Gå til innhold

BC: Endgame raiding gear vs blått gear på lvl61+


Anbefalte innlegg

There has been quite a bit of discussion on the boards lately concerning how current end-game gear will be replaced upon leveling in the Burning Crusade and we thought that many of you would appreciate some clarification. The basic idea is that players who have recently obtained level 60 will gain access to immediate upgrades from expansion quests and creatures. Our exact estimates as to when tier 3 gear will become outdated have shifted back and forth somewhat as we continue to tune the expansion, however not dramatically so. While we do anticipate players wearing full tier 3 gear to find some upgrades/sidegrades from new endgame dungeons, the big draw will be in Karazahn and higher.

 

Tror vi kan ta det som et klart signal på at t3 kommer stort sett til å vare helt til 70. Personlig klager jeg ikke! :)

Endret av wizzcat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tipper pvp-noobs får gratis nytt epix level 70 pvp sett maila til seg i posten når de dinger 70, mens vi andre må grinde tåpelige instancer i et par måneder, for i hele tatt kunne starte på "nye endgame".

Med mindre alle mister ranken da. Hadde vel egentlig vært mest rettferdig.

Edit: kommer det nye ranker? over 14?

Edit2: UD warrior suger  :hrm:  Ingen +weaponskill fra racial, tåpelige animasjoner og det finnes ikke armor som ikke bugger på ett eller annet vis.

6565589[/snapback]

 

små.kjappe.breaker fear og kan spise i combat. værste pvp warriors du kan tenke deg =)

 

og akkurat de 4% mer skade som orcs og humans gjør i pvE bryr jeg meg mindre om :p

 

angående looks, vel..the smake is like the bake?

Lenke til kommentar
Enda en "slap in the face" for healere dette her.

Rogues/mages/warlocks som har samlet sine 6-700 spelldamage gear vil få det enkelt med å levle videre, mens healere som har samlet på healing gear må dra fram det gamle svette grinde settet de har samlet i zg og begynne grinde helvettet.....

6558513[/snapback]

 

 

Unskyld meg ?

Lenke til kommentar
Tipper pvp-noobs får gratis nytt epix level 70 pvp sett maila til seg i posten når de dinger 70, mens vi andre må grinde tåpelige instancer i et par måneder, for i hele tatt kunne starte på "nye endgame".

Med mindre alle mister ranken da. Hadde vel egentlig vært mest rettferdig.

Edit: kommer det nye ranker? over 14?

Edit2: UD warrior suger  :hrm:  Ingen +weaponskill fra racial, tåpelige animasjoner og det finnes ikke armor som ikke bugger på ett eller annet vis.

6565589[/snapback]

UD warrior er drit fett, end of discusion. :love:

Lenke til kommentar

Det blir rett og slett for voldelig å gjøre tier-2 looten min til skrap i expension-packen.. Hvorfor? Jeg levler ikke akkurat raskere med +heal og mana regen! Nåh har jeg slitt for å få tak i et godt healergear for å holde kameratene mine i livet, og plutselig vill blått gear være bedre enn det jeg har..

 

Dere kan si at jeg bare er ute etter å vise epic's.. Jeg raider siden jeg synes det er morro, og en del av morro er å få gode items så du kan forbedre deg!

Lenke til kommentar

Nå er det jo snakk om at mye av 60-70 skal foregå i instancer, så knakende bra healing-gear får nok sett sitt bruk.

 

Fra 50-60 brukte jeg stort sett bare shield + pain + wand for å knerte mobs, og med Crimson shocker/Touch of Chaos/Mar'li's touch/Essence gatherer (eller bedre) + wand-spec, så skulle vel det meste ramle om ganske fort. Renew-ticks på 3-400 skulle sørge for at du ikke dør med det første.

 

Tenk på dem som dinger 60 for første gang når BC er ute, og ikke har ZG/MC/BWL/AQ/Naxx-gear. De kommer nok til å bli lvl70, de også.

Lenke til kommentar
Gjør ferdig 20 quester, men ikke lever dem inn før BC er lansert. Da får du vel rundt 100.000xp, hvis vi sier at hver quest gir 5000xp.

6574536[/snapback]

Blizzard har allerede sagt at det ikke nytter såvidt jeg vet. Kort og godt til alle som planla det sa en eller annen blueposter: "Just deliver your quests now" ca.

Lenke til kommentar
Leveling-up gear will begin to replace current end-game raiding gear.

Merk ordet jeg har uthevet. Det er snakk om å erstatte MC gear. Ikke Nax gear.

The advantage for players in current tier-3 will be having a bit of an easier time leveling through the initial content. After that, the current tiers won't really qualify or be comparable as end-game loot.

 

Trasig, for å si det mildt. Spiller i over 1år, og samler sammen noe av det beste gearet som går an å få, og så går du tilbake til blått gear når expansion kommer!

 

Jippi

 

 

EDIT: source

6557580[/snapback]

Nei? Hvorfor går du tilbake til blått? Eneste som står der er at Tier 3 ikke lenger er end-game loot. Rart med det siden det er Tier 4 som da er den nye end-game looten.

Mye blått som er bedre enn MC loot også. Så er det jo bare nødt til å være. Sånn har det alltid vært. Epic på level 50 er dårligere enn blått level 60 gear. Hadde du ærlig talt trodd at det ville blitt forskjellig fra level 60 til 70?

 

Det kommer alltid nye items og gamle items blir avleggs. Husker den tiden Lawbringer var stas. Nå er det ikke verdt en dritt lenger.

6562328[/snapback]

 

For all del, det kan jo ikke komme en patch i november som gir oss tier4 instance, så kommer BC til neste år?

 

ikke ta ting for gitt my friend... Men mest sannsynlig, ja ;)

Lenke til kommentar
For all del, det kan jo ikke komme en patch i november som gir oss tier4 instance, så kommer BC til neste år?

 

ikke ta ting for gitt my friend... Men mest sannsynlig, ja ;)

6577026[/snapback]

 

Hvis jeg ikke husker helt feil så har blizzard sagt at Naxxramas blir siste instance før BC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...