Gå til innhold

Den beste classen......


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hah, "En mage ligger alltid på toppen av dmg-meter, derfor er mage den beste dps-klassen."  keke.

6471861[/snapback]

 

nei i guilden Nether på Sylvanas der er det alltid den hunter som ligger på toppen ALLTID!

6471871[/snapback]

 

Nether som har drept Ragnaros to ganger siden de kom dit for 2-3 måneder siden? =)

6473546[/snapback]

 

nether er en jævlig bra guild, de tar ragnaros LEEETT på under 3min, de raider MC 1 gang i uka de tar ragnaros hvergang, og det med at mages er alltid først på dmg meters er bare bullshit, en hunter med rohk and lohk delar EIER mager i dmg...

6474396[/snapback]

 

Hva er nicket ditt? Jeg spilte tilfeldigvis i Nether tidligere.

6474434[/snapback]

 

Nicket mitt er Sarcoex.

Og da veit sikkert også hvem i Nether som pleier å ligge på toppen av Dmg Lista :D

6476549[/snapback]

 

lvl 35 warrior som ligger på toppen av dmg lista i MC? :no:

Lenke til kommentar
Healing:

 

1. priest

2. shaman

3. druid

4. paladin

7188082[/snapback]

 

haha, jeg ler hardt nå..

 

rett rekkefølge:

 

1. priest

2. Paladin ( jeg snakker paladin i healing gear ikke tier 2 crap)

3. Druid

4. Shaman

7188117[/snapback]

Nå ler jeg hardere enn deg. Druid er bedre healer enn paladin. Hørt om Swiftmend, Nature Swiftness, Heal over Time, Innervate(ja den bør regnes med med healingen), Combatress?

Lenke til kommentar
Healing:

 

1. priest

2. shaman

3. druid

4. paladin

7188082[/snapback]

 

haha, jeg ler hardt nå..

 

rett rekkefølge:

 

1. priest

2. Paladin ( jeg snakker paladin i healing gear ikke tier 2 crap)

3. Druid

4. Shaman

7188117[/snapback]

Nå ler jeg hardere enn deg. Druid er bedre healer enn paladin. Hørt om Swiftmend, Nature Swiftness, Heal over Time, Innervate(ja den bør regnes med med healingen), Combatress?

7188892[/snapback]

 

Har du hørt om de som får all mana tilbake på crits, og har 30int per crit (?) (druid 68ish), som har 5% spellcrit fra talent. Som har crit når de vil. Og som har raske heals for 1000 på 1.5sec? Som har 11mana per int? Som kan gi 30% mer armor til tanken i 2 minutter på heals? Som kan gi fra seg 40sec CoH på mobs som healer for 81 ?

 

Sist Patchwerk hadde vi ..

Priests - Paladins - Druids.

Lenke til kommentar

Min mening;

 

beste class i healing;

 

1 Priest

2 Druid

3 Paladin

4 Shaman

 

 

DPS i PVE

 

1 Mage

2 Warlock

3 Rogue

4 Shadow Priest

5 Hunter

6 Shaman

7 paladin

 

 

Beste Class i group pvp

1 mage

2 priest

3 warrior

4 warlock

 

Beste Solo class i Outdoor pvp

 

1 Rogue, ambush ftw:>

2 hunter

3 Paladin

 

Beste duel class 1vs1

 

1 Warlock

2 Shadow priest

3 Mage & rogue

4 shaman

5 paladin

6 hunter

 

Alt går egentlig på hvilket gear du har da:p

Endret av TheJan
Lenke til kommentar
Shaman knuser vel hunter DPS anyday?

NEI, det skjer ikke. Shaman har dårlig dps. Gjør mye damage på kort tid, men over lengre tid klarer de ikke å henge med.

 

Det er nettopp dette jeg mener. Sånne helt idiotiske utsagn som dette. Det viser bare at folk ikke veit hva dem snakker om, de bare slenger ut ting utfra egne opplevelser.

 

Har du noen gang spilt shaman? Altså, jeg har en shaman. Elem/ench specced og kun med to epic items. Våpenet mitt er ikke no spesielt, en Arcanite Reaper. Og det meste av utstyret mitt er for resto shamans, mye til int, stam og spirit. Har selvsagt en del melee gear med AP og Str også, men ikke til en stor grad. Allikevel har jeg 158, 2 dps med rockbiter. Med strength totem, og når crusaderen min proccer er jeg vel oppe i rundt 180. Jeg kan critte for over 1200 på cloth brukere. Samtidig har jeg specced meg ned til elemental fury, som vil si at Frost/earth shocken min critter på over 1000, vanlige treff på rundt 600.

 

Hunters har god dps, og kan sikkert slå ut en shaman. Men det kommer anpå gear! Hadde jeg hatt masse epic gear med mye AP og Str/stam + en imba twohander, så tør jeg ikke engang tenke over skaden det kunne gjort.

7181248[/snapback]

 

Du hadde gjort mindre av skaden en hunter hadde gjort med samme gear.

