Gå til innhold

Beste PvP class?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gear > spec > class > skill

 

spør du meg

6503922[/snapback]

Taperutsagn

 

spør du meg

6504255[/snapback]

 

 

enig noe av det latterligste jeg har hørt skill er jo den som teller mest deretter spec og deretter gear så class ja

6504267[/snapback]

 

Helt utrolig at folk faktisk tror de vinner kamper fordi de er så forferdelig skilled. Naivitet på sitt aller ypperste. Skill er en faktor ja, men gear, spec og class kommer nok over du gitt (sett at du ikke er helt på vidda skillmessig da)

En lvl 60 greengeared paladin kan være så skilled han bare ønsker, han klarer ikke slå en lvl 60 full epic paladin som har bittelitt snøring på klassen sin uansett.

 

Tenkte også jeg skulle skrive ett eller annet svar på det voksne innlegget til lille Carl M her, helt til jeg oppdaget at han ikke er lvl 60 engang, så da tar jeg bidragene hans her med en spade salt.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Beste 1vs 1 tro jeg er Warlock om du kan spille den.

Har værtfall etter å ha ranket to stk chars opp til rank 10, følt at den klassen er hardest å ta. Shadowpriest er nesten like ille som Warlock, men siden min andre char var akkurat en shadowpriest, setter jeg Warlocken som beste klasse.

De som spilte locken sin riktig tok meg med shadow spec.

 

Får du healing og skal gjøre gruppeskade er warrior og mage best. Vil nok si mage er hakket bedre om ikke warrioren har bra gear. Warlock har også grei AOE, men vet ikke hvor bra den er. Er sjeldent jeg ser en warlock bruke aoe i pvp.

Lenke til kommentar
gear > spec > class > skill

 

spør du meg

6503922[/snapback]

Taperutsagn

 

spør du meg

6504255[/snapback]

 

 

enig noe av det latterligste jeg har hørt skill er jo den som teller mest deretter spec og deretter gear så class ja

6504267[/snapback]

 

Helt utrolig at folk faktisk tror de vinner kamper fordi de er så forferdelig skilled. Naivitet på sitt aller ypperste. Skill er en faktor ja, men gear, spec og class kommer nok over du gitt (sett at du ikke er helt på vidda skillmessig da)

En lvl 60 greengeared paladin kan være så skilled han bare ønsker, han klarer ikke slå en lvl 60 full epic paladin som har bittelitt snøring på klassen sin uansett.

 

Tenkte også jeg skulle skrive ett eller annet svar på det voksne innlegget til lille Carl M her, helt til jeg oppdaget at han ikke er lvl 60 engang, så da tar jeg bidragene hans her med en spade salt.

6504408[/snapback]

 

Jeg må være uber god jeg da, slo en epic paladin i duel i går. Jeg har kun blå gear enda. Skill>Gear

Bare for å få det ut, ser en del som sier warlocks er imba 1vs1. Alt jeg kan si er Tremor å grounding totem ftw ;)

Lenke til kommentar

Det viktigeste i BG's er jo og være på rett plass til riktig tid, det er skill det! To stk med blå equp tar ganske ofte enkelt en ful epiq-geara player. Skill er også og kunne slå på samme target og ikke bara lage dmg på alle men ingen dør.

 

Skill > gear > class/spec.

 

Ellers så syns jeg nog Shadowpriests er ett sant hat i BG's De verste shadowpriestene kan faktiskt heale sitt lag også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...