Gå til innhold

Beste boka du har lest?


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er veldig mye fantasy som er bra å lese, har seff lest bedre enn Robert Jordan sine, og jeg syns det er teit å måtte vente lenge på neste bok, men slik er nå bare.

Fins bedre, fins verre, allikevel fantastisk. :)

8042162[/snapback]

 

Du må kanskje vente LENGE på neste bok, iom. at Jordan er dødssyk, og kanskje ikke rekker å skrive flere bøker.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

hmm.... Ringenes Herre er vel den beste eg har lest. like etter kjeme dei 4-5 første bøkene i Tidshjulet (wheel of time).... genial fortelling, men som sagt tidlegare her.. den blir kjedli etterkvart. men d e vel ei av dei mest gjennomførte fantasyverdenane som e laga.. i allefall ikkje langt i fra:p

 

Hobbiten er og ei bok som kjem høgt opp på lista... koseligare bok skal du leite lenge etter:p

Lenke til kommentar

Den beste boka jeg har lest må være Adam Den Tredje I Fjerde..

Den får deg virkelig til å se på livet med et litt annet syn.

Noe av det beste man kan gjøre faktisk er å lese litt sånne romantiske bøker og sånt på kveldene.. Selv om jeg er en gutt så leser jeg sånne bøker faktisk, og det gjør deg merklignok til en bedre person når du er litt trøtt..

 

Serriøst..

Lenke til kommentar

Hei!

 

Liker ganske godt fantasy-bøker, og har lyst på en god bok å lese. Har lest bla. Tolkiens bøker, Harry Potter, Arven serien og liker bøker som har litt å gjøre med dverger, alver, trolldom og middelalder ting.

 

Så har dere noen tips til en god fantasy bok, som er noe alla av de jeg ramsa opp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...