Gå til innhold

Tokio Hotel Rocks


Anbefalte innlegg

Jeg snakker store band på awards!

Ikke ille ment... angånende bandet ditt^^

9611363[/snapback]

Sorry, men en del store band jeg har sett har ikke playback der heller.

Rammstein som jeg hører en del på kan du enkelt se og høre at de ikke har Playback på f.eks. MTV Awards for noen år siden. (mikrofonen var ikke skrudd på før etter 10 sekunder)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg snakker store band på awards!

Ikke ille ment... angånende bandet ditt^^

9611363[/snapback]

Sorry, men en del store band jeg har sett har ikke playback der heller.

Rammstein som jeg hører en del på kan du enkelt se og høre at de ikke har Playback på f.eks. MTV Awards for noen år siden. (mikrofonen var ikke skrudd på før etter 10 sekunder)

9612937[/snapback]

 

 

Javel, men det er da ditt inntrykk. Du har sikkert sett en stor del flere awards enn meg, for du er sikkert eldre enn meg. Men på de awardsene jeg har sett har de aller fleste hatt playback.

Og jeg mener det er fordi de ikke vil skuffe fansen hvis de synger feil, spiller feil eller rett og slett har en dårlig dag!

Lenke til kommentar
Eller rett og slett fordi de ikke er flinke nok. Og "awards" holder ikke som konsertgrunnlag for å kalle det et godt band. Beklager, men det er realiteten.

9617730[/snapback]

 

 

Det kommer ann på person til person om man syns bandet er bra nok ellerr ikke. Det jeg sier er at de spiller ikke med playback like ofte som noen band gjør. Hvilke band vet jeg ikke, men de synger live. Og det er FAKTA!

Lenke til kommentar
Tokio Hotel is a rock group from Germany (Europe).

It consists of four boys:

 

- Bill Kaulitz ( singer ), 16 years old

51a7ii2am4jq.th.jpg

 

6385024[/snapback]

 

Nekter å tro at "han" er gutt.

9617716[/snapback]

 

Du får tro hva du vil, jeg liker dem pga musikken, ikke hvordan band medlemmene ser ut. Men det er fortsatt dårlig gjort å mobbe noen etter utseende.

9617900[/snapback]

Selv om jeg selv ikke er noen stor fan av bandet, så er jeg helt enig med deg. Ser ingen som disser Eddie Izzard heller selv om han syntes det er stas å kle seg som en transe på scenen.

Lenke til kommentar
Eller rett og slett fordi de ikke er flinke nok. Og "awards" holder ikke som konsertgrunnlag for å kalle det et godt band. Beklager, men det er realiteten.

9617730[/snapback]

 

 

Det kommer ann på person til person om man syns bandet er bra nok ellerr ikke. Det jeg sier er at de spiller ikke med playback like ofte som noen band gjør. Hvilke band vet jeg ikke, men de synger live. Og det er FAKTA!

9617893[/snapback]

Siden når ble det "bra" å bruke playback live?

Lenke til kommentar
Eller rett og slett fordi de ikke er flinke nok. Og "awards" holder ikke som konsertgrunnlag for å kalle det et godt band. Beklager, men det er realiteten.

9617730[/snapback]

 

 

Det kommer ann på person til person om man syns bandet er bra nok ellerr ikke. Det jeg sier er at de spiller ikke med playback like ofte som noen band gjør. Hvilke band vet jeg ikke, men de synger live. Og det er FAKTA!

9617893[/snapback]

Siden når ble det "bra" å bruke playback live?

9617934[/snapback]

 

 

Jeg sier ikke at det er "bra" at de bruker playback. Men som jeg sa tidligere har det også noe med forventninger å gjøre. Har du noen gang stått på scenen med 40 i feber hvor tusenvis av fans har betalt 500kr for å se deg og forventer alt av deg?

Lenke til kommentar
i motsetning til Tokio Hotel, lager Placebo tøff musikk. Tokio Hotel er plaff pop/rock. Vokalisten ser jo ut som den værste fanen av posthardcore/screamo stilen, mens han duden med dreadlocks/rastafletter (aner ikke hvilke av dem det er, men tror det er førstnevnte) ser lit ut om om han kameraten i "freestyler" (bomfunk mcs) har vokst litt-ikke helt stilmessig samsvar? screamo vs. gangstawanksta?

