Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

De har jo gjort en klassereise. Fuck janteloven, må være lov å få til noe i landet her.

Ja pøken. Du har rett. Jeg legger meg flat, men du kan likevel skrive en kronikk-nikk-nikk-nikk-nikk.

 

Poenget er at imo blir programmet kjedeligere.

Lenke til kommentar

 

De har jo gjort en klassereise. Fuck janteloven, må være lov å få til noe i landet her.

Ja pøken. Du har rett. Jeg legger meg flat, men du kan likevel skrive en kronikk-nikk-nikk-nikk-nikk.

 

Poenget er at imo blir programmet kjedeligere.

 

Nettopp, poenget er at de i starten var veldig down to earth, og selv etter at programmet ble en suksess var de veldig ironiske til hele kjendis-statusen. Bjarte og Tore har enda den utstrålingen (hvertfall på radio), men Steinar er helt rockestjerne, og det passer veldig dårlig med formatet på programmet.

Lenke til kommentar

Kjenner meg fortsatt ikke igjen i det dere skriver. Hører på 2007-episodene nå, Steinar har alltid vært Steinar. Han prøver kanskje litt mindre nå, men han har aldri vært den morsomste, eller blideste. Virker mer som confirmation bias fra enkelte her inne, dere forventer at han skal være cocky på grunn av suksessen, og derfor opplever dere han sånn.

Lenke til kommentar

Er lei maset om dette nå. Til og med om det stemmer at han fremstår som cocky, kanskje det er med vilje?  Han er en radiopersonlighet, han spiller en tilskrudd versjon av seg selv, som alle resepsjonistene har innrømt at de gjør. Kanskje han tar på seg en litt nedlatende, "cool guy"-rolle som et verktøy, for å skape bedre dynamikk i radioprogrammet? Det vi hører er ikke personlighetene deres, og vi bør ikke dømme dem som personer på grunn av måten de opptrer på radio. 

 

Dette er ikke ment å være dramatisk, men hvis det blir stort mer snakk om at Steinar er cocky her inne så forlater jeg tråden. Det er bare irriterende å lese. (Sikter ikke til det du skrev nå Kjøleskap)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Er lei maset om dette nå. Til og med om det stemmer at han fremstår som cocky, kanskje det er med vilje?  Han er en radiopersonlighet, han spiller en tilskrudd versjon av seg selv, som alle resepsjonistene har innrømt at de gjør. Kanskje han tar på seg en litt nedlatende, "cool guy"-rolle som et verktøy, for å skape bedre dynamikk i radioprogrammet? Det vi hører er ikke personlighetene deres, og vi bør ikke dømme dem som personer på grunn av måten de opptrer på radio. 

 

Dette er ikke ment å være dramatisk, men hvis det blir stort mer snakk om at Steinar er cocky her inne så forlater jeg tråden. Det er bare irriterende å lese. (Sikter ikke til det du skrev nå Kjøleskap)

Enig. Kjenner meg ikke igjen i det hele tatt i folks beskrivelser av han som cocky. Og denne tråden kjeder meg når det snakkes om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...