Gå til innhold

Tokio Hotel Rocks


Anbefalte innlegg

Nå skal jeg ramse opp en del band som bare har "2 grep" igjennom hele jævla sangen:

Korn,

Nightwish,

Dream Theatre,

Gorillaz,

White Stripes,

Nirvana,

Deathstars,

Marilyn Manson...

Men dette er jo ikke det det går på...

Det er mest stemmen som brukes uansett... Dessuten så spiller teksten stor rolle også!!

Hva faen?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte akkurat det samme.

Og vil nok tørre å påstå at Nightwish i de tidligste albumene brukte mer enn 2 grep.

Samme kan jeg si om KoRn, selv om jeg ikke er noen nevneverdig fan av bandene.

For å ikke nevne at vedkommede har nevnt band som ikke går under samme sjanger en gang.

Jeg er ikke fan av Dream Teather, men haha det må nok være det dummeste jeg har hørt

Lenke til kommentar

Sliprush: Har du satt fast noe i halsen? Jeg var og så Dream Theater for snart to uker siden, og jeg kan med hånda på hjertet love til Gud og hvermann at hver og en av medlemmene er blant de ypperste i verden når det kommer til sitt instrument. Du har ingen grunn til å si noe av det du gjør der overhodet, du bare liker ikke bandene.

 

Skulle også likt å se deg svare for deg når det gjelder Nightwish og KoRn. Nå skal det nevnes at jeg har vært Nightwish-fanboy i store deler av mitt liv, og jeg kan med en gang konstatere at de bruker mer enn to grep. Greit, musikken er ikke tung, progressiv som fy, eller at den tiltaler hva enn det er som tiltales i deg, men faen. Tuomas Holopainen kan det med variasjon, det vil jeg si han er en mester til. Og om du klager på tekstene til disse bandene; skaff deg litt mer kunnskap om emnet før du uttaler deg. Bare bruk www.darklyrics.com og se på tekstene til Nightwish. Fantastiske. Det samme med Dream Theater. Dette er folk som lager musikk rett fra hjertet, ikke sånne som lager musikk som småjenter skal like.

 

GOD. >.<

Endret av Nimenoz
Lenke til kommentar
Nå skal jeg ramse opp en del band som bare har "2 grep" igjennom hele jævla sangen:

Korn,

Nightwish,

Dream Theatre,

Gorillaz,

White Stripes,

Nirvana,

Deathstars,

Marilyn Manson...

Men dette er jo ikke det det går på...

Det er mest stemmen som brukes uansett... Dessuten så spiller teksten stor rolle også!!

 

HAHAHAHAHA! :!: Tusen takk, nå fikk jeg meg en skikkelig latter, og det trengte jeg!

Lenke til kommentar
Sliprush: Har du satt fast noe i halsen? Jeg var og så Dream Theater for snart to uker siden, og jeg kan med hånda på hjertet love til Gud og hvermann at hver og en av medlemmene er blant de ypperste i verden når det kommer til sitt instrument. Du har ingen grunn til å si noe av det du gjør der overhodet, du bare liker ikke bandene.

 

Skulle også likt å se deg svare for deg når det gjelder Nightwish og KoRn. Nå skal det nevnes at jeg har vært Nightwish-fanboy i store deler av mitt liv, og jeg kan med en gang konstatere at de bruker mer enn to grep. Greit, musikken er ikke tung, progressiv som fy, eller at den tiltaler hva enn det er som tiltales i deg, men faen. Tuomas Holopainen kan det med variasjon, det vil jeg si han er en mester til. Og om du klager på tekstene til disse bandene; skaff deg litt mer kunnskap om emnet før du uttaler deg. Bare bruk www.darklyrics.com og se på tekstene til Nightwish. Fantastiske. Det samme med Dream Theater. Dette er folk som lager musikk rett fra hjertet, ikke sånne som lager musikk som småjenter skal like.

 

GOD. >.<

 

Men i svarte faen, hva er problemet deres egentlig!?

Jeg snakket om et band som har EN SANG hvor den høres og er virkelig enkel ><

Du trenger ikke å bite av meg hodet fordi jeg kommer med eksempler... Og til DIN JÆVLA INFORMASJON så elsker jeg musikken til alle de bandene jeg skrev opp >.<

 

GOD SELV >.<

Lenke til kommentar
Men i svarte faen, hva er problemet deres egentlig!?

Jeg snakket om et band som har EN SANG hvor den høres og er virkelig enkel ><

Du trenger ikke å bite av meg hodet fordi jeg kommer med eksempler... Og til DIN JÆVLA INFORMASJON så elsker jeg musikken til alle de bandene jeg skrev opp >.<

 

GOD SELV >.<

 

 

Vel, du formulerte deg veldig dårlig, og det var VELDIG lett å forstå hva du skrev. Så beklager, men svaret mitt står som det er.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet har ikke Tokio Hotel noen gitar-soloer heller (takk og pris egentlig).

 

først vil jeg si at jeg er ganske enig i de fleste innleggene dine, du har skjønt det

tusen takk

 

selv er jeg fan, men det har jeg vært siden durch den monsun i 2005 (og er ikke i nærheten fan av de ikke direkte oversatte sangene på engelsk som da er mindre dårlig og en skamm)

 

Tokio Hotel har faktisk en gitar solo (quote EN gitar solo)

på singelen "Der Letzte Tag" følger det med en bonustrack(samt video)

den heter Wir Schliessen Uns Ein, der spiller gitarist Tom Kaulitz en ganske så kort solo

som da foreløpig er den første og siste fra bandet

 

beklager skrive feil men jeg suger i rettskrivning å nei er ikke mellom 12-15 år

Endret av blessthefall
Lenke til kommentar
Men i svarte faen, hva er problemet deres egentlig!?

Jeg snakket om et band som har EN SANG hvor den høres og er virkelig enkel ><

Du trenger ikke å bite av meg hodet fordi jeg kommer med eksempler... Og til DIN JÆVLA INFORMASJON så elsker jeg musikken til alle de bandene jeg skrev opp >.<

 

GOD SELV >.<

Hihi, rolig nå.

 

Eksempler på slik enkel musikk?

Lenke til kommentar
Dessuten så spiller teksten stor rolle også!!

 

Hvis det er tekstene deres som er det som gjør bandet bra, så snakker vel dette for seg selv?

 

" runnin through the monsoon

beyond the world

to the end of time

where the rain won’t hurt

fighting the storm

into the blue

and when i lose myself

i’ll think of you

together we’ll be running somewhere new

through the monsoon

just me and you "

 

Overhodet ikke nyskapende eller BRA på noen måte, bare sutrete og kjedelig. Ikke noe vi ikke har sett før.

 

Du skal selvfølgelig få lov til å like dem, det er jo bra at du har funnet et band som gjør deg glad. :) Det måtte bare påpekes.

Lenke til kommentar
Dessuten så spiller teksten stor rolle også!!

 

Hvis det er tekstene deres som er det som gjør bandet bra, så snakker vel dette for seg selv?

 

" runnin through the monsoon

beyond the world

to the end of time

where the rain won’t hurt

fighting the storm

into the blue

and when i lose myself

i’ll think of you

together we’ll be running somewhere new

through the monsoon

just me and you "

 

Overhodet ikke nyskapende eller BRA på noen måte, bare sutrete og kjedelig. Ikke noe vi ikke har sett før.

 

Du skal selvfølgelig få lov til å like dem, det er jo bra at du har funnet et band som gjør deg glad. :) Det måtte bare påpekes.

 

 

Denne har jeg svart på før, jeg MISLIKER de engelske sangene. De suger baller, og jeg har overhodet ingenting til overs for dem. Men de tyske derimot, de er rett og slett fabelaktige!

Ok? xP

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...