Gå til innhold

Beste PvP class?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zeratol på frostwhisper eier alt og han er undead warlock. Han tar warrior og mage samtidig han tar rouge han tar det meste. Skal sies at han er skilled i PVP men alikevel vil jeg si at warlock eier i PVP.

6561873[/snapback]

 

Mulig han er skilled i pvp, men for meg kan det virke som om de 3 andre er rimelig unskilled.

 

Som mage så misliker jeg locks stort, i 1-on-1. I et team, f.eks. rogue eller en annen mage, så er det ganske lett å ta ut en lock (selv en lock med flere lvl høyere). Locks er, i likhet med mager, også clothuser. Og tåler ikke mange treffene før de vandrer heden.

 

Nå skal det vel også sies at warrior mot en undead lock, 1-on-1, er et dårlig nyhet for warriorens sin del. Kan vanskelig tenke meg verre motstander for en warrior.

 

Synes selv at det er mange faktorer som avgjør en kamp, men om jeg skulle sette opp en topp 3 liste på de jeg ikke vil møte så blir det:

 

1. Shadowpriests

2. Shamans

3. Warlocks

 

Har dessuten hatt den mindre glede å treffe på en skilled mage i WSG. Og hører hver gang allys hviner når de ser nicket hans. Mange gir opp kampen om å vinne alt da.

 

Men som sagt, det er mange faktorer som avgjør en kamp. Jeg sliter stort med å se noen som helst eie noe totalt i bg. Klarer fint å ta ut lvl 49's med min lvl 45 mage, men det er ikke noe som skjer hver eneste gang. Ikke engang ofte, men det skjer.

 

Forresten:

 

Det er like morsomt å se en warrior eller en rogue stå fast i en iceblock og bare vente på å komme løs. Enkelte gjør det rimelig lett og være mage. Andre derimot, tar ibruk rifle eller bue og skyter løs :(

Lenke til kommentar
Zeratol på frostwhisper eier alt og han er undead warlock. Han tar warrior og mage samtidig han tar rouge han tar det meste. Skal sies at han er skilled i PVP men alikevel vil jeg si at warlock eier i PVP.

6561873[/snapback]

 

Mulig han er skilled i pvp, men for meg kan det virke som om de 3 andre er rimelig unskilled.

 

Som mage så misliker jeg locks stort, i 1-on-1. I et team, f.eks. rogue eller en annen mage, så er det ganske lett å ta ut en lock (selv en lock med flere lvl høyere). Locks er, i likhet med mager, også clothuser. Og tåler ikke mange treffene før de vandrer heden.

 

Nå skal det vel også sies at warrior mot en undead lock, 1-on-1, er et dårlig nyhet for warriorens sin del. Kan vanskelig tenke meg verre motstander for en warrior.

 

Synes selv at det er mange faktorer som avgjør en kamp, men om jeg skulle sette opp en topp 3 liste på de jeg ikke vil møte så blir det:

 

1. Shadowpriests

2. Shamans

3. Warlocks

 

Har dessuten hatt den mindre glede å treffe på en skilled mage i WSG. Og hører hver gang allys hviner når de ser nicket hans. Mange gir opp kampen om å vinne alt da.

 

Men som sagt, det er mange faktorer som avgjør en kamp. Jeg sliter stort med å se noen som helst eie noe totalt i bg. Klarer fint å ta ut lvl 49's med min lvl 45 mage, men det er ikke noe som skjer hver eneste gang. Ikke engang ofte, men det skjer.

 

Forresten:

 

Det er like morsomt å se en warrior eller en rogue stå fast i en iceblock og bare vente på å komme løs. Enkelte gjør det rimelig lett og være mage. Andre derimot, tar ibruk rifle eller bue og skyter løs :(

6562035[/snapback]

Warlocken kan ha over 5000Hp fullbuffa. Det er relativt mange treff. Pluss at warlocken kan ta magen på 2 treff, med 2 angrep jeg ikke husker navnet på.
Lenke til kommentar

Warlocken kan ha over 5000Hp fullbuffa. Det er relativt mange treff. Pluss at warlocken kan ta magen på 2 treff, med 2 angrep jeg ikke husker navnet på.

6562124[/snapback]

 

Mulig den locken er på et vesentlig høyere lvl enn meg (46). Har ikke sett noen locker rundt mitt lvl med den HP'en. Men med rett timing så gjør jeg i overkant av 1500dmg uten en eneste crit. Med en eller 2 crit, så har jeg en død lock Og det på et par-tre sekunder.

