Gå til innhold

Den beste classen......


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Tja vil si når det kom til max dps..vil en rogue/warrior ha best, men alt er avhengig av hvilken encounter. Kan f.eks si at på Patchwerk(hvor agro har lite å si) igår på serveren Sylvanas, hadde Kendo(fury warrior) en avg DPS på 793 mens Hedia, rogue hadde 769. Men encounteren her favoriserer jo dps warriors og rogues siden de kun trenger tenke på energy/rage for dps. Mens mager/locks/hunters trenger mer mana.

Og hvilken class som er best er helt irrelevant i resten av spillet grunnet utstyret har utrolig mye å si....slik som det er nå outhealer jeg de fleste mager osv med tier 1 bare med renew som priest. Bare vente på at de går tom for mana og en sw pain og vente på at de dør.

 

Elsker priest.. :love:

Men hater improved counterspell !

Lenke til kommentar

Dette er helt umulig å regne ut, ettersom noen klasser er avhengig av gear, f.eks warrior og melee shamans (nå også druids). Mens andre klasser som mage, warlocks og rogues gjør mye skade fra før av.

 

Altså det er ingenting som gjør emr skade enn en warrior med imba gear. Det er en drapsmaskin uten like, på en annen side er ofte en warrior med kun rare items ikke stort sterkere enn andre klasser. Rogues gjør stor skade uansett. Det jeg reagerte på var at shaman lå på nestsiste plass på rangeringen av dmg klasser. Jeg er elem/enha shaman selv, og føler at jeg for all del ikke gjør lite shade med arcanite reaperen min og 1200 crits earth shocks ;)

 

Og jeg har ikke epic gear for å si det sånn... så hvordan skade kan en shaman med epic AP/Crit gear og f.eks Spinal Reaper gjøre? :whistle:

Lenke til kommentar
...slik som det er nå outhealer jeg de fleste mager osv med tier 1 bare med renew som priest. Bare vente på at de går tom for mana og en sw pain og vente på at de dør.

 

Elsker priest..  :love:

Men hater improved counterspell !

6935069[/snapback]

det er ikke dårlig, jeg har en renew som ticker for 420+\tick og jeg greier ikke å overleve så lenge med frostbolts på 1-2k++ med kun renew..

Lenke til kommentar
Det kommer veldig ann på gear, men paladin over shadow priest ? :/

6471353[/snapback]

 

 

 

AHAHAHHHHHHHHHAHHHA! ikke ta livet av meg a... en full tier 2 paladin fyrte opp den skille som gjør at neste spell blir 100% crit å fyrte den av på kammeraten min sin lvl 19 priest twink, tok halve helsa hans bare med holy shocken hans... pally dmg`n er så sugen at jeg skjønner ikke at folk gidder å spille den en gang, eneste de gjør i Battlegrounds er å stunne å la andre drepe dem de stunner, det å være Flag carrier i WSG fordi de har 2 stuns + clense..

 

skulle loladin vært på den lista i det hele tatt så skulle de skrapa bunn av lista

Lenke til kommentar
Det kommer veldig ann på gear, men paladin over shadow priest ? :/

6471353[/snapback]

 

 

 

AHAHAHHHHHHHHHAHHHA! ikke ta livet av meg a... en full tier 2 paladin fyrte opp den skille som gjør at neste spell blir 100% crit å fyrte den av på kammeraten min sin lvl 19 priest twink, tok halve helsa hans bare med holy shocken hans... pally dmg`n er så sugen at jeg skjønner ikke at folk gidder å spille den en gang, eneste de gjør i Battlegrounds er å stunne å la andre drepe dem de stunner, det å være Flag carrier i WSG fordi de har 2 stuns + clense..

 

skulle loladin vært på den lista i det hele tatt så skulle de skrapa bunn av lista

6936514[/snapback]

 

Du..er..rar.. :)

 

En full tier2 pala prøver ikke gjøre damage engang..

Lenke til kommentar
Du..er..rar.. :)

 

En full tier2 pala prøver ikke gjøre damage engang..

6936841[/snapback]

 

 

i rest my case :p

pokker er vits å spille en class som ikke skal gjøre dmg.. det er jo bare lattelig, og gjør de dmg i hele tatt? selv om de er i pvp set så suger det jo like mye..

6937485[/snapback]

 

merkelig at jeg har en pala i guilden som lå på 3. plass når vi funna rundt i MC, han har rank 14 gear...

Lenke til kommentar
Du..er..rar.. :)

 

En full tier2 pala prøver ikke gjøre damage engang..

6936841[/snapback]

 

 

i rest my case :p

pokker er vits å spille en class som ikke skal gjøre dmg.. det er jo bare lattelig, og gjør de dmg i hele tatt? selv om de er i pvp set så suger det jo like mye..

6937485[/snapback]

 

merkelig at jeg har en pala i guilden som lå på 3. plass når vi funna rundt i MC, han har rank 14 gear...

6938321[/snapback]

 

det betyr at dere børr kicke non roguer å skaffe noen som kan gjøre dmg, rofl

Lenke til kommentar
Du..er..rar.. :)

 

En full tier2 pala prøver ikke gjøre damage engang..

6936841[/snapback]

 

 

i rest my case :p

pokker er vits å spille en class som ikke skal gjøre dmg.. det er jo bare lattelig, og gjør de dmg i hele tatt? selv om de er i pvp set så suger det jo like mye..

6937485[/snapback]

 

merkelig at jeg har en pala i guilden som lå på 3. plass når vi funna rundt i MC, han har rank 14 gear...

6938321[/snapback]

 

det betyr at dere børr kicke non roguer å skaffe noen som kan gjøre dmg, rofl

6938337[/snapback]

 

Eller kanskje de bare har paladins med skillz?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...