Gå til innhold

Beste PvP class?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja helt klart. Specer du ice på mage tør jeg våge å påstå ingen klasse er like bra som den på solo grinding. Grupper med mobs er det bare å ta frost nova på.

Så en Blizzard storm og litt arcane explotion og du har drept 4-6 stykker rimelig enkelt. Fordelen med mage er at du kan greie å holde deg rimelig greit på avstand med bruk av ice og aoe. Kommer en for nærme, en liten sheep og teleport, repeter frost nova og blizzard.

Så langt er mage den beste klassen jeg har prøvd.

 

Edit: Liker også at du er selvforsynt av mat og vann. Det kan mage conjure selv. :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Skills har alt å si, alle klasser kan eie andre klasser så lenge den som spiller har skills. Ingen klasse som er best.

6506403[/snapback]

 

Tull. Prøv å drep en oppegående shadow priest/warlock med bra gear, som en valor geared warrior eller magister mage. Uansett hvor mye "skills" warrioren/magen har vil gearet til priesten/warlocken gjøre at han vinner. Gear > skills.

 

Liker denne rekkefølgen best:

Class>Spec>Gear>Skill
Endret av different
Lenke til kommentar

Jeg har en evel 60 warrior med grønt og littegranne blått, og det er umulig for meg i BG¨s. MEN, det er fordi en warrior er det umulig å vere i BG å vinne/drepe en del uten å faktisk ha ganske uber gear.

 

Shadowpriest etc. er vell kanskje litt enklere 1 vs 1, eller 1 vs 2 der de 2 har fks litt low HP. Men uansett hvordan du ser det hjelper det ikke hvor gode skills du har når det kommer 3 vs 1 eller fler, da må du ha noe som gjør slik du kan stikke, og dwet har ikke warrior.

Lenke til kommentar
Å være warrior i BG, og da spesielt AV, var en lite artig opplevelse. Charge - MS/Whirlwind/Piercing howl/Intimidating shout - dø av ti millioner multishots.

 

Har du en dedikert healer bak deg, derimot, er det en fryd. Det er dessverre ikke mange healing-klasser som gidder å heale i battlegrounds, noe jeg skjønner utmerket godt.

6506546[/snapback]

 

ja må si meg enig der, da jeg har en alt priest syntes jeg det er behagelig og avslappendes å heale, har også prøvd shadow er morsomt det da.

men man får respekt av å heale folk :) lettere å skaffe pvp group da

Lenke til kommentar

warrior har helt klart ingen ting og stille opp med uten bra gear .,.alle cloth userene kan gjøre det vleidg bra uten bra gear. jeg som en standar blå gearet shadow priest noen få epics. topper lett killing lista i AB WSG. det samme gjelder mage warlock tror jeg også. men warrior kan seriøst gjøre det sykt bra med uber gear. bedre en noen annen klasse mener jeg. etter som att de er så sykt gear dependene..

Lenke til kommentar

MT'en i mitt guild har specca veldig dypt i Protection. Hver gang han går AV har han med seg en healer. Da topper han KB- lista hver eneste gang. Jeg og han gikk ilag idag (med min druid). "Alene" pusha vi Alliance fra SH til SP :)

Def- stance og 1h+shield er teh win !

 

Prot- warrior, med påheng, er den beste AV- classen :p

 

PS: Han har BWL/AQ- gear.

Lenke til kommentar
Beste 1vs 1 tro jeg er Warlock om du kan spille den.

 

Må i såfall være Horde lock. Alli locks sliter mot undeads, spesielt ud warriors.

6510804[/snapback]

 

Da jeg spilte opp warrioren til rank 10, og presten til rank 10 eide locks meg som brukte denne Succubus i 1 vs 1.

Har undead warriors noe som gjør dem immune mot den?

Lenke til kommentar

Hva skal egentlig castere med godt gear? Det er jo bare gode spells de trenger for å eige. Så hva er da pointet for dem å gå i instance å bruke evig lang tid på å samle sammen epic set?

 

Edit: Warrior og andre Gear avhengige classer blir vel helt uber psyko om det får tak i tier 3 sett? Men tenk på en stakkars lock, han får vel mye mindre igjen for et tier 3 sett. ( Det er tier 3 sant? Eller er det bare 2?)

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...