Gå til innhold

Beste boka du har lest?


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten tvil Infinite Jest, et litterært mesterverk ført i pennen av David Foster Wallace - et geni av uanskuelige dimensjoner. Ens første lesning av romanen kan sammenlignes med ens første reise gjennom Bellona; en opplevelse få i ettertid kan tenke seg å være foruten.

Endret av Tchernobog
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Beste boka jeg har lest er UTEN TVIL "hitchikers guide to the galaxy" av Douglas Adams!

Genial humor, er også filmatisert

 

 

Du vet det er 42 (for de invidde)

7311699[/snapback]

Jeg har aldri lest slutten, for jeg klarte å glemme hvilken side jeg var på, og det var omtrent to uker, så jeg husket ikke hva som hadde skjedd, allikavel.

 

Men genial humor, liker spesielt de kuene/oksene som _vil_ bli spist :p

Lenke til kommentar

Dette er de beste bøkene jeg har lest: (tror jeg :roll: )

 

1. Ringenes Herre, så godt som ubeskrivelig

 

2. Engler og Demoner, den er kjempebra! Aldri lest en bok på den tykkelsen så fort før, jeg ble rett og slett revet med!

 

3. Silmarillion, nok en bok av Tolkien, som forteller om tiden før Ringenes Herre utspiller seg i, og hvordan Midgard og resten av Arda ble skapt.

Lenke til kommentar

Dæven, begynt å bli mange opp gjennom de åra jeg har kunnet lese :!:

Får vel bare nevne noen da :hmm:

-Ringenes Herre (lå våken til 3 om natta i 6. klasse) :blush:

-Hobbiten (koselig skrevet, fattern leste den til meg og introduserte meg dermed med tolkiens univers) :love:

-Tidshjulet serien (Wheel of time på engelsk)

-Har lest 5 Dan Brown bøker i løpet av sommeren og høsten nå....må si at Engler og Demoner slår Ringenes Herre på de fleste punkt :w00t:det er en stoor bragd :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...