Gå til innhold

Fult realm, hvem kommer først?


Anbefalte innlegg

Altså, jeg har etter langt om lenge fått installert WoW og er godt i gang med min Mage på Stormscale. Men nok pisspreik, når jeg nå skal koble til serveren er den full, og jeg må stå i kø med 70 personer foran meg. (Hvor mange er det egentlig på Stormscale?) Det er jo rimelig, men problemet er at det hele tiden hopper inn folk foran meg i køen! Jeg begynte som nr 70 og er i skrivende stund, nesten ti minutter senere, nummer 74!

 

Det jeg egentlig lurer er altså hvorfor det kommer folk inn før meg. Er det bare unøyaktige tall eller er det kanskje fordi jeg har trial eller noe helt annet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper det er unøyaktige tall. Overvåker ikke konstant nå lenger, men når har det ihvertfall sunket til 35.

 

Har som sagt bare trial-account.

 

Hvor mange er det på en server som Stormscale foresten?

 

EDIT: Det øker visst av og til fortsatt.

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar

Se på det fra den andre siden, dere. Tenk så sinna betalende brukere hadde blitt på Blizz hvis alle trial-folkene som spiller gratis hadde sluppet inn foran dem?

 

"I pay money to play your game, and you let people that don't pay in before me?"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Trial accounter kommer bak "ekte" accounter i køen. - Dette står i trial-account betingelsene til Blizz ..

6391191[/snapback]

 

Og det skulle BARE mangle. Dere som syter på trial synes jeg skal gå stille i dørene. Kan ikke klage for høyt om en GRATIS tjeneste. Betaler hver mnd, og jeg hadde blitt rimelig irritert hvis noen gratis-accounts hadde sluppet inn før meg, bare fordi de skal teste spillet (eller spille gratis, du bestemmer...)

Lenke til kommentar
Også kan del vel være en idê å spille på en server som ikke er full. :)

6391521[/snapback]

Absolutt. Men fikk beskjed om å spille på den servereren ettersom at flere jeg kjenner er der.

 

Når det gjelder det med nedprioritering av trial-accounts så er det lite gjennomført av Blizzard. Hvis jeg ikke hadde fått klarhet i hvorfor ville jeg naturligvis trodd at de bare hadde elendige/urettferdige køsystem. Man gir et litt dårlig bilde av det en vil selge når den potensielle kjøper først venter i 40 min mens han blir passert flere hundre ganger for å så komme inn på en server hvor 1500 syter over 2000 ping.

 

Tror ikke det er så utrolig mange Trial-accounts at det ville blitt noe problem å slippe inn oss snyltere, det burde ihvertfall vært et maksimum antall folk som slapp inn først.

Lenke til kommentar
Også kan del vel være en idê å spille på en server som ikke er full. :)

6391521[/snapback]

Absolutt. Men fikk beskjed om å spille på den servereren ettersom at flere jeg kjenner er der.

 

Når det gjelder det med nedprioritering av trial-accounts så er det lite gjennomført av Blizzard. Hvis jeg ikke hadde fått klarhet i hvorfor ville jeg naturligvis trodd at de bare hadde elendige/urettferdige køsystem. Man gir et litt dårlig bilde av det en vil selge når den potensielle kjøper først venter i 40 min mens han blir passert flere hundre ganger for å så komme inn på en server hvor 1500 syter over 2000 ping.

 

Tror ikke det er så utrolig mange Trial-accounts at det ville blitt noe problem å slippe inn oss snyltere, det burde ihvertfall vært et maksimum antall folk som slapp inn først.

6391862[/snapback]

vel, nå MÅ du jo ikke spille på den servern, selv om du har venner der...

Lenke til kommentar
Når det gjelder det med nedprioritering av trial-accounts så er det lite gjennomført av Blizzard. Hvis jeg ikke hadde fått klarhet i hvorfor ville jeg naturligvis trodd at de bare hadde elendige/urettferdige køsystem. Man gir et litt dårlig bilde av det en vil selge når den potensielle kjøper først venter i 40 min mens han blir passert flere hundre ganger for å så komme inn på en server hvor 1500 syter over 2000 ping.

6391862[/snapback]

Nye spillere blir kastet til nye servere. Bare du som valgte en full en, istedenfor den annbefalte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...