Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke bare meg som synes det er kjempe gøy når de skal lese opp dagens mix i stavmiksern, og de kommer inn å avbryter?

Særlig når Bjarte og Tore gjør det.

• Liker 1
Skrevet

Er vel ikke bare meg som synes det er kjempe gøy når de skal lese opp dagens mix i stavmiksern, og de kommer inn å avbryter

Særlig når Bjarte og Tore gjør det.

Jeg synes det var dritgøy de første gangene, men synes de har utvanna det litt nå.

Skrevet (endret)

Jeg tror helt ærlig at de ikke vet hva som er i miksen.

F.eks så er det jo kun et par uker siden Steinar spolerte 30 spørsmål, fordi han fikk med seg hva som var på lappen og utbasunerte det med en eneste gang. De greier ikke holde seg. 

Endret av Mchansern
Skrevet

Har vel blitt ganske åpenbart de siste årene at innholdet i miksen ikke er "hemmelig". De kan jo ikke unngå å høre hva innholdet er. 

Har eg null tro på.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle de visst hva den inneholdt? Det ville vært kjedelig for dem selv, pluss at det er mye mer jobb å spille enn å faktisk ikke vite hva det er. 

• Liker 1
Skrevet

Haha, konspirasjonsteoriene vil ingen ende ta her inne.

Husk at Westerdals-jentene er nå ferdig utdannet, det merkes på siste 24 spalten.

• Liker 1
Skrevet

Det blei vel nevnt her i denne tråden for en ukes tid siden eller noe. Men usikker på hvordan vedkommende som sa det visste det da. Jeg tror ikke jeg har hørt om det fra noen andre plasser tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...