Gå til innhold

BC: Endgame raiding gear vs blått gear på lvl61+


Anbefalte innlegg

Gleder meg til BC jeg.

Eneste som jeg synes er negativt er at Horde får Paladin og Alliance Shaman. Det ødlegger noe av følsen jeg har for Horde og Alliance. Nei, her burde heller Blizzard fikset på de to klassene, slik at de ble mere balanserte i pve. Men de har vel lyttet til alle whinerne som har skriki om at de klassene er så overpower..

Eller så har de rett og slett vært slappe å tatt en enkel løsning.  :thumbdown:

 

Det med at lvl 60 epics blir dårligere enn utstyr på lvl 70 er jo helt naturlig, som følge av økt lvl cap. Kjenner ikke til noe spill enda hvor økt lvl ikke gir deg bedre utstyr. Uansett mye utstyr fra BWL og AQ 40 har jo lvl range over 70, så det er sikkert brukbart en god stund enda.  :)

6559436[/snapback]

 

Synd for blizz at det ikke stoppa whininga, nå whiner jo horde warrs om sin dps plate some er truet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg til BC jeg.

Eneste som jeg synes er negativt er at Horde får Paladin og Alliance Shaman. Det ødlegger noe av følsen jeg har for Horde og Alliance. Nei, her burde heller Blizzard fikset på de to klassene, slik at de ble mere balanserte i pve. Men de har vel lyttet til alle whinerne som har skriki om at de klassene er så overpower..

Eller så har de rett og slett vært slappe å tatt en enkel løsning.  :thumbdown:

 

Det med at lvl 60 epics blir dårligere enn utstyr på lvl 70 er jo helt naturlig, som følge av økt lvl cap. Kjenner ikke til noe spill enda hvor økt lvl ikke gir deg bedre utstyr. Uansett mye utstyr fra BWL og AQ 40 har jo lvl range over 70, så det er sikkert brukbart en god stund enda.  :)

6559436[/snapback]

 

Say what? :wow: Det hadde jeg ikke fått med meg.

Lenke til kommentar

Om levlingen kommer til og ta lang tid fra lvl 60-70 så kommer mange guilds og få problemer. Mange som spiller i end game raiding har jo ganska lite tid mens andre har massevis. De som har massevis kommer til og grine av ulykke over de som ikke greier og mase seg opp til lvl 70 på en uke.

 

Tror ikke looten kommer til og bli så forferdelig mye bedre. Det komemr jo jewelcrafting nå også så spiser gearet litt ekstra. Lurer på om dette går og bruke på Tier deler?

Lenke til kommentar

meldarion: hvilket er hele svakheten med Wow for oss som ikke har allværdens tid å bruke på det. grind grind grind er ikke godt endgame...

 

men det er en helt annen diskusjon.

 

poenget er at oss som spiller casual jubler, men dem som spiller det slik blizzard tydeligvis mener det skal spilles, er sure...(for hvis de ikke hadde ment det, så hadde de gitt oss causals mer alternativer, selv om det nettopp er det som endres på nå da..).

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Level cap økes for alle spillere til level 70, selv om du ikke kjøper Burning Crusade.

Når jeg blir lvl 70 skal min dyrebare Darkmantle-rustning bli dypt savnet, med mindre det kommer en ny rustning som er tøffere.

6561506[/snapback]

 

det kommer alltid tøffere, bedre og mer effektive rustninger vettu :p

Lenke til kommentar
Leveling-up gear will begin to replace current end-game raiding gear.

Merk ordet jeg har uthevet. Det er snakk om å erstatte MC gear. Ikke Nax gear.

The advantage for players in current tier-3 will be having a bit of an easier time leveling through the initial content. After that, the current tiers won't really qualify or be comparable as end-game loot.

 

Trasig, for å si det mildt. Spiller i over 1år, og samler sammen noe av det beste gearet som går an å få, og så går du tilbake til blått gear når expansion kommer!

 

Jippi

 

 

EDIT: source

6557580[/snapback]

Nei? Hvorfor går du tilbake til blått? Eneste som står der er at Tier 3 ikke lenger er end-game loot. Rart med det siden det er Tier 4 som da er den nye end-game looten.

Mye blått som er bedre enn MC loot også. Så er det jo bare nødt til å være. Sånn har det alltid vært. Epic på level 50 er dårligere enn blått level 60 gear. Hadde du ærlig talt trodd at det ville blitt forskjellig fra level 60 til 70?

 

Det kommer alltid nye items og gamle items blir avleggs. Husker den tiden Lawbringer var stas. Nå er det ikke verdt en dritt lenger.

Lenke til kommentar
Leveling-up gear will begin to replace current end-game raiding gear.

Merk ordet jeg har uthevet. Det er snakk om å erstatte MC gear. Ikke Nax gear.

 

 

Nei? Hvorfor går du tilbake til blått? Eneste som står der er at Tier 3 ikke lenger er end-game loot. Rart med det siden det er Tier 4 som da er den nye end-game looten.

Mye blått som er bedre enn MC loot også. Så er det jo bare nødt til å være. Sånn har det alltid vært. Epic på level 50 er dårligere enn blått level 60 gear. Hadde du ærlig talt trodd at det ville blitt forskjellig fra level 60 til 70?

 

Det kommer alltid nye items og gamle items blir avleggs. Husker den tiden Lawbringer var stas. Nå er det ikke verdt en dritt lenger.

6562328[/snapback]

 

Jepp, ingenting galt i det du sier. Det var å forvente. Men det gjør det ikke mindre surt, gjør det vel? Mindretallet av dere her på forumet raider endgame, så jeg forventer ikke mye forståelse.

 

Leveling-up gear will begin to replace current end-game raiding gear.

 

Tier3 = end-game raiding gear.

Lenke til kommentar

Mohaah, endelig betaler min slakke holdning til raiding seg :p Gleder meg veldig til alle har springer rundt i gear med samme itamlvl :evil:

 

Edit: Og, det måtte jo bare bli slik. Er en grunn til at folk som var rank10 måtte ranke på nytt for å skaffe det nye gearet :) Rank 14 vil jeg si er litt annerledes, ettersom det mye mindre folk som faktisk klarer (les: tar seg tid) til det.

 

Og til de som maser om at det er urettferdig ettersom de har lagt mye tid ned i dette; Trodde dere raidet for å ha det gøy jeg, er en grunn til at jeg ikke gidder skaffe epics ved raiding :p If you don't like it, don't do it!

 

Edit: Holy priests kan jo bare specce shadow (+200 dmg gear skaffes lett) og grinde ivei :thumbup:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Tipper pvp-noobs får gratis nytt epix level 70 pvp sett maila til seg i posten når de dinger 70, mens vi andre må grinde tåpelige instancer i et par måneder, for i hele tatt kunne starte på "nye endgame".

Med mindre alle mister ranken da. Hadde vel egentlig vært mest rettferdig.

Edit: kommer det nye ranker? over 14?

Edit2: UD warrior suger :hrm: Ingen +weaponskill fra racial, tåpelige animasjoner og det finnes ikke armor som ikke bugger på ett eller annet vis.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...