Gå til innhold

Ville du tatt ditt eget liv for og redde et annet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt annen variant av The_Creator sin "hadde du greid og ta en annen persons liv.

 

Hvis du kunne velge om du skulle dø eller 2 andre skulle dø. Hva hadde du valgt?

Jeg er ikke redd døden, så jeg hadde absolut valgt megselv.

6409953[/snapback]

 

NEI i utgangspunktet ikke, kunne redde MANGE flere liv ved og holde meg selv i livet, enn og dø for den ene.

Lenke til kommentar

Får være det samme hva andre sier, men jeg står meg selv nærmest! Ikke noe klisjé om at jeg ofret mitt liv for andre jeg ikke kjenner engang. Har de kommet seg inn i dette problemet, får de komme seg ut på egenhånd. Heldigvis for meg fikk jeg en lett vei ut av det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
NEI i utgangspunktet ikke, kunne redde MANGE flere liv ved og holde meg selv i livet, enn og dø for den ene.

6461682[/snapback]

Gjør du det, da? Hvis du er lege eller noe så kan det absolutt respekteres, men redder du faktisk noen liv? I teorien kunne alle vært veldig hjelpsomme medlemmer av samfunnet, men det er fåtallet som faktisk går rundt og redder "mange flere liv".

Lenke til kommentar
Greit no0k at du ikke hadde klart å leve med det etterpå. Men i den settingen skal det nok litt viljestyrke til for å overkjøre overlevelses instinktet.

6410150[/snapback]

joda..hadde ikke hatt lyst til å dø . men hva ofrer man vel ikke for dem man elsker? jeg hadde vertfall ikke greid å la dem dø . men om jeg ikke kjenner dem daaa er det noe annet :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...