Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Det er vel at noe med at halvfeilt, skalla "norsketnisk" fyr er en type person det finnes ganske mange av, og som generelt ligner en del på hverandre. Bare det at han ikke har hår gjør at han veldig lett blir sammenlignet med mange.

 

Men ja, noen av dem er faktisk veldig like.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gårsdagens sending var ekstremt underholdende og morsom. Spesielt Tore synes jeg virkelig har kommet tilbake til sitt ess, og jeg fikk en følelse av at jeg hørte på en sending fra 2009/2011, som jeg mener er de to beste sesongene til programmet. Selv om jeg ikke er like fan av alle de nye spaltene og postene (postene, postene), tør jeg påstå at hele den første uka deres har vært terningkast 6. Sitter igjen med en helt annen følelse nå enn jeg gjorde for et år siden.

Endret av Sanchez_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De mente at det var for mye klapping i radiosendinger, og spesielt i programmer uten publikum der man klappet for seg selv. Så i starten av 2009 ble klapping forbudt, og Tore prøvde en kort periode å innføre RRs kvalitetsstempel (lyden av at de slo på mikrofonen eller i håndflaten eller noe). Litt senere fikk de inn et tips fra en lytter som foreslo at de kunne knipse i stedet, som de vistnok gjør i Snooker. Og fra den gang ble knipsingen erstatning for klapping i RR.

 

Jeg har akkurat hørt gjennom den delen igjen (starten av 2009) for tredje gang. :)

Lenke til kommentar

 

Er det bare jeg som syns det er utrooolig likt stemmen til Bjarte når han som synger andre linja i Landlord's daughter stemmer i? Jeg trodde det var han gnaske lenge faktisk.

"Of wenches and bawdy house queens by the score" denne l

 

Helt enig. Jeg trodde også det var han i kanskje fire år, før jeg hørte originalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...