 

Men det er veldig optimalt. Og ja, locker gjør fordømt mye skade.

 

Ps:

 

Blir innimellom truffet av et eller annet som locken slenger etter meg som virkelig gjør sitt for nær døden opplevelse. Hva i hule er det? Og er det i så fall cooldown tid på noe sånn skit?

Lenke til kommentar
Zeratol på frostwhisper eier alt og han er undead warlock. Han tar warrior og mage samtidig han tar rouge han tar det meste. Skal sies at han er skilled i PVP men alikevel vil jeg si at warlock eier i PVP.

6561873[/snapback]

 

Skal sies at warlock er den mest overpowered klassen i hele spillet. Folk kan whine så mye de vil, men det er faktumet. Som shadowpriest, mot en warlock som har peiling, så har jeg ikke sjangs i svarte natta.

Lenke til kommentar

Warlocken kan ha over 5000Hp fullbuffa. Det er relativt mange treff. Pluss at warlocken kan ta magen på 2 treff, med 2 angrep jeg ikke husker navnet på.

6562124[/snapback]

 

Mulig den locken er på et vesentlig høyere lvl enn meg (46). Har ikke sett noen locker rundt mitt lvl med den HP'en. Men med rett timing så gjør jeg i overkant av 1500dmg uten en eneste crit. Med en eller 2 crit, så har jeg en død lock Og det på et par-tre sekunder.

 

Men det er veldig optimalt. Og ja, locker gjør fordømt mye skade.

 

Ps:

 

Blir innimellom truffet av et eller annet som locken slenger etter meg som virkelig gjør sitt for nær døden opplevelse. Hva i hule er det? Og er det i så fall cooldown tid på noe sånn skit?

6563359[/snapback]

Soulburn kan det være. Men lock er jo en class som er avhengige av sine dots.
Lenke til kommentar

Det klart beste er Soul Link warlock fordi de rett og slett ikke har noen svakheter. Ellers vil jeg si Shadow priest. Men shadow priest har ofte et item problem siden de fleste PvE guilder vil gi +spell damage til Mage og Warlock siden Priest healer i end game. Ellers vil jeg si at Warrior er en veldig bra og gøyal PvP classe :)

Lenke til kommentar
Det klart beste er Soul Link warlock fordi de rett og slett ikke har noen svakheter. Ellers vil jeg si Shadow priest. Men shadow priest har ofte et item problem siden de fleste PvE guilder vil gi +spell damage til Mage og Warlock siden Priest healer i end game. Ellers vil jeg si at Warrior er en veldig bra og gøyal PvP classe :)

6572838[/snapback]

 

Har rollet en undead warlock. Ikke kommet lengre enn til lvl 10. Men kanskje du kan gi meg en forklaring på begrepet Soul Link warlock?

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Soul link, eller Noob link som det heter på folkemunne, finner du helt i bunn av Demonology-talentet. Du tar 30% mindre skade, men utelukker en dermed en god del talenter som øker skaden din.

6573638[/snapback]

 

Aha. Da vet jeg det.

 

Hvilken build burde jeg gå for når den tid kommer? Vil ikke ha en ren pvp build, mere pve/pvp-build.

Lenke til kommentar

Gå for mindless build. 3/7/45

 

Fear specc med total life burn som brenner opp sjela til motstanderen din og sender han til helvete i tillegg så har du "Fear of the dark" som du kan bruke etter det er blitt mørkt. Da kan du spawne Eddy.

Eddy demon kan så videre summone Bruce dickinson ( Koster 75% av mana og 3 soulshard)

Bruce gir deg +15 Int. og +25 Stamina og har Instant sound shock som stunner motsanderen helt til det blir gjort skade på han.

Vist du sacrificer Eddy så blir Fear oppgradert til Run to the hills fear, der motsanderen din må løpe til nærmeste hill for og debuffe fearen.

 

Hadde eg vert deg ville eg speccet Mindless build. ;)

 

Edit: Det er egentlig mest Pvp build, men det funker i Pve også.

Ganske så bra og grinde med, du bare summoner Bruce og så bruker du " Mass mob control" Med 1 min cooldown.

Da Synger Bruce "Number of the beast" og alle Mobs i innen 35 yrds blir stunnet helt til sangen er over.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...