9600732[/snapback]

 

Han "screamo-kizen" og "gangstawanksta" kizene du prater om er tvillinger. Grunnen til at de kler seg slik er fordi de er forskjellige og liker forskjellige ting og artister og har ulike idoler. Derfor. Han med dreadsen er 10min eldre enn vokalisten.

Og bare sånn BTW: Screamo kizen heter Bill og gangstawanksta kizen heter Tom!

9603280[/snapback]

 

Hadde kanskje vært greit at et band hadde sånn ca ganske så lik klessil? Sier ikke at alle skal gå i armanidresser, hvite skjorter og blått slips, men når vokalisten og han andre, tvillingene, kjører stiler som er såååå laaangt ifra hverandre, han bandet et stilproblem. Attitude og stil er nesten 50% av det som gjør et band til et band!

Lenke til kommentar
Hadde kanskje vært greit at et band hadde sånn ca ganske så lik klessil? Sier ikke at alle skal gå i armanidresser, hvite skjorter og blått slips, men når vokalisten og han andre, tvillingene, kjører stiler som er såååå laaangt ifra hverandre, han bandet et stilproblem. Attitude og stil er nesten 50% av det som gjør et band til et band!

9618716[/snapback]

 

Jeg trodde det var musikken, jeg.

Endret av athorb
Lenke til kommentar
Eller rett og slett fordi de ikke er flinke nok. Og "awards" holder ikke som konsertgrunnlag for å kalle det et godt band. Beklager, men det er realiteten.

9617730[/snapback]

 

 

Det kommer ann på person til person om man syns bandet er bra nok ellerr ikke. Det jeg sier er at de spiller ikke med playback like ofte som noen band gjør. Hvilke band vet jeg ikke, men de synger live. Og det er FAKTA!

9617893[/snapback]

 

 

Er det ikke dumt å si at du vet at de bruker det oftere enn andre band, uten å ha konkrete eksempler?

Lenke til kommentar
Hadde kanskje vært greit at et band hadde sånn ca ganske så lik klessil? Sier ikke at alle skal gå i armanidresser, hvite skjorter og blått slips, men når vokalisten og han andre, tvillingene, kjører stiler som er såååå laaangt ifra hverandre, han bandet et stilproblem. Attitude og stil er nesten 50% av det som gjør et band til et band!

9618716[/snapback]

 

Jeg trodde det var musikken, jeg.

9619688[/snapback]

 

Det trodde jeg og :S

Lenke til kommentar
Eller rett og slett fordi de ikke er flinke nok. Og "awards" holder ikke som konsertgrunnlag for å kalle det et godt band. Beklager, men det er realiteten.

9617730[/snapback]

 

 

Det kommer ann på person til person om man syns bandet er bra nok ellerr ikke. Det jeg sier er at de spiller ikke med playback like ofte som noen band gjør. Hvilke band vet jeg ikke, men de synger live. Og det er FAKTA!

9617893[/snapback]

 

 

Er det ikke dumt å si at du vet at de bruker det oftere enn andre band, uten å ha konkrete eksempler?

9620002[/snapback]

 

Nei, syns ikke det. Når Dere kommer med argumenter som suger rompe dere, så kan vel jeg og det! :D

Lenke til kommentar
Alle artister eller band har spilt med playback en gang i løpet av karrieren sin!

9609573[/snapback]

 

Det er sant. Men det er stort sett fordi de blir tvunget til det. Men de fleste jeg vet om, kødder mye med playback tvangen.

Stonegard ble tvunget til å bruke playback når de spillte på programmet Dunder. Da skiftet de alles stilling på instrumenter. Som trommis på vokal og gitar, vokalisten på trommer, bassisten på gitar...

Muse ble også en gang tvunget til sånt. Men da køddet Bellamy ganske mye, ved å veive henda rundt keyboardet isteden for å late som han spillte det osv...

 

Hvis Tokio Hotel latet videre som om de spillte for real med playback, så blir det mye mer fake enn at man kødder på scenen syns jeg :!:

Lenke til kommentar
Hadde kanskje vært greit at et band hadde sånn ca ganske så lik klessil? Sier ikke at alle skal gå i armanidresser, hvite skjorter og blått slips, men når vokalisten og han andre, tvillingene, kjører stiler som er såååå laaangt ifra hverandre, han bandet et stilproblem. Attitude og stil er nesten 50% av det som gjør et band til et band!

9618716[/snapback]

Skal vedde på at det er gjort bevisst. Dei appelerar til eit mykje større publikum på den måten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...