Gå til innhold

Beste boka du har lest?


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tolkien's mesterverk, The Lord of the Rings. Fantastisk, episk, spennende og velskrevet!

7825998[/snapback]

 

Enig :)

Er utrolig mye spennende i den boken... For et "univers" Tolkien skapte.. Filmene er bra, men bøkene er bedre! :)

 

Må jo også nevne at Harry Potter er en utrolig bra serie, gleder meg til bok nr 7 nå :)

Endret av mummi-pappa
Lenke til kommentar

Har bare et par kapitler igjen av Dan Brown's Angels and Deamons. vært en spennende bok, men hadde fått et par spoilere av noen ivrige kamerater på forhånd.

 

Er på utkikk etter en ny bok å lese. vil ha en blanding av spenning, triste scener og en episk følelse. gjerne en liten bokserie.

 

noen å anbefale?

Lenke til kommentar

blir ferdig med LOTR i kveld(er 5 sider igjen)

og hadde trodd denne skulle bli den beste, men den ble det ikke, den er en fin bok, men kvaliteten på kapitlene varierer veldig, noen deler av boka(den som har med krigen å gjøre) er veldig godt skrevet. men så fort man kommer til frodo/sam delen blir det vansklig å gidde å lese videre. og det samme skjer jo i filmene også frodo/sam delen der er også kjedelige. det blir også masse natur skildring som jeg finner helt uinteresant.

 

så den beste boka jeg har lest er nok

Wellington's Rifles: Six Years to Waterloo with England's Legendary Sharpshooters

Den har liksom alt, fantastiske skildringer av slag(ekte slag) den er meget trist, da persjoner du har fått sansen for dør og man hadde virklig håpet på at de skulle overleve, dette er ekte mennesker som har død i vikrligheten. Det er også veldig fint å lese om vennskapet som vokser mellom soldatene og hvordan de går gjennom lid og mere ild for hverandre. og man blir veldig glad da man kommer til slutten og får vite at flere av dem du har lest om overlevde

 

her er link til de som vil kjøpe den

http://www.amazon.com/Wellingtons-Rifles-W...ie=UTF8&s=books

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gå på Outland, og se på Serien av The Wheel Of Time!!

Generelt så har jeg lest utrolig mange bra bøker, vanskelig å velge.

The Wheel Of Time er fantastisk.. <3

8036403[/snapback]

Wheel of time serien til Robert Jordan er bra ja :) men den er litt "såpeopra-aktig" og ikke det beste man finner i denne sjangeren. Men absolutt verdt å lese :) :) :)

Lenke til kommentar

Ein av dei beste bøkane eg har lest må deffinitivt vera "The Tristan Betrayal" av Robert Ludlum. Ei fantastisk bok, som ein kvar med respekt for seg sjølve bør lesa.

Ellers kjem Jason Bourne-triologien (også av Robert Ludlum) like etter.

 

Ringens Herre er jo også eit sant meisterverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...