Gå til innhold

Beste boka du har lest?


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har liksom bare lest Harry Potter, og Twilight serien nå. :p Men hittil er det Twilight serien, da, selv om det sikkert forandrer seg når jeg begynner å lese andre bøker. Har veldig lyst til å lese bøker som Veronika vil dø, La den rette komme inn og Brida... Må bare bli ferdig med Twilight serien :p

Lenke til kommentar

Animal farm - En satirisk roman som kritiserer den russiske revolusjonen, forkledd bak handlingen om dyrene på en gård, som står sammen mot menneskene, med ideologien dyrismen, som hevder at alle er like mye verdt.

 

Hobbiten - Jeg elsket denne boka. Den er utrolig spennende, og det er umulig å ikke leve seg inn i handlingen!

 

Watership down - En "barnebok" med en dypere mening bak.

 

I morgen var jeg alltid en løve - Jeg lærte mye av denne boka. Det finnes håp, det finnes lys i tunnelen.

 

Harry potter-serien - Trenger jeg si noe her?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg leste Veronika vil dø av Paulo Coelho i løpet av dagen i går, og jeg må si at den boken gjorde inntrykk på meg. Tanken på hvordan livet så fort kan forandres, hvordan vi på en måte holder oss selv tilbake fra å leve et fullkomment liv er merkelig. Og hva er galskap?

 

Nei, dette var virkelig en god bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...