Gå til innhold

Den beste classen......


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du..er..rar.. :)

 

En full tier2 pala prøver ikke gjøre damage engang..

6936841[/snapback]

 

 

i rest my case :p

pokker er vits å spille en class som ikke skal gjøre dmg.. det er jo bare lattelig, og gjør de dmg i hele tatt? selv om de er i pvp set så suger det jo like mye..

6937485[/snapback]

 

merkelig at jeg har en pala i guilden som lå på 3. plass når vi funna rundt i MC, han har rank 14 gear...

6938321[/snapback]

 

det betyr at dere børr kicke non roguer å skaffe noen som kan gjøre dmg, rofl

6938337[/snapback]

 

Eller kanskje de bare har paladins med skillz?

6938984[/snapback]

 

Haha Paladin med skills? Nå har jeg hørt det også... Lettere klasse skal du lete lenge etter å spille med :p

 

Og btw, om en paladin "out-dmg" rogues, så ville jeg fulgt rådet om å skaffe nye. De må jo bare stå å se på! Det er greit at mye handler om spiller og gear... men ikke så mye, hehe.

Endret av Übergeneral
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Du..er..rar.. :)

 

En full tier2 pala prøver ikke gjøre damage engang..

6936841[/snapback]

 

 

i rest my case :p

pokker er vits å spille en class som ikke skal gjøre dmg.. det er jo bare lattelig, og gjør de dmg i hele tatt? selv om de er i pvp set så suger det jo like mye..

6937485[/snapback]

 

merkelig at jeg har en pala i guilden som lå på 3. plass når vi funna rundt i MC, han har rank 14 gear...

6938321[/snapback]

 

det betyr at dere børr kicke non roguer å skaffe noen som kan gjøre dmg, rofl

6938337[/snapback]

 

Eller kanskje de bare har paladins med skillz?

6938984[/snapback]

 

Haha Paladin med skills? Nå har jeg hørt det også... Lettere klasse skal du lete lenge etter å spille med :p

 

Og btw, om en paladin "out-dmg" rogues, så ville jeg fulgt rådet om å skaffe nye. De må jo bare stå å se på! Det er greit at mye handler om spiller og gear... men ikke så mye, hehe.

6939819[/snapback]

 

Når ble paladins en lett klasse å spille? Spillte det litt på testrealm og syntes det var vanskeligere enn mages. (Nå skal det sies at jeg hadde null peiling på paladins før testrealmen da)

Lenke til kommentar
Du..er..rar.. :)

 

En full tier2 pala prøver ikke gjøre damage engang..

6936841[/snapback]

 

 

i rest my case :p

pokker er vits å spille en class som ikke skal gjøre dmg.. det er jo bare lattelig, og gjør de dmg i hele tatt? selv om de er i pvp set så suger det jo like mye..

6937485[/snapback]

 

merkelig at jeg har en pala i guilden som lå på 3. plass når vi funna rundt i MC, han har rank 14 gear...

6938321[/snapback]

 

det betyr at dere børr kicke non roguer å skaffe noen som kan gjøre dmg, rofl

6938337[/snapback]

 

Eller kanskje de bare har paladins med skillz?

6938984[/snapback]

 

Haha Paladin med skills? Nå har jeg hørt det også... Lettere klasse skal du lete lenge etter å spille med :p

 

Og btw, om en paladin "out-dmg" rogues, så ville jeg fulgt rådet om å skaffe nye. De må jo bare stå å se på! Det er greit at mye handler om spiller og gear... men ikke så mye, hehe.

6939819[/snapback]

 

Når ble paladins en lett klasse å spille? Spillte det litt på testrealm og syntes det var vanskeligere enn mages. (Nå skal det sies at jeg hadde null peiling på paladins før testrealmen da)

6939928[/snapback]

Fakta er at paladins ble laget for å være en enkel klasse å spille. Dette har Blizzard sagt selv.

Om det er slik idag skal jeg ikke legge meg opp i, dette var ialfall intensjonene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

må nok si shadowpriest undead vel og merke..

 

 

å dere som tror paladin kommer til å eie vildt i pvp i TBC..

 

de kommer til å bli nerfa igjen , vent og se.. Paladin eide vildt i førsten av US beta og de ble grise nerfa som helsikke..

 

samme kommer til å skje igjen.. vent og se.

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Jeeeez :p

 

Vær så snill, nå hadde denne tråden dødd ut! Ikke start den opp på no, jeg gjentar, ikke start opp på ny!

 

Det kommer ingenting godt ut av en tråd som dette, fordi det faktisk ikke er noen som helst fasit på spørsmålet!

7153771[/snapback]

 

det må jo være en classe der ute med rigtig spec og gear som kan ta alle :p

Lenke til kommentar
Jeeeez :p

 

Vær så snill, nå hadde denne tråden dødd ut! Ikke start den opp på no, jeg gjentar, ikke start opp på ny!

 

Det kommer ingenting godt ut av en tråd som dette, fordi det faktisk ikke er noen som helst fasit på spørsmålet!

7153771[/snapback]

 

det må jo være en classe der ute med rigtig spec og gear som kan ta alle :p

7153898[/snapback]

 

Nei det ekke det! I et tilfelle med alle klasser, hvor alle har helt imba gear, så vil det i altfor stor grad handle om spillern og hans kjennskap til klassen sin. Dessuten utvikler aldri slike diskusjoner seg til noe saklig vurdering av klasser, det blir bare en haug av:

 

"OMFG!!11 Warrior er über"

"Druid FTW1!111!"

"MAO! Shadow Priests, okilol??!!"

 

Skjønner tegninga?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...