 

Sjangsen for at du får en trippel windfury crit for 3000 med 25% critrate er liten

 

Sjangsen for at hunter får en 4000 crit combo på aimed,multi og auto er større, og gjør mer stabil damage enten han critter eller ikke.

7181650[/snapback]

 

Hmm, men der kommer spilleren inn igjen vettu. Om en hunter holder meg på avstand, så har jeg jo nesten ikke dps :p Men om jeg slipper innpå, så skal det litt til at jeg taper. Har jo kjempa heroisk mot masse huntere, kommer helt anpå spilleren ved det andre tastaturet.

 

Forresten WF er nerfa ganske kraftig nå, så sjansen for en 3000 WF crit er relativt liten uansett. Men jeg syns ikke sjansen min for crits mellom 2000 - 3000 var så liten før. Hendte rett som det var, og da hadde jeg enda mindre melee gear og en crit chance på rundt 14 % ;) Men Rockbiter har en stabil damage enten man critter eller ikke. Som sagt, har en base dps på rundt 150 (husker ikke nøyaktig) med RB nå. Og det er tross alt uten bruk av shocks, som øker dps'n vesentlig.

Endret av Übergeneral
Lenke til kommentar
Min mening;

 

DPS i PVE

 

1 Mage

2 Warlock

3 Rogue

4 Shadow Priest

5 Hunter

6 Shaman

7 paladin

 

7189343[/snapback]

Det er din mening ja, for den stemmer overhodet ikke med realiteten. Du har til og med glemt classen som ligger øverst på damage meter i mange endgame encounters, og puttet en av de dårligste på 2. plass.

Lenke til kommentar
Min mening;

 

DPS i PVE

 

1 Mage

2 Warlock

3 Rogue

4 Shadow Priest

5 Hunter

6 Shaman

7 paladin

 

7189343[/snapback]

Det er din mening ja, for den stemmer overhodet ikke med realiteten. Du har til og med glemt classen som ligger øverst på damage meter i mange endgame encounters, og puttet en av de dårligste på 2. plass.

7191688[/snapback]

 

Haha, sikker på at han ikke mener warriors gjør enda mindre damage enn paladins igjen da? :!:

Lenke til kommentar
Min mening;

 

DPS i PVE

 

1 Mage

2 Warlock

3 Rogue

4 Shadow Priest

5 Hunter

6 Shaman

7 paladin

 

7189343[/snapback]

Det er din mening ja, for den stemmer overhodet ikke med realiteten. Du har til og med glemt classen som ligger øverst på damage meter i mange endgame encounters, og puttet en av de dårligste på 2. plass.

7191688[/snapback]

Du er selvfølgelig klar over at mange warlocker med godt gear sliter med aggro i end game ikke sant? Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar
Min mening;

 

DPS i PVE

 

1 Mage

2 Warlock

3 Rogue

4 Shadow Priest

5 Hunter

6 Shaman

7 paladin

 

7189343[/snapback]

Det er din mening ja, for den stemmer overhodet ikke med realiteten. Du har til og med glemt classen som ligger øverst på damage meter i mange endgame encounters, og puttet en av de dårligste på 2. plass.

7191688[/snapback]

Du er selvfølgilig klar over at mange warlocker med godt gear sliter med aggro i end game ikke sant?

7191710[/snapback]

 

Pfft, er sikkert alliance, vi har warlocks som pumper damage i hytt og pine hele tiden.

Lenke til kommentar
Min mening;

 

DPS i PVE

 

1 Mage

2 Warlock

3 Rogue

4 Shadow Priest

5 Hunter

6 Shaman

7 paladin

 

7189343[/snapback]

Det er din mening ja, for den stemmer overhodet ikke med realiteten. Du har til og med glemt classen som ligger øverst på damage meter i mange endgame encounters, og puttet en av de dårligste på 2. plass.

7191688[/snapback]

Du er selvfølgilig klar over at mange warlocker med godt gear sliter med aggro i end game ikke sant?

7191710[/snapback]

 

Pfft, er sikkert alliance, vi har warlocks som pumper damage i hytt og pine hele tiden.

7191716[/snapback]

Nei dette er Horde. Alliance aner jeg ingenting om.
Lenke til kommentar
Min mening;

 

DPS i PVE

 

1 Mage

2 Warlock

3 Rogue

4 Shadow Priest

5 Hunter

6 Shaman

7 paladin

 

7189343[/snapback]

Det er din mening ja, for den stemmer overhodet ikke med realiteten. Du har til og med glemt classen som ligger øverst på damage meter i mange endgame encounters, og puttet en av de dårligste på 2. plass.

7191688[/snapback]

Du er selvfølgilig klar over at mange warlocker med godt gear sliter med aggro i end game ikke sant?

7191710[/snapback]

 

Pfft, er sikkert alliance, vi har warlocks som pumper damage i hytt og pine hele tiden.

7191716[/snapback]

Nei dette er Horde. Alliance aner jeg ingenting om.

7191725[/snapback]

alliance sliter en del med BoS i itlleg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...