Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Nå som jeg er godt igang med 2016 vil jeg skryte av at jingelen til "Hva koster det" kanskje er den beste noensinne. Utrolig fengende. Liker posten også. Spennende å gjette prisen selv og se om jeg slår resepsjonistene. Frityrkokeren og Etikeren er også bra saker, mens ukas kaktus/sjampagne er helt greit. Kontrafaktisk kunne de gjerne ha lagt ned. Likte det i starten, men nå begynner kontrafaktumene å bli ganske tynne og det er enda ingen jingle. Så ja, for det meste en bra sesong hittil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Noen som husker da gutta forsøkte å imitere Marimba-musikken? Tror de snakket om vekkeklokke-lyder og både Steinar og Tore forsøkte flere ganger før Bjarte endelig skjønte hva de snakket om, og det er jo et av de morsomste øyeblikkene jeg har hørt. Holdt på å le meg av veien da jeg hørte det i høst en gang. Noen som aner ca når det kan ha vært?

Lenke til kommentar

Det som er best for min del er tidlig RR (kanskje 2007-08?) da Tore lagde innslag hvor han intervjuet prominente folk om viktige tema, men det alltid endte opp som (homo)-erotikk etterhvert. 

 

Min favoritt er føljetongen om Inka-indianernerne hvor Tore er del av en ekspedisjon inn i jungelen i Peru. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...