Gå til innhold

Beste PvP class?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare synd at healerne stort sett er i shadow/catform eller consecrater. :)

6578513[/snapback]

 

Du har ett poeng der. Spiller mye i Alterac Valley om dagen, og healer mer en gjerne en warrior med bra gear, som faktisk kan pløye igjennom det meste. Hvis gamet består av "HEAL ME!1!"-folk med Thrash Blade går jeg i shadowform på sekundet.

 

Men det er rett som du sier, de fleste vil gjøre dps. De skulle bare visst hvor farlig feks. warrior er med en healer i nakken. :)

Lenke til kommentar
Gå for mindless build. 3/7/45

 

Fear specc med total life burn som brenner opp sjela til motstanderen din og sender han til helvete i tillegg så har du "Fear of the dark" som du kan bruke etter det er blitt mørkt. Da kan du spawne Eddy.

Eddy demon kan så videre summone Bruce dickinson ( Koster 75% av mana og 3 soulshard)

Bruce gir deg +15 Int. og +25 Stamina og har Instant sound shock som stunner motsanderen helt til det blir gjort skade på han.

Vist du sacrificer Eddy så blir Fear oppgradert til Run to the hills fear, der motsanderen din må løpe til nærmeste hill for og debuffe fearen.

 

Hadde eg vert deg ville eg speccet Mindless build. ;)

 

Edit: Det er egentlig mest Pvp build, men det funker i Pve også.

Ganske så bra og grinde med, du bare summoner Bruce og så bruker du " Mass mob control" Med 1 min cooldown.

Da Synger Bruce "Number of the beast" og alle Mobs i innen 35 yrds blir stunnet helt til sangen er over.

6577174[/snapback]

 

He he.

 

Skal gå for den builden :-) Virker nesten komplisert å spille en warlock kontra andre klasser, men pytt pytt. Med tiden lærer man klassen å kjenne.

Lenke til kommentar
Gå for mindless build. 3/7/45

 

Fear specc med total life burn som brenner opp sjela til motstanderen din og sender han til helvete i tillegg så har du "Fear of the dark" som du kan bruke etter det er blitt mørkt. Da kan du spawne Eddy.

Eddy demon kan så videre summone Bruce dickinson ( Koster 75% av mana og 3 soulshard)

Bruce gir deg +15 Int. og +25 Stamina og har Instant sound shock som stunner motsanderen helt til det blir gjort skade på han.

Vist du sacrificer Eddy så blir Fear oppgradert til Run to the hills fear, der motsanderen din må løpe til nærmeste hill for og debuffe fearen.

 

Hadde eg vert deg ville eg speccet Mindless build. ;)

 

Edit: Det er egentlig mest Pvp build, men det funker i Pve også.

Ganske så bra og grinde med, du bare summoner Bruce og så bruker du " Mass mob control" Med 1 min cooldown.

Da Synger Bruce "Number of the beast" og alle Mobs i innen 35 yrds blir stunnet helt til sangen er over.

6577174[/snapback]

 

He he.

 

Skal gå for den builden :-) Virker nesten komplisert å spille en warlock kontra andre klasser, men pytt pytt. Med tiden lærer man klassen å kjenne.

6578990[/snapback]

jeg anbefaler deg å kjøpe mange 14 slots bager da jeg allerede i lvl 18 mangler plass med 2 14 slots bager pluss backpak ;)
Lenke til kommentar
gear > spec > class > skill

 

spør du meg

6503922[/snapback]

 

 

Warriror, paladin og rogue slåss i nærkamp/melee, og er derfor noen av de som er mest avhengig av godt utstyr (gear-dependent class). Mage, warlock, priest er mindre gear-dependent.

 

Så Class-skill-gear-spec vil jeg si;)

Endret av Nexuss
Lenke til kommentar

Hmm. Jeg har ikke spesielt med + damage gear på min 48 mage.

Har for det meste bare grønt gear. Sliter ikke med mobs som er opp til 5 lvl høyere enn meg selv. Elliter 2-3 lvl høyere går også ned.

Hadde jeg prøvd det med warrioren min = død.

Mage er mye mindre gear relatert enn warrior uten tvil.

Lenke til kommentar

sluuuuut med disse "beste x class" trådene :(

 

En gang for alle: Det kommer helt ann på hvem som spiller, det kommer helt ann på spillestil, det kommer helt ann på hva slags klasse du liker, det kommer helt ann på utstyr, det kommer helt ann på class vs. class.

 

DET GÅR IKKE Å KOMME FRAM TIL NOE MED DENNE TRÅDEN!

 

EDIT: build også er viktig :p

Endret av Songmist
Lenke til kommentar
Synd at alle alliance potensielle healere er enten paladins som går inn med 2h og seal of judgement mens de hamrer løs. Priests er i shadowform og lar healing være til mages. Druids er bare i cat form.

6616499[/snapback]

 

Du har tydeligvis aldri sett et bra alliance farmteam. :)

Lenke til kommentar
sluuuuut med disse "beste x class" trådene :(

 

En gang for alle: Det kommer helt ann på hvem som spiller, det kommer helt ann på spillestil, det kommer helt ann på hva slags klasse du liker, det kommer helt ann på utstyr, det kommer helt ann på class vs. class.

 

DET GÅR IKKE Å KOMME FRAM TIL NOE MED DENNE TRÅDEN!

 

EDIT: build også er viktig  :p

6612942[/snapback]

 

Men vi kan vel få lov å snakke om det for det om :roll:

Lenke til kommentar
Synd at alle alliance potensielle healere er enten paladins som går inn med 2h og seal of judgement mens de hamrer løs. Priests er i shadowform og lar healing være til mages. Druids er bare i cat form.

6616499[/snapback]

 

Du har tydeligvis aldri sett et bra alliance farmteam. :)

6617653[/snapback]

 

Hvor mange ganger finner du en alliance pug med paladiner som healer og priester som ikke er shadow? Kanskje jeg beskrev meg litt dårlig, men mente iallefall i de fleste pug's. Er jo ikke idiot, vet at premade paladins healer og priests er ute av shadow.

Lenke til kommentar

som shadowpriest gjør jeg mer nytte for meg ved å drepe 20 stykker enn å heale folk som tar selvmord når de andre ikke følger etter.

 

Står oppe på fjellet over SP, en mindblas, en SW:pain og de dør.

 

det er nesten umulig å holde styr på hvem som faktisk er innenfor din range når du skal heale, og da blir det ganske meningsløst i grunn. De løper jo helt random, og uten ekstra rekkevidde på healingspells så kan du bare se lang etter at jeg som shadowpriest skal heale i AV igjen

 

 

 

Btw: var 3 shadowpriest i AB i går, det EIDE. Var litt tøft i grunn. Også MC på full tier 3 folk - ja det er kos deg også

 

ædit: du kan mindcontrolle, despelle og sette shield på folk i shadowform.

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...