Gå til innhold

Beste boka du har lest?


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

"Memoirs of a Geisha" av Arthur Golden er en av mine favoritter. Jeg lo, jeg grein og jeg fikk virkelig noe å tenke på. Det er vel med denne boken som med så mange andre som blir filmatisert, at filmen ikke kommer i nærheten engang!

 

Ellers er "Great Expectations" av Charles Dickens absolutt ikke å forakte!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er utrolig glad i å lese og jeg har ganske mange favorittbøker, for å nevne noen:

 

Dirk Pitt bøkene til Clive Cussler

The Ancient Future av Traci Harding

Sagaen om Paksenarrion bok 1 og 3 and Elizabeth Moon

Merry Gentry serien av Laurell K. Hamilton

Dresden Files av Jim Butcher

The Black Jewels Trilogy og Dreams made flesh av Anne Bishop

Korsfarertrilogien og de første bøkene om Carl Hamilton av Jan Guillou

sagaen om Riftkrigen av Raymond E Feist

Lenke til kommentar
Av sci-fi bøker må jeg si at Dune kommer høyt opp. I fantasy sjangeren har jeg Wheel of Time serien av Robert Jordan, LOTR og Harry Potter :9

Ellers så er Alkymisten av Paulo Coehlo sinnsykt bra, kanskje litt kort. Den er gjort på en dag på stranda, men uansett en fantastisk bok...

6529481[/snapback]

 

Ble tipsa om ALKYMISTEN, er nok den beste boka jeg har lest, tenkte på hendelsen i flere dager etterpå.

Lenke til kommentar

Må bli enten Lars Saabye Christensens Beatles, eller The holy blood and the holy grail

 

Hvorfor må bøker plutselig bli så triste?! :( Leser Teori & Praksis av Nikolaj Frobenius. Den er hyggelig og spennende hele tiden til det helt plutselig skjer noe som gjør alt så trist. Drittbok, hater å være trist når jeg leser.

 

Dette er en av de bedre bøkene jeg har lest i tillegg til de ovenfor.

Lenke til kommentar
The Cocka Hola Company av Abo Rasul (Matias Faldbakken). Dette er den boka jeg har lest ut raskest, klarte knapt å legge den fra meg. Den er utrolig morsom, interessant og konfronterer leseren med diverse sære holdninger osv. Anbefales til alt og alle.

6904209[/snapback]

Skulle til å skrive omtrent det samme. Sjekk også ut oppfølgeren, Macht und Rebel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...