Gå til innhold

Beste PvP class?


Anbefalte innlegg

Shamans i blues er no problem, uansett spec imo.

 

Få inn en sheep ved å ødelegge totems, og deretter imp cs (hvis du har, ellers må du bare unngå earth shock)

Laang range, fireball, rank1 frostbolt (spørs på range, om du er nærme kaster han ut grounding og absorber den andre spellen)

Deretter pleier jeg bare caste til jeg blir interrupta, deretter frostnova og Critcritcirt :) D

Du har også cs klar om du ventet litt mens han var sheepa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shamans i blues er no problem, uansett spec imo.

 

Få inn en sheep ved å ødelegge totems, og deretter imp cs (hvis du har, ellers må du bare unngå earth shock)

Laang range, fireball, rank1 frostbolt (spørs på range, om du er nærme kaster han ut grounding og absorber den andre spellen)

Deretter pleier jeg bare caste til jeg blir interrupta, deretter frostnova og Critcritcirt :) D

Du har også cs klar om du ventet litt mens han var sheepa.

6525310[/snapback]

 

Earthshok rank 1 FTW. ;)

Lenke til kommentar

roguer er ganske praktisk i både pvp og 1on1..... eneste klassen eg ikkje greier å slå i 1on1 er hunters, pga traps :ermm: men eg klarer no å drepe de fleste :!:

 

 

til Qbab: du kan vel bare spille videre på warlocken din, du synst no det var så kjekt :thumbup:

Endret av Wordon
Lenke til kommentar
roguer er ganske praktisk i både pvp og 1on1..... eneste klassen eg ikkje greier å slå i 1on1 er hunters, pga traps  :ermm: men eg klarer no å drepe de fleste  :!:

 

 

til Qbab: du kan vel bare spille videre på warlocken din, du synst no det var så kjekt  :thumbup:

6526659[/snapback]

 

Jojo, Warlocks er artig det :)

Men, eg kunne tenke meg en caster class som er ganske mektig på farming/grinding( eller hva no det heter). For om man kan farme effektivt så tjener man fett masse penger, så du deretter bruker til å oppgradere stashet ditt for så å bli en ultimat jævel på slagmarken. Vet ikke om locker er noe gode på grinding.

Hvor vidt eg vil spille mage eller lock er egentlig 50-50 nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Spiller DP warlock nå, kan ikke si det eier akuratt. (Jeg gjøre det mens jeg levler, skal respecce i level 45)

Tubbytazz: Hvorfor migrerte du til tarren mill? :'(

Lenke til kommentar

Blir kansje litt ot men prøver meg likevell. Jeg er helt noob i wow, og har nettopp laget meg en mage. Jeg og en kompiss er innstillt på å spille en del WSG når vi kommer i level 19, derfor lurte jeg på om jeg burde gå frost eller fire build. Dette gjelder vell forsåvidt for resten av levlene oppåver også.

Lenke til kommentar
Altså, nå vet jeg at masse folk har FR-gear til MC og sånt, men er det noen som PvP-er med det på? Tror jeg har rundt 50 FR i dps-gearet til warlocken, og det er jo sånt Rune of Perfection og Don Rodrigo's band er til for.

6560243[/snapback]

 

Kjører frostbuild selv. Og det er ikke mye resist å merke hva frost angår, hverken i WSG eller AB.

Lenke til kommentar
Mange sier fire er best til pvp for mage. :)

Skal ikke utale meg for mye om emnet siden jeg kjører ice, og gjør lite pvp om dagen.

6560083[/snapback]

 

Ulempen med fire i bg's er manasluken. Synes frost går helt utmerket jeg for min egen del. Bruker sjelden eller aldri fire, med unntak av fireblast.

 

Fire gjør en del mere skade enn frost, det er ikke til å komme unna med. Men jeg foretrekker heller at manaen varer litt lengre med mindre skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...