Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at de nye spaltene denne sesongen er søppel. Kontrafaktisk, Norges ny lover nye Norges lover lover Norges nye, olympisk vås.. savner Fleipolini, vitsespalten osv. osv. etc. etc.

 

I tillegg er jeg så utrolig lei den nye(siden 2013) cockette skuespiller-Steinar. Han har blitt så høy på seg selv at jeg blir kvalm til tider. Sluttet å se på side om side pga. han. Ingen av de har noe på TV å gjøre, men rent humordramaturgisk føler jeg Tore klarer seg greit i SOS.

 

Ser også kjøleskap nevner dette med vikarer. Her er jeg helt enig, Eia er knall. Tørnis er også rå. Blør ut av ørene hver gang jeg hører Kyrre prate.

 

Selv om jeg elsker RR begynner det å dabbe av nå.. kniplinger på nesa gir ikke de samme utbruddene når Tore blir skutt. Det virker ikke som de bryr seg nevneverdig over å tape i noen av konkene lengre. Venter igrunn bare på at de skal takke for seg.. det virker litt slik på de korte sesongene og de stadig økende TV-jobbene

Lenke til kommentar

 

Jeg mener å huske at de sa i sendingene før sist de tok pause at de kom til å holde på frem til vår/sommer denne sesongen. Husker jeg helt feil, eller løy de?

 

De sa flere ganger nå før jul at de holder på ut februar

 

Nei, det ble sagt én gang, og det var i siste episode før jul. Før det ble det bare sagt at de skulle holde på lengre/til sommeren/over jul etc. Februar ble aldri nevnt før den siste uka.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...