at jeg er en av dem som sjeldent har så mye som 4t eller mer tilgjengelig for spilling på en kveld. Koser meg med bg's og world pvp, samt en quest her og der. Selvfølgelig en og annen scholo run eller lignende.

 

Men i pvp er mye gear avhengig og jeg har utallige ganger tabbet meg ut med å angripe en med übergear og rett og slett fått bank!

 

uansett så vil casual players bare ha en fordel en kort periode, da ihuga gamere nok vil skaffe topp equip rimelig fort også når BC kommer.

Lenke til kommentar
Ah, gleder meg! 1-0 til casuals :)

6557599[/snapback]

 

Heller 10-0 casuals.... Blizzard har gang på gang endret dette spillet for å legge det mer til rette for de som bruker mindre tid på det.

Lurer på når de som jobber 10 timer i uka skal begynne å tjene like mye som de som jobber 37.5 timer, burde de ikke det kanskje?

6558492[/snapback]

 

Så du spiller bare for å skaffe bedre items? Ikke i det hele tatt for å oppleve instances som AQ, Naxxramas?

6558640[/snapback]

 

Hvor sa jeg det?

6558792[/snapback]

 

 

Forklar så hva du mener med å "tjene" på å raide 4 ganger så mye som andre.. Du får jo oppleve instances som casuals aldri kommer til, ergo du tjener på å spille mer.

Lenke til kommentar
Forklar så hva du mener med å "tjene" på å raide 4 ganger så mye som andre.. Du får jo oppleve instances som casuals aldri kommer til, ergo du tjener på å spille mer.

6558883[/snapback]

 

Selvfølgelig burde man tjene i form av items. Opplevelsen er flott den, men jeg tviler på at en eneste person hadde gidda å raida om det ikke hadde droppa items.

 

Men det kommer jo mer og mer tydelig frem at blizzard ikke vil at du skal spille spillet deres mer enn en par timer i uka.

Lenke til kommentar

Kanskje noen bekymra foreldre/ektefeller eller lignende har saksøkt Blizz for å gjøre folk avhengige? :-D

 

er vel opp til hver enkelt hva man anser som verdt å gjøre, men det er vel i denne typen spill ingen tvil om at dem som raider mye nok fortjener å ha noe bedre stash en meg som spiller bare når jeg finner det for godt... har jo ikke lagt sjela mi i spillet akkurat.

Lenke til kommentar

Imba raid-itemisation har allerede ødelagt pvp på 60 (hvis man synes one/two shoting er gøy kan man heller spille cs fs.)

 

Nå var det på tide å fikse dette, før endgame går rakt til hellvette. Det lover _ikke_ bra at 70 blues er bedre enn 60 epics, hvordan blir da 70 epics? heh.. Jaja, jeg har jo uansett lagt opp teh broken endgame. 20-29 bg ftw.

Lenke til kommentar
Håper Blizzard lager noen nye end-game ja...Ellers blir de jo ganske lite og gjöre på lvl 70 :/

6559028[/snapback]

 

 

Helt klart, allerede fått vite litt av hva end-game blir i BC. Tårnet i Deadwind Pass etc. (er på jobb, ikke anledning til å linke ol.)

 

Merkelig det de sier, sier forskjellige ting i samme post. Og har før sagt at end-game items vil holde helt greit frem mot 70..

 

Bestemte folk :hmm:

 

 

Edit: Leif.

Endret av Folcom
Lenke til kommentar
Samme som pvp-set buffen dette..

 

Mage settet ble PLUTSELIG bedre enn Netherwind, WHOOOPS!

 

Nå kan de som farmet bwl bare droole over tidligere Field marshals..

6558890[/snapback]

 

Field marshal er jo langt vanskeligere å skaffe enn netherwind. Så imho skulle det bare mangle at det var bedre.

 

Jeg vil dog påstå at netherwind fremdeles er bedre i pve (mer int og res, mens FM har mer sta og crit).

Lenke til kommentar
Forklar så hva du mener med å "tjene" på å raide 4 ganger så mye som andre.. Du får jo oppleve instances som casuals aldri kommer til, ergo du tjener på å spille mer.

6558883[/snapback]

 

Selvfølgelig burde man tjene i form av items. Opplevelsen er flott den, men jeg tviler på at en eneste person hadde gidda å raida om det ikke hadde droppa items.

 

Men det kommer jo mer og mer tydelig frem at blizzard ikke vil at du skal spille spillet deres mer enn en par timer i uka.

6558990[/snapback]

 

bullshit. De gjør det bare mulig å spille det ett par timer i uka. Jippi sier nå jeg. Jeg nådde 60, hadde absolutt ikke tid til å raide flere timer hver dag (nok til å joine ett skikkelig raid guild) kjedet meg endeløst og quitta. Med BC får jeg endelig noe å gjøre i spillet igjen... Hurra for blizzard som tenker på alle spillerene sine, og ikke bare dem som sitter 23/7 i MC/AQ/BWL o.s.v.

Lenke til kommentar

ja nå gleder jeg meg til BC også. Jeg har ca 6-7 epics, men kun 1 av dem er tier 1. Føler at jeg har kommet meg der jeg ville med min warrior. Og jeg er drittlei av å være i raid instanser. Har vært i MC, AQ og ZG. Har bare tatt bosser i ZG og en i AQ, men det er i bunn og grunn kjedelig å raide instanser. Å stresse med bosser som er vanskelig liker ikek jeg. Personlig syntes jeg det er gøyest å kjøre f.eks 5-man baron for å eie ham skikkelig gang på gang:)

 

Jeg spiller ganske mye igrunnen men skyr som pesten alt som har med hardcore å gjøre. Jeg er i den formening om at ingenting jeg gjør i denne verden skal være 100%. Jeg skal pense innom det meste thats all:)

 

BC blir bare mer av en gøy og lettvint lekeplass:)

 

BWL, NAX er ting jeg får oppleve som lvl 70 når BC kommer uansett:)

Lenke til kommentar

Gleder meg til BC jeg.

Eneste som jeg synes er negativt er at Horde får Paladin og Alliance Shaman. Det ødlegger noe av følsen jeg har for Horde og Alliance. Nei, her burde heller Blizzard fikset på de to klassene, slik at de ble mere balanserte i pve. Men de har vel lyttet til alle whinerne som har skriki om at de klassene er så overpower..

Eller så har de rett og slett vært slappe å tatt en enkel løsning. :thumbdown:

 

Det med at lvl 60 epics blir dårligere enn utstyr på lvl 70 er jo helt naturlig, som følge av økt lvl cap. Kjenner ikke til noe spill enda hvor økt lvl ikke gir deg bedre utstyr. Uansett mye utstyr fra BWL og AQ 40 har jo lvl range over 70, så det er sikkert brukbart en god stund enda